Bać się czy nie

Data: 2011-09-28 19:16:02
Autor: Jacek Buda
Bać się czy nie
Mam problem oto fakty

Jest kolega którego znam od 8 lat
wiele razy gadali¶my na gadu gadu wieloma godzinami
dzwoniłem wiele razy itd
Od pewnego czasu nie chce ze mn± gadać
a ostatnio zagroził że jak zadzwonie do niego to złoży sprawe w prokuraturze a
stakling wiadomo o co chodzi
Ostatnio zadzwoniłem do niego
za chwile zglosił się rzecznik asystent jego i stwierdził że sprawa zostanie
skierowana do prokuratury z wnioskiem o mozliwo¶ci popełnienia przestemstwa
poprosiłem go aby tego nie robił
poinformowałem go ze kasuje wszystkie numery gadu gadu
telefony na komórce ,kasuje adresy majlowe
powiedział ze daje mi kolejna szanse
tym czasem dzi¶ zadzwonił do mnie po 15 i powiedział ze dzi¶ wpłyneło
zawiadomienie do prokuratury w Warszawie o możliwo¶ci popełnienia przestęmstwa
chodzi o skaling
Powiedział też że cytuje
1- Bede przesłuchiwany w Warszawie 300 km ode mnie bede aresztowany i bede
siedział w więzieniu

co wy na to strachy czy facet żarty sobie robi
1- gdzie bede przesłuchany w1 kolejno¶ći w warszawie czy w miejscu zamieszkania
2- gdzie odbędzie się rozprawa s±dowa
4- co sadzicie o tym
Bać się czy
sory za błędy --

Data: 2011-09-28 14:36:16
Autor: witek
Bać się czy nie
On 9/28/2011 2:16 PM, Jacek Buda wrote:
Mam problem oto fakty

[ciach]

Ile masz lat?

Data: 2011-09-28 20:02:31
Autor: to
Bać się czy nie
begin Jacek Buda
Bać się czy
sory za błędy

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji psychiatrycznej.

Data: 2011-09-28 23:51:58
Autor: Andy Niwiński
Bać się czy nie

"to" <to@xyz.abc> schrieb im Newsbeitrag news:4e837d57$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
begin Jacek Buda

Bać się czy
sory za błędy

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
psychiatrycznej.

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
Jacek juĹĽ tak ma.

Data: 2011-09-28 21:41:00
Autor: witek
Bać się czy nie
On 9/28/2011 4:51 PM, Andy Niwiński wrote:
Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy?

jeszcze nie

Data: 2011-09-29 07:37:50
Autor: Olgierd
Bać się czy nie
Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:51:58 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy
p.r.zwierzaki. Jacek juĹĽ tak ma.

Właśnie sobie przypomniałem -- zwierzaków kilka lat już nie odwiedzałem... biedny facet raczej.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-09-29 07:57:24
Autor: Andrzej Lawa
Bać się czy nie
W dniu 28.09.2011 23:51, Andy Niwiński pisze:

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
psychiatrycznej.

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
Jacek juĹĽ tak ma.

Czy to jakaĹ› odmiana Buzdygana?

Data: 2011-09-29 08:35:14
Autor: szerszen
Bać się czy nie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j611c3$6kj$2@inews.gazeta.pl...

Czy to jakaĹ› odmiana Buzdygana?

nie, sądząc po jego wpisach, chłopak naprawdę jest lekko upośledzony, także w miarę możliwości olewać wpisy, nie wyśmiewać

Data: 2011-09-28 21:27:57
Autor: arturs
Bać się czy nie
Bać się..
spakować torbę podróżn± do 2 kg.. szczoteczkę do zębów nosić przy sobie nawet w nocy bo przychodz± o 5 rano...

Data: 2011-09-28 21:29:43
Autor: MZ
Bać się czy nie
W dniu 2011-09-28 21:16, Jacek Buda pisze:
Mam problem oto fakty
ROTFL

Bać się czy
Bać się...Boga i polonistki. I mamy się bać, bo jak przeczyta co jej
pociecha wypisuje to szlaban na komputer gwarantowany i kieszonkowe
obcięte na bank.

--
MZ

Data: 2011-09-28 21:52:31
Autor: Liwiusz
Bać się czy nie
W dniu 2011-09-28 21:29, MZ pisze:
Bać się czy
Bać się...Boga i polonistki. I mamy się bać, bo jak przeczyta co jej
pociecha wypisuje to szlaban na komputer gwarantowany i kieszonkowe
obcięte na bank.

Ja nawet nie doczytałem ;) O co chodzi? Tak w jednym zdaniu :)

--
Liwiusz

Data: 2011-09-28 22:26:02
Autor: Tomasz Chmielewski
Bać się czy nie
On 28.09.2011 21:52, Liwiusz wrote:
[...]

"przestempstwo skalingu"

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-09-28 22:30:07
Autor: MZ
Bać się czy nie
W dniu 2011-09-28 21:52, Liwiusz pisze:
[...]

W jednym to ciężko, bo się dziecię neostrady nie może okre¶lić, czy o
"stakling" czy o "skaling" czy może o stalking<- to już mój domysł,
chodzi. Z bełkotu wynika, że dziecko się pokłóciło z koleg± i teraz
asystent kolegi:) rzekomo straszy je, że rzekomo "dzi¶ wpłyneło
zawiadomienie do prokuratury w Warszawie o możliwo¶ci popełnienia
przestęmstwa". No i teraz dzieciak spanikował, bo ma do Warszawy 300km i
trzeba będzie ¶winkę skarbonkę na bilet rozbić, usprawiedliwienie do
szkoły podrobić itd więc dopytuje, gdzie będzie przesłuchiwany, bo jak w
miejscu zamieszkania to może wystarczy tylko to usprawiedliwienie
wyprodukować a ¶winka przeżyje....
--
MZ

Bać się czy nie