Baby przeklinają

Data: 2021-01-01 21:51:08
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Ciekawą diagnozę usłyszałem dziś na antenie tvn24.

Paradoksalnie wulgaryzm tego protestu może przysporzyć PiSowi głosów bo jest spora grupa Polaków którym choćby ze względów estetycznych taka "walka" nie pasuje.

Tak czy siak mimo tych afer i protestów PiS dotrwa do wyborów i może nawet je znowu wygrać.

I usłyszeć to na antenie tvn... BEZCENNE ;-)

Data: 2021-01-01 22:13:53
Autor: u2
Baby przeklinają
W dniu 01.01.2021 o 21:51, _Master_ pisze:
Tak czy siak mimo tych afer

jakich afer ?

Data: 2021-01-02 00:44:31
Autor: _Master_
Baby przeklinają
respiratory
praworządność
stan nadzwyczajny
zakaz zabijania dzieci
brak śniegu
podwyżki u handlarzy z allegro
podatek cujrowy
a teraz pewnie szczepionki

Jest tego w HUJ ;-)

Data: 2021-01-02 08:46:23
Autor: u2
Baby przeklinają
W dniu 02.01.2021 o 00:44, _Master_ pisze:
[...]

na czym polegają te niby afery ?

Data: 2021-01-02 17:07:49
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Nie wiem. Ciągle w tvnach o tym gadają.
Te afery muszą być OLBRZYMIE ;-)

Data: 2021-01-03 08:15:32
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-02 o 17:07, pajac _Master_ pisze:
Nie wiem. Ciągle w tvnach o tym gadają.
Będziesz smarzyć sie w piekle za oglądanie TVN!

Te afery muszą być OLBRZYMIE ;-)
Oceń sam: http://100aferpis.pl/

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2021-01-03 05:30:57
Autor: alojzy nieborak
Baby przeklinają
niedziela, 3 stycznia 2021 o 08:15:32 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-02 o 17:07, pajac _Master_ pisze:
> Nie wiem. Ciągle w tvnach o tym gadają.
Będziesz smarzyć sie w piekle za oglądanie TVN!
> Te afery muszą być OLBRZYMIE ;-)
Oceń sam: http://100aferpis.pl/

Budka 2% poparcia
Kidawka 2% poparcia

Marność opozycji siłą pisów?

Data: 2021-01-03 14:40:06
Autor: _Master_
Baby przeklinają

Budka 2% poparcia
Kidawka 2% poparcia

I już są DWIE AFERY ;-)

Data: 2021-01-04 02:35:01
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-03 o 14:40, _Master_ pisze:

Budka 2% poparcia
Kidawka 2% poparcia

I już są DWIE AFERY ;-)

Dobierz coś z tego: http://100aferpis.pl ;=)

A jest z czego i c.d.n.! ;-)))

Data: 2021-01-03 14:39:28
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Afera imigracyjna to o Tobie? ;-)

Data: 2021-01-04 02:34:49
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-03 o 14:39, _Master_ pisze:
Afera imigracyjna to o Tobie? ;-)

100aferpis.pl ;-)))

Data: 2021-01-02 10:20:14
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-02 o 00:44, pajac _Master_ pisze:
[...]

Brak kultury to charakterystyczna cecha takich jak ty pisowskich konfederatów.

Data: 2021-01-02 17:04:34
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Phi ...
A WYPIERDALAJ to w ustach wiatropylnych siks to przejaw wykształcenia i inteligencji?

Data: 2021-01-03 08:15:39
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-02 o 17:04, pajac _Master_ pisze:
Phi ...
A WYPIERDALAJ to w ustach wiatropylnych siks to przejaw wykształcenia i inteligencji?

Nie "w...j" tylko "wyp...ać! To przejaw buntu przeciwko polityce starych kawalerów i świeto....ch, obłudnych bab odymionych kościelnym kadzidłem.

Data: 2021-01-03 14:42:27
Autor: _Master_
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-03 o 08:15, Runt pisze:
To przejaw buntu

Jak to leciało?

"Ja też _byłem_ kiedyś rozwydrzoną nastolatką.
Też jestem STRAJKIEM KOBIET"

Data: 2021-01-04 10:59:57
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Phi ...
A WYPIERDALAJ to w ustach wiatropylnych siks to przejaw
wykształcenia i inteligencji?

A te siksy to jest przejaw twojej kultury osobistej? ;-0

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2021-01-04 15:04:01
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-04 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Kompleks małego członka ;-))))

Data: 2021-01-04 15:59:57
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

[...]

Czytałem o tym na przykładzie USA - tzw incele --
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka
to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc."
(c) Zenek Kapelinder złapany na kłamstwie o 380 MILIARDACH :)

Data: 2021-01-02 10:59:44
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Tak czy siak mimo tych afer

jakich afer ?

Najwazniesza ofera 2020 roku jest to ze umarło 50tys ludzi i nikt tego nie zauwazył...

Przypomne ze w Polsce srednio w ciagu ostatnich 10 lat umierało 390tys osób.
W 2020 30 tys umarło na covida.
A razem conajmniej 470tysiecy.

CZyli 50 tysiecy gdzies zgineło w systemie.
I nic? Ani pol konferencji prasowej?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2021-01-03 05:29:41
Autor: alojzy nieborak
Baby przeklinają
Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ...
Najwazniesza ofera 2020 roku jest to ze umarło 50tys ludzi i nikt tego nie zauwazył...

Co rok umiera prawie 300.000. Ty też żeś się obudził, ludzie umierajo!

Rozumiem że pijesz do tej górki w jednym miesiącu? Czemu jest górka? Bo
 a. mamy jesień
b. przestali leczyć inne choroby
c. miesiąc wcześniej ludkowie wyszli na ulicę.

Czemu przestali leczyć inne choroby? Bo skupili się na kowidzie.
Czemu skupili się na kowidzie? Bo "ż"/DE media narobiły w PL największej sraczki.

Data: 2021-01-03 06:13:54
Autor: Zenek Kapelinder
Baby przeklinają
sobota, 2 stycznia 2021 o 11:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ...
> [...]
Najwazniesza ofera 2020 roku jest to ze umarło 50tys ludzi i nikt tego nie zauwazył... Przypomne ze w Polsce srednio w ciagu ostatnich 10 lat umierało 390tys osób. W 2020 30 tys umarło na covida. A razem conajmniej 470tysiecy. CZyli 50 tysiecy gdzies zgineło w systemie. I nic? Ani pol konferencji prasowej? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa. Frank Herbert
W dalszym ciągu do Ciebie nie dociera że jak w tym roku umarło więcej to w kilku następnych latach umrze mniej? Poza tym większość kowidowych śmierci związana była i jest z ignorowaniem zaleceń lekarzy. Jeśli umiera dziadek bo zaraził się od dzieci i wnuczków to nie jest wina rządu tylko nie przestrzegania zasad przez dzadka jego dzieci i wnuczki. Nie pozwalają jeździć na nartach. To co barany wymyśliły? Że na sankach będą zjeżdżały. Tytuł z dzisiejszych wiadomosci "Drugiego stycznia tłumy w galerii handlowej w Łodzi". Inne tytuły. Policja zlikwidowała nielegalną dyskotekę na której bawiło się 250 osób. Knajpa urządziła szkolenie w posługiwaniu się łyżka i widelcem. Na siłowni pokaz urządzeń do ćwiczeń. Zamknięte hotele i pensjonaty bo nie przestrzegano zaleceń co do wynajmowania pokojów. Jedyny dobry pomysł mieli ludzie z kamperami, pod warunkiem że nie będą się integrowali z innymi użytkownikami kamperow.

Data: 2021-01-04 10:59:57
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

W dalszym ciągu do Ciebie nie dociera że jak w tym roku umarło
więcej to w kilku następnych latach umrze mniej?

Dotarła do mnie twoja teza tak samo jak dotarło do mnie to ze na propozycje zakładu w tej kwestii zaproponowałes stawke 10:1 co oznacza ze wyceniasz swoja racje na niecałe 10%.

[...]

Taki przykład:
- rodzina dziecko 2l plus dwoje rodziców pracujacych.
- dotychczas opieke nad dzieckiem w czasie pracy spełniali dziadkowie
- od rozpoczecia pandemii dziadków odizolowano, jedno z rodziców opiekowało sie dzieckiem a drugie pracowało.
- od wrzesnia temu drugiemu rodzicowi okazało się ze juz nie nalezy sie opiekuncze wiec dziecko jezdzi do dziadków.
Naprawde masz  czelnosc powiedziec ze to wina dziadków badz rodziców jak coś się stanie? A moze powinni odizolować dziecko od pracujacych rodziców?
[...]

Wychodzi na to ze jak w pierwszej fali pandemii bylo niezle to sukces rzadu.
Jak w drugiej jest zle to wina obywateli.
Brawo Zenku :)))

Zeby nie było, oczywiście masz racje ze obywatele kombinuja i radza sobie jak moga. Dlaczego? Bo musza.
A ze przy okazji nikt im pewneych rzeczy nie wytłumaczył, nie wyedukował. Kto ma do tego odpowiednie narzedzia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2021-01-04 04:22:18
Autor: Zenek Kapelinder
Baby przeklinają
poniedziałek, 4 stycznia 2021 o 12:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"
Manipulujesz i koniecznie chcesz zmienić temat. Dlaczego nie dasz przykładu że masz sto jabłek na sto dni. Ale są dni że zjesz więcej niż jedno i na koniec zabraknie ci kilkunastu jabłek i się będziesz zastanawiał dlaczego zabrakło. Jeśli w zeszłym roku umarło więcej ludzi to w następnych musi umrzeć mniej. Statystyka ma to do siebie że budowana jest z wielu pojedynczych przypadków ale do żadnego z nich bezpośrednio się nie odnosi.

Data: 2021-01-04 15:06:00
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-04 o 13:22, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

Jeśli w zeszłym roku umarło więcej ludzi to w następnych musi umrzeć mniej.

Sam to wykombinowałeś? Genialnie!  ;-))))))

Data: 2021-01-04 15:59:57
Autor: Budzik
Baby przeklinają
[...]

Nie musi tego oznaczac.
Bo jezeli np zmarli bo mieli cukrzyce ale dorwał ich covid to z ta cukrzyca mogli zyc jeszcze dziesiat lat.
Tak jak z wieloma innymi chorobami.

Ale ja sie Zenku nie upieram - nawet licze na to ze masz racje.

Pisze tylko o tym ze nawet ty w to nie wierzysz - jeżeli jest inaczej to cały czas jestem gotowy na zakład ale 1:1 a nie 10:1.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2021-01-04 09:03:09
Autor: alojzy nieborak
Baby przeklinają
 Budzik napisał(a):

Bo jezeli np zmarli bo mieli cukrzyce ale dorwał ich covid to z ta cukrzyca mogli zyc jeszcze dziesiat lat. Tak jak z wieloma innymi chorobami.

To zrób żeby tego kowida nie było, żeby sobie poszedł.
Najlepiej zlikwidować też kilka szpitali, a jak się nie da to przynajmniej z parę
tys. łóżek.

cyt. 2019
Rzeczywiście - łóżek szpitalnych mamy w Polsce o wiele za dużo, ale szpitale nie powinny być likwidowane bez planu.
https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/zdrowie-po-pis-katastrofa-staje-sie-faktem,236,4058

Data: 2021-01-04 20:59:56
Autor: Budzik
Baby przeklinają
UĹźytkownik alojzy nieborak alojzy.nieborak@gmail.com ...

[...]

Hmm, a gdybys tak dokładnie wyjasnił o co ci chodzi.
Ja mam zlikwidować wirusa? Jak?

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2021-01-04 09:07:55
Autor: Zenek Kapelinder
Baby przeklinają
poniedziałek, 4 stycznia 2021 o 16:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan
Pełna niekonsekwencja z Twojej strony z zakładem. Jeśli jesteś pewny to każdy stosunek jest dla Ciebie dobry. Może być 1:10. 1:100 jest tak samo dobre. Bo jesteś pewny że wygrasz. Żebym się założył musisz mnie do tego przekonać. Będąc pewnym że wygrasz możesz zaproponować każdy stosunek stawek jakie mamy zapłacić. Jeśli chcesz żeby to było 1:1 to niczego nie jesteś pewny i liczysz na szczęście. 1:1 mnie nie interesuje. Ale 1:20 mogę rozważyć bo w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem pewny. Przebijesz moja stawkę 20 razy. Regulamin i kasa w gotówce w depozyt do notariusza. Chyba trzeba będzie wyjechać za granicę i tam u notariusza to zrobić bo coś mi się wydaje że w Polsce zakładanie sie jest możliwe tylko za pośrednictwem firm mających zezwolenie ministerstwa finansow. Potrzebni będą jeszcze mężowie zaufania którzy określa kto wygrał. Wszystkie koszty ponosi przegrany. Stawkę ustawiam ja. Nie pomysl tylko sobie że się przyjąłem na zakład. To tylko moja propozycja i może podlegać negocjacji. To Ty się chcesz założyć. Zachęć mnie do zakładu.

Data: 2021-01-04 20:59:56
Autor: Budzik
Baby przeklinają
[...]

Alez nie jestem.
Czyzbym niezbyt wyrażnie mowił ze ZYCZE TOBIE SUKCESU W TYM ZAKLADZIE?

Po prostu oceniam ze moja teza jest duzo bardziej prawdopodobna.
Ale ty oceniasz odwrotnie prawda?

Żebym się
założył musisz mnie do tego przekonać.

Nie, nie musze. :)
Chcesz sie załozyc ze nie musze? No to patrz...

Będąc pewnym że wygrasz
możesz zaproponować każdy stosunek stawek jakie mamy zapłacić.
Jeśli chcesz żeby to było 1:1 to niczego nie jesteś pewny i
liczysz na szczęście.

Projekcja?

1:1 mnie nie interesuje.

Rozumiem i akcetuja twoj szacunek szans.

Ale 1:20 mogę
rozważyć bo w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem pewny.

Czyli prawdopodobienstwo swojej teze szacujesz na 5%. ok.

[...]

Jebłem. To wszystko po to zeby uciec od faktu ze pierdolisz jak potłuczony i sam nie wierzysz w to co mowisz. Bosko.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2021-01-04 22:03:46
Autor: u2
Baby przeklinają
W dniu 04.01.2021 o 21:59, Budzik pisze:

Projekcja?

nigdy projektora nie skonstruowałeś bucku jebany

Data: 2021-01-04 10:59:57
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik alojzy nieborak alojzy.nieborak@gmail.com ...

Najwazniesza ofera 2020 roku jest to ze umarło 50tys ludzi i nikt
tego nie zauwazył...

Co rok umiera prawie 300.000. Ty też żeś się obudził, ludzie
umierajo!
Jakie 300? skad to wziałes?

Rozumiem że pijesz do tej górki w jednym miesiącu? Czemu jest
górka?

w 2,5 miesiaca.

[...]

Moglibyśmy pogadac o powodach ale to przeciez nie ma sensu.
Ty nie wiesz o czym gadasz ale masz juz zarówno diagnoze jak i lekarstwo.
Oczywiście mogłbym cie przekonywać ze trend wzrostowy zaczał się juz pod koniec wrzesnia a protesty zaczeły się pod koniec pazdziernika ale czy ktos przekona przekonanego? Prawda jest taka ze dla mnie nie maja znaczenia powody. Liczy sie efekt.

Jeżeli ciebie uspakaja twoja własna diagnoza ze słuzba medyczna "zabiła" 50tys ludzi bo ugieła się pod medialna presją leczenia covida to to juz jest twój problem.
Oczywiście to samo w sobie jest absurdalne, bo te tysiace osób lądujących w szpitalach to nie byli przeciez statysci ktorzy sie tam udali po to zeby udawac ze choruja i zajmowac miejsca...

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2021-01-04 08:53:42
Autor: alojzy nieborak
Baby przeklinają
poniedziałek, 4 stycznia 2021 o 11:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik alojzy nieborak alojzy....@gmail.com ...
> [...]
Jakie 300? skad to wziałes?

409 709   2019r
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_Polski

Moglibyśmy pogadac o powodach ale to przeciez nie ma sensu.

No to każda twoja głupota będzie wyciągnięta i obalona.

Data: 2021-01-04 20:59:56
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik alojzy nieborak alojzy.nieborak@gmail.com ...

Jakie 300? skad to wziałes?

409 709   2019r
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_Polski

No własnie. Z tymi 300 to jebłes.
W 2019 tak naprawde około 406 ale to małe roznice.
Jak policzysz srednia z ostatnich 10 lat to zobaczysz ze jest ponizej 400. Dokładnie 390 tysiecy.

Moglibyśmy pogadac o powodach ale to przeciez nie ma sensu.

No to każda twoja głupota będzie wyciągnięta i obalona.

Oby obalanie nie było rownie wiarygodne jak twoje 300 tysiecy zgonów rocznie w Polsce...

W tym roku zmarło 470tysiecy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2021-01-08 12:43:46
Autor: alojzy nieborak
Baby przeklinają
 Budzik napisał(a):

Oby obalanie nie było rownie wiarygodne jak twoje 300 tysiecy zgonów rocznie w Polsce...

VS Budzik

Najwazniesza ofera 2020 roku jest to ze umarło 50tys ludzi i nikt
tego nie zauwazył...

Sam się walnąłeś o 900%.

Data: 2021-01-08 21:59:46
Autor: Budzik
Baby przeklinają
[...]

Po prostu nie zrozumiałes...
Srednio umiera 390
w tym roku umarło 470
30 tys ofucjalnie na covid

470-390-30 = 50tys zgonów które sa nadmiarowe i których nikt nie zauwazył.

No chyba ze były jakies konferencje prasowe które przegapiłem?

Teraz rozumiesz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2021-01-02 10:20:20
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-01 o 21:51, pajac _Master_ pisze:
Ciekawą diagnozę usłyszałem dziś na antenie tvn24.
I usłyszeć to na antenie tvn... BEZCENNE ;-)

Oglądasz TVN? Nie boisz się zarażenia ich ideologią? ;-))))

Thanks for visiting and have a fantastic day! ;-))))

Data: 2021-01-02 17:37:15
Autor: _Master_
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-02 o 10:20, Runt pisze:
Oglądasz TVN? Nie boisz się zarażenia ich ideologią? ;-))))

Jestem normalny. Mam swoje zdanie i poglądy.

Oglądam tvn24 od czasu powstania. Przyzwyczaiłem się. Lubię technologię i dobrze ubrane długonogie blondynki ;-)

Ale to tylko jedna z wielu stacji propagandowych określonej opcji politycznej. Za stary jestem żeby mnie OMAMIĆ ;-)

I mam radochę jak posługując się cytatami z tvnu wprawiam w konsternację takich propagandowych dupków jak Runt czy ostatnio ten na B jak ona tam aaa Bruno ;-)

Data: 2021-01-03 08:15:46
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-02 o 17:37, skończony dupek _Master_ pisze:
W dniu 2021-01-02 o 10:20, Runt pisze:
Oglądasz TVN? Nie boisz się zarażenia ich ideologią? ;-))))
Jestem normalny.
??? ;-)))

Mam swoje zdanie i poglądy.
???? ;-)))

Oglądam tvn24 od czasu powstania.
To jesteś już skończony! ;-)))
Przyzwyczaiłem się. Lubię technologię i dobrze ubrane długonogie blondynki ;-)
Coż, pozostało ci tylko "lubienie". ;-)))

Ale to tylko jedna z wielu stacji propagandowych określonej opcji politycznej.
Tak? A jakiej?

Za stary jestem żeby mnie OMAMIĆ ;-)
Coż, pozostało ci granie w bierki rozgotowanym makaronem ;-))))

I mam radochę jak posługując się cytatami z tvnu
POważnie? Cytując same kłamstwa? ;-))))

wprawiam w konsternację
Nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

takich propagandowych dupków
POważnie? Musi cie okropnie boleć ;-))))

jak Runt
Za cienki na mnie jestes "parobku".

czy ostatnio ten na B jak ona tam aaa Bruno ;-)
Oooo, i skleroza już POstępuje ;-)))))

Data: 2021-01-03 14:43:43
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Zapiekło NIE? ;-)

Data: 2021-01-04 02:34:38
Autor: Runt
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-03 o 14:43, pajac _Master_ pisze:
Zapiekło NIE? ;-)
Opowiedz nam o tym co się się tam "zapiekło"? ;-)))

Data: 2021-01-02 10:59:44
Autor: Budzik
Baby przeklinają
[...]

To w sumie smieszne, w kraju w ktorym usłyszec zdanie bez kurwa kurwa to jednak nie taka czesta sprawa :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2021-01-02 18:01:46
Autor: _Master_
Baby przeklinają
Publicznie z ust nastolatki?

Gdzie ty się obracasz?

Polecam dzisiejszą wypowiedź profesora  Bralczyka

Data: 2021-01-04 10:59:58
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Publicznie z ust nastolatki?

Rowniez.

Gdzie ty się obracasz?

W normalnym swiecie. A ty gdzie?

Polecam dzisiejszą wypowiedź profesora  Bralczyka

Słyszałem i rozumiem profesora.
Ale nie byłbym w tym temacie równie pryncypialny.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2021-01-04 16:02:52
Autor: _Master_
Baby przeklinają
W dniu 2021-01-04 o 11:59, Budzik pisze:
Ale nie byłbym w tym temacie równie pryncypialny.

Nie musisz być pryncypialny.

Bądź NORMALNY a nie NOWOCZESNY ;-)

Data: 2021-01-04 20:59:56
Autor: Budzik
Baby przeklinają
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ale nie byłbym w tym temacie równie pryncypialny.

Nie musisz być pryncypialny.

Bądź NORMALNY a nie NOWOCZESNY ;-)

Ty nie przeklinasz, panie normalny?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2021-01-04 22:02:18
Autor: u2
Baby przeklinają
[...]

wypierdalaj bucku jebany