Backup Titanium Backup

Data: 2015-11-19 15:38:24
Autor: radekp@konto.pl
Backup Titanium Backup
W jaki sposób backupujecie soft z tel/tableta?

Titanium Backup oferuje backup apek na kartę, ale co zrobić gdy karta jest już
dosyć zapełniona i backupy nie wejdą?

Przychodzi mi na myśl tylko backup na kartę/pena podłączonego przez USB do
telefonu/tableta (bo backup na jakiś google drive raczej odpada ze względu na
rozmiar danych).

Inny sposób?

Data: 2015-11-19 16:32:39
Autor: W
Backup Titanium Backup
radekp@konto.pl wystukał, co następuje:

Titanium Backup oferuje backup apek na kartę, ale co zrobić gdy karta
jest już dosyć zapełniona i backupy nie wejdą?

Usunąć stare? Kupić większą kartę?

Przychodzi mi na myśl tylko backup na kartę/pena podłączonego przez USB
do telefonu/tableta (bo backup na jakiś google drive raczej odpada ze
względu na rozmiar danych).

Box.com daje sporo miejsca. Poza tym można zrobić sobie filtry i darować backup rzeczy typu nawigacja z mapami (albo google maps z cache) lub podobne, gdzie dane i tak w 100% są trzymane na serwerach a nie lokalnie.

Backup Titanium Backup