Bać się czy nie

Data: 2011-09-28 20:02:31
Autor: to
Bać się czy nie
begin Jacek Buda
Bać się czy
sory za błędy

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji psychiatrycznej.

Data: 2011-09-28 23:51:58
Autor: Andy Niwiński
Bać się czy nie

"to" <to@xyz.abc> schrieb im Newsbeitrag news:4e837d57$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
begin Jacek Buda

Bać się czy
sory za błędy

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
psychiatrycznej.

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
Jacek juĹĽ tak ma.

Data: 2011-09-28 21:41:00
Autor: witek
Bać się czy nie
On 9/28/2011 4:51 PM, Andy Niwiński wrote:
Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy?

jeszcze nie

Data: 2011-09-29 07:37:50
Autor: Olgierd
Bać się czy nie
Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:51:58 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy
p.r.zwierzaki. Jacek juĹĽ tak ma.

Właśnie sobie przypomniałem -- zwierzaków kilka lat już nie odwiedzałem... biedny facet raczej.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-09-29 07:57:24
Autor: Andrzej Lawa
Bać się czy nie
W dniu 28.09.2011 23:51, Andy Niwiński pisze:

Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
psychiatrycznej.

Ta,  a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
Jacek juĹĽ tak ma.

Czy to jakaĹ› odmiana Buzdygana?

Data: 2011-09-29 08:35:14
Autor: szerszen
Bać się czy nie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j611c3$6kj$2@inews.gazeta.pl...

Czy to jakaĹ› odmiana Buzdygana?

nie, sądząc po jego wpisach, chłopak naprawdę jest lekko upośledzony, także w miarę możliwości olewać wpisy, nie wyśmiewać

Bać się czy nie