Bać się czy nie

Data: 2010-12-25 20:07:05
Autor: qwerty
Bać się czy nie
Użytkownik "Jacek Buda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:if5ehh$jsp$1@inews.gazeta.pl...
Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
pozwolenie na pisanie na tym forum

To jest grupa dyskusyjna, ale mniejsza o to.

8 lat zostałem wyrzucony z kanału irc czyli z takiego czata
po prostu jeden facet nie zgadza się żebym przebywał na ircu
bo jestem osobą niepełnosprawną

To musisz się łączyć na ten serwer? Skoro masz do niego dostęp raz na cały rok?
Co do dalszej wypowiedzi. Na twoim miejscu bym się nie obawiał. Na twoim miejscu zachowałbym logi, ale nie obawiałbym się policji. Myślisz, że będzie im się chciało zgłaszać na policję? Sam osobiście groziłem sąsiadowi, żeby zajął się swoim dzieciakiem bo jak nie to mu z dupy nogi powyrywam. To, że tak powiedziałem nie oznacza, że coś takiego byłbym zdolny. Nawet jakbyś dostał wezwanie na policję to 99,(9) % szans na umorzenie.

Data: 2010-12-25 19:14:13
Autor: Jacek Buda
Bać się czy nie
qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

u zachowałbym logi, ale nie obawiałbym się policji. Myślisz, że będzie im się chciało zgłaszać na policję? Sam osobiście groziłem sąsiadowi, żeby zajął się swoim dzieciakiem bo jak nie to mu z dupy nogi powyrywam. To, że tak powiedziałem nie oznacza, że coś takiego byłbym zdolny. Nawet jakbyś dostał wezwanie na policję to 99,(9) % szans na umorzenie.

Ale oni postraszyli prokuraturą --

Data: 2010-12-25 13:20:59
Autor: witek
Bać się czy nie
On 12/25/2010 1:14 PM, Jacek Buda wrote:

Ale oni postraszyli prokuraturą

no i co z tego?

Data: 2010-12-26 16:25:09
Autor: ! DIABEŁSÓN ! ŚVVIĄTECZNY !
Bać się czy nie
W dniu 2010-12-25 20:07, qwerty pisze:
[...]

ty debil jesteś skoro liczysz na pobłażliwość. Zaraz ci sie dobiorą do dupy

--
ÓÓÓ

Bać się czy nie