Bać się czy nie

Data: 2010-12-25 18:52:33
Autor: Jacek Buda
Bać się czy nie
Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
pozwolenie na pisanie na tym forum
Kilka słow o sobie
Mieszkam w Polsce ,mam 44 lata jestem osobą nie pelnosprawną
Przedstawiam muj problem i proszę o pomoc
nie nikogo skarżyć itd mam po prostu problem i szukam ludzi którzy mi pomogą w
tym temacie

8 lat zostałem wyrzucony z kanału irc czyli z takiego czata
po prostu jeden facet nie zgadza się żebym przebywał na ircu
bo jestem osobą niepełnosprawną
koledzy opisali mnie na forum ja dodałem swoje zrobiłą się kłotnia itd ale nie
o to chodzi
zawsze jak się do nich odezwałem to zawsze obelgi itd nie ważne
Zawsze na wigilje koledzy mnie wpuszczali na irca i tym razem admin zaszczegał
ze mnie wpuszczą
Tym czasem wpuścili mnie tylko na 15 minut i podenerwowali mnie strasznie
nie wyczymałem nerwowo i w afekcie napisałem im kilka słow
oto fragment loga rozmowy
20:26] <JacekB> #sat-digital-tv nie może połączyć z kanałem (potrzebujesz
poprawnego klucza)
[20:26] <JacekB> -
[20:26] <JacekB> #prokop nie może połączyć z kanałem (potrzebujesz poprawnego
klucza)
[20:27] <JacekB> no bez jaj wigilja jest
[22:27] <JacekB> po prostu skandal
[22:57] <czorny> pocaluj mnie w d*pÄ&#8482;
[22:58] <JacekB> a wiec chciecie wojny daje wam osttania sznse w sylwesrta
jesli nie to poleje sie krew czyli tak was opisze a wiem duzo rzeczy ciekawych
rzeczy ze portal padnie zegnam
[23:00] <czorny> za uzycie takich grozb grozi juz kara pozbawienia wolnosci
[23:00] <czorny> i nic mnie nie powstrzyma zeby tego uzyc
[23:01] <czorny> Twoje IP i logi pojda do prokuratury
[23:02] <JacekB> daj spokuj
[23:02] <JacekB> po [prostu mi nerwy wysiadaja
[23:02] <czorny> nie moj problem
[23:02] <czorny> za pozno
[23:02] <czorny> zegnam ozieble
[23:03] <JacekB> to czemus mnie puscil o 13
[23:04] <JacekB> czorny przepraszam

z zwłaszcza to
[...]
piszac ze poleje się krew miałem na myśli opisanie ich na kilku forach

pytanie bać się czy nie
czy popełniłem przestemstwo
proszę o odpowiedź
a może ktos na spokojnie pogada ze mną na gadu gadu
muj numer 3181428
proszę o wyrozumiałość

Data: 2010-12-25 13:19:50
Autor: witek
Bać się czy nie
On 12/25/2010 12:52 PM, Jacek Buda wrote:
[...]

1. nie pchać się tam gdzie cie nie chcą.
2.Demokracja to nie jedyny ustrój istniejacy na świecie. Dominuje raczej fedualny i musisz sie do tego przyzwyczaic, że ktoś rządzi i trzeba się albo nisko kłaniać, albo założyć swój własny kanał IRC i mieć pomysł jak przyciągnąć do niego ludzi.
3. nie miec postawy roszczeniowej, ze wszedzie muszą cie chciec i lubiec bo jak nie to bedzie wojna. moze psycholog by sie przydal?
4. grozenie, ze napiszesz "takie rzeczy, ze portal padnie" nie jest przestepstwem,
4a) nie pisz tylko rzeczy, ktore nie są prawdziwe
4b) nie pisz o ludziach tylko o portalu
5. mozesz spac spokojnie, tylko nie lataj ciągle z szabelką na wierzchu, bo się kiedyś możesz pociać.

Data: 2010-12-25 20:07:05
Autor: qwerty
Bać się czy nie
Użytkownik "Jacek Buda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:if5ehh$jsp$1@inews.gazeta.pl...
Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
pozwolenie na pisanie na tym forum

To jest grupa dyskusyjna, ale mniejsza o to.

8 lat zostałem wyrzucony z kanału irc czyli z takiego czata
po prostu jeden facet nie zgadza się żebym przebywał na ircu
bo jestem osobą niepełnosprawną

To musisz się łączyć na ten serwer? Skoro masz do niego dostęp raz na cały rok?
Co do dalszej wypowiedzi. Na twoim miejscu bym się nie obawiał. Na twoim miejscu zachowałbym logi, ale nie obawiałbym się policji. Myślisz, że będzie im się chciało zgłaszać na policję? Sam osobiście groziłem sąsiadowi, żeby zajął się swoim dzieciakiem bo jak nie to mu z dupy nogi powyrywam. To, że tak powiedziałem nie oznacza, że coś takiego byłbym zdolny. Nawet jakbyś dostał wezwanie na policję to 99,(9) % szans na umorzenie.

Data: 2010-12-25 19:14:13
Autor: Jacek Buda
Bać się czy nie
qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

u zachowałbym logi, ale nie obawiałbym się policji. Myślisz, że będzie im się chciało zgłaszać na policję? Sam osobiście groziłem sąsiadowi, żeby zajął się swoim dzieciakiem bo jak nie to mu z dupy nogi powyrywam. To, że tak powiedziałem nie oznacza, że coś takiego byłbym zdolny. Nawet jakbyś dostał wezwanie na policję to 99,(9) % szans na umorzenie.

Ale oni postraszyli prokuraturą --

Data: 2010-12-25 13:20:59
Autor: witek
Bać się czy nie
On 12/25/2010 1:14 PM, Jacek Buda wrote:

Ale oni postraszyli prokuraturą

no i co z tego?

Data: 2010-12-26 16:25:09
Autor: ! DIABEŁSÓN ! ŚVVIĄTECZNY !
Bać się czy nie
W dniu 2010-12-25 20:07, qwerty pisze:
[...]

ty debil jesteś skoro liczysz na pobłażliwość. Zaraz ci sie dobiorą do dupy

--
ÓÓÓ

Data: 2010-12-25 21:23:02
Autor: jaga
Bać się czy nie
Daj spokoj. Zorganizuj konta shellowe zainstaluj putty, dowal chlopakom z kilku nickow.
A tak w ogóle  to zycze powrotu do realu

proszę o wyrozumiałość

Data: 2010-12-26 15:58:18
Autor: PlaMa
Bać się czy nie
Jacek Buda pisze:
Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
pozwolenie na pisanie na tym forum

WTF?

Data: 2010-12-26 16:20:49
Autor: Zbynek Ltd.
Bać się czy nie
PlaMa napisał(a) :
Jacek Buda pisze:
Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
pozwolenie na pisanie na tym forum

WTF?

Na oddziale dziś ma dyżur pan Admon ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-12-26 16:38:10
Autor: ! DIABEŁSÓN ! ŚVVIĄTECZNY !
Bać się czy nie
W dniu 2010-12-25 19:52, Jacek Buda pisze:

[...]

hehe Jacku, mogą ci naskoczyć, przecież wszyscy wiedzą że ci użytkownicy to znani pedofile i wymieniają się materiałami pedo na tym kanale IRC. W każdym razie przypomnij im o tym, najlepiej logując się do internetu przez jakiegoś prepaida, np PlayOnline, o ile potrafisz to zrobić. Wtedy twoje logi zdadzą się psu na budę (bez urazy do Twojego Czarka)

--
ÓÓÓ

Data: 2010-12-26 17:53:48
Autor: Piotrek
Bać się czy nie

admin zaszczegał

A może zaszczekał?

nie wyczymałem

wigilja

daj spokuj

przestemstwo

muj numer

Może zanim zaczniesz się ubiegać o prawo pisania gdziekolwiek w języku polskim, najpierw naucz się nim posługiwać, bo na razie Twój poziom jego znajomości jest żenujący. --

Bać się czy nie