Baca Fałszywy został poddany oględzinom!

Data: 2009-11-16 10:49:53
Autor: Antenka
Baca Fałszywy został poddany oględzinom!
Według ekspertów powołanych do komisji d/s zabadania wiarygodności
niejakiego "POLAKA_PRAWDZIWEGO" stwierdzono, że w/w to Baca_Fałszywy
podszywujący się pod nick niejakiego "Wycieruchowskiego".
Komisja, na podstawie wyjatkowo ordynarnego słownictwa stwierdza, że
POLAK_FAŁSZYWY = Wyciruchowski.

Zntenka

Data: 2009-11-16 19:57:31
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Jak to Antenko? Baca to Góral a Wyciruchowski się podaje za cepra. :-\ . Na pewno sie nie mylisz?

Data: 2009-11-16 11:09:28
Autor: Antenka
Baca Fałszywy został poddany oględzinom!

Jak to Antenko? Baca to Góral a Wyciruchowski się podaje za cepra. :-\ .
Na pewno sie nie mylisz?

Nie,nie mylę się -  to on naprawdę :-))

Antenka

Data: 2009-11-16 20:15:13
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Jak to Antenko? Baca to Góral a Wyciruchowski się podaje za cepra. :-\ .
Na pewno sie nie mylisz?

Nie,nie mylę się -  to on naprawdę :-))

Antenka

Niezbadane są ścieżki którymi kroczą "userzy" na psp.. :-D

Data: 2009-11-16 11:33:40
Autor: Antenka
On 16 Lis, 20:15, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Nie,nie mylę się -  to on naprawdę :-))

> Antenka

Niezbadane są ścieżki którymi kroczą "userzy" na psp.. :-D

Tak, a zwłaszcza ścieżki bacy-falszywego z fikcyjnymi łowcami :DDD

Antenka

Data: 2009-11-16 20:45:33
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wybacz Antenko, ale odpowiedzi nie będzie - baca to mój sojusznik na psp w walce o prawdę.. :-[

Data: 2009-11-16 13:04:02
Autor: Antenka
On 16 Lis, 20:45, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Wybacz Antenko, ale odpowiedzi nie będzie - baca to mój sojusznik na psp

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wiedziałam

Antenka

Data: 2009-11-16 22:43:27
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Oj Antenko, nie bierz tego do siebie.. Zrozum, nie mogłem postąpić inaczej :-)

Data: 2009-11-16 14:21:03
Autor: Antenka
On 16 Lis, 22:43, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

inaczej :-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Jesteś jego juhasem? :D

Antenka

Data: 2009-11-17 09:31:01
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie, nie jestem :-) . Jako sympatyk lewicy czuje odrazę do wszelakiego rodzaju przywódców, autorytetów, wybranych przez ludzi a później czczonych albo obsypywanych złotem tylko za to że są. Naprawdę się zastanawiam czy ci wszyscy ludzie piszczący na dźwięk każdego słowa papieża zasługują na miano "homo sapiens" . :-(

Data: 2009-11-17 21:02:59
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

Nie, nie jestem :-) . Jako sympatyk lewicy czuje odrazę do wszelakiego
rodzaju przywódców, autorytetów, wybranych przez ludzi a później
czczonych albo obsypywanych złotem tylko za to że są.

Tosom takzwane EŁTORYTETY...

Naprawdę się zastanawiam czy ci wszyscy ludzie piszczący na dźwięk każdego słowa
papieża zasługują na miano "homo sapiens" . :-(

Cheee..., cheee...

- bedom go teroski bełatyfikować i śWINTOMBEŁATOM łostanie, a te syćkie
doniego modlić siem bedom...

Data: 2009-11-17 20:55:30
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Jak to Antenko? Baca to Góral a Wyciruchowski się podaje za cepra. :-\ .
Na pewno sie nie mylisz?

Nie,nie mylę się -  to on naprawdę :-))

AMTENKO...!!!

- niedość, ześ MARYNAPOSPOLITO, toś wdodatku KŁAMCUCHA...!!!

PS - i ztymi twoimi CYCORAMI WIELGACHNYMI, totes cheba wielgachno ściema
jest...!!!

Data: 2009-11-17 10:45:31
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

AMTENKO...!
- takoś mondro, jak psebiegłe som te twoje kumisje...!

Ajak nałocnie psekonać siem chces, to nima sprawy, mozes mi cycorami powywijać,
jak u poznania bedem...

Ale wuwcas siem JO PSEKONOM, cy wielgachne cycory mos...!

--

Baca Fałszywy został poddany oględzinom!