[REC] Babylon AD

Data: 2009-03-06 12:15:52
Autor: Robson
[REC] Babylon AD
Jakby kto chciał to obejrzeć to odradzam, cienkie to jest strasznie.
Nie załapałem fabuły. I jeszcze <spoiler> avrcbxnynar cbpmępvr oyvźavnxój, pb wrfg avrcbcenjar cbyvglpmavr + Qvrfry j ebyv Wómrsn.
</spoiler>Scenarzysta to musiał na niezłym kacu to pisać, albo montażysta był sabotażystą :) Takich bredni dawno nie widziałem.
[2/10] W sumie nie wiem nawet za co.

--
==R==

Data: 2009-03-06 13:14:42
Autor: Tiber
[REC] Babylon AD
Robson wrote:
[...]

A czy wersja, którą ty widziałeś miała zakończenie?

--
tbr

Data: 2009-03-06 14:16:01
Autor: Robson
[REC] Babylon AD
Tiber pisze:

[...]

Diesel został kochanym Józefem i litery... a co chodzi? :)

--
==R==

Data: 2009-03-06 13:30:51
Autor: Tiber
[REC] Babylon AD
Robson wrote:

[...]

Czyli tą samą kopię widziałeś :( W mojej była akcja z samochodami, potem jakaś sielankowa scenka w domu i napisy. Dziwię się, że uszkodzoną wersję na rynek wypuścili.

--
tbr

Data: 2009-03-06 14:06:25
Autor: szczebel
[REC] Babylon AD
Dnia Fri, 06 Mar 2009 13:30:51 +0000, Tiber napisał(a):

Czyli tą samą kopię widziałeś :( W mojej była akcja z samochodami, potem
jakaś sielankowa scenka w domu i napisy. Dziwię się, że uszkodzoną
wersję na rynek wypuścili.

Mierność kina SF ostatnimi czasy zatrważa czego najlepszym przykładem jest Babylon AD.
Zdarzają się wprawdzie czasami przyzwoite produkcje ale te giną w nawale słabizny jaką jesteśmy zalewani. Jak łzy w deszczu... http://www.youtube.com/watch?v=a_saUN4j7Gw

Nie wiem czemu, producenci są chyba przekonani że film SF tworzą efekty specjalne, a nie scenariusz.

--
tomek

Data: 2009-03-06 15:07:47
Autor: Tiber
[REC] Babylon AD
szczebel wrote:

Nie wiem czemu, producenci są chyba przekonani że film SF tworzą
efekty specjalne, a nie scenariusz.

Raczej wiedzą, co tworzy sukces w box office'ie. Akurat przy "Babilonie" wiele rzeczy zawalono i dobrze zdawano sobie z tego sprawę jeszcze przed premierą.

--
tbr

Data: 2009-03-09 11:27:16
Autor: rs
[REC] Babylon AD
On Fri, 6 Mar 2009 14:06:25 +0000 (UTC), szczebel
<tgrenda@gmail.spam.com> wrote:

[...]

ale ten fim ma te niezaprzeczalna zalete, ze mozna spokojnie
powiedziec, ze glowny bohater umiera i nie zrobi sie spojlera.w sumie
reszte tego filmu juz ledwo co pamietam.

Zdarzają się wprawdzie czasami przyzwoite produkcje ale te giną w nawale słabizny jaką jesteśmy zalewani. Jak łzy w deszczu...

no faktycznie dobrze to nie jest. z ostatnich to moze "push"? choc ja sie zgubilem w tych wszystkich
kombinacjach, kto widzi komu i czy w przod czy w tyl w czasie, ale
krzykacze byli fajni.
no i "watchmen" taki kicz, ironie to ja lubie. az mnie korci, zeby
komix przeczytac. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-03-09 17:49:41
Autor: Tomek Nirzyński
[REC] Babylon AD
Dnia Fri, 6 Mar 2009 14:06:25 +0000 (UTC), szczebel napisał(a):

[...]

Znak naszych czasów. Na szczęście są takie filmy jak "Primer", dzięki
którym wraca wiara w ludzi i kino.

Data: 2009-03-09 13:30:29
Autor: rs
[REC] Babylon AD
On Mon, 9 Mar 2009 17:49:41 +0100, Tomek Nirzyński
<t.nirzynski@gmail.com> wrote:

[...]

ale kiedy to bylo. a od tamtego czasu? chyba nic specjalnie godnego
pamietania.
poza tym sadze, ze sfi-fi jako gatunek majacy w nazwie science, chyba
jakos nie nadaza za tym co sie dzieje w nauce rzeczywistej. chyba
lepiej by bylo sie przerzucic na filmy dokumentalne rozprawiajace o
naszej rzeczywistosci. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-03-06 16:08:35
Autor: Quentin
[REC] Babylon AD

Data: 2009-03-08 20:03:02
Autor: Tomek Nirzyński
[REC] Babylon AD
Dnia Fri, 06 Mar 2009 12:15:52 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Są dwie fajne sceny w filmie:
1. Oglądanie mapy i planowanie trasy
2. Scena z łodzią podwodną
od biedy można by było zaliczyć też pociąg jadący przez teren po wybuchu,
ale czy nie lepiej było zbudować tory omijające to miejsce?

[REC] Babylon AD