Backup dysku niezaleznie od systemu plikow

Data: 2009-03-16 19:00:01
Autor: Filon
Backup dysku niezaleznie od systemu plikow
Użytkownik "MrCant" <mrcant@mrcant.com> napisał w wiadomości news:gpk3hd$rpt$1mx1.internetia.pl...
Czy istnieje program który wykona kopię dysku
na drugi o tejże wielkości niezależnie  od systemu
plików ?? nie chodzi tu o RAIDy, jeno
o program typu Powerquest Drive Image, Paragon Drive
backup lub norton ghost - który odpalony z płyty CD
lub dyskietki wykona pełną kopię dysku na drugi, lub
choćy odtwarzalny obraz partycji ?? ważne - bez względu
na system, po prostu kopia dowolnie utworzonej partycji
w systemie bądź to ntfs, netware, fat, ext....  .

Soft Acronis z HirenBootCD załatwia sprawę na 100%.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam

Data: 2009-03-16 19:33:28
Autor: Kamikazee
Filon pisze:
Soft Acronis z HirenBootCD załatwia sprawę na 100%.

A masz licencje na Acronis oraz inny soft z tej płyty?

Data: 2009-03-17 11:32:33
Autor: Filon
Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gpm61q$q7l$1inews.gazeta.pl...
Filon pisze:
> Soft Acronis z HirenBootCD załatwia sprawę na 100%.

A masz licencje na Acronis oraz inny soft z tej płyty?

Ja akurat mam na soft Acronisa, natomiast pytający - nie mam pojęcia, generalnie powinien zdawać sobie sprawę, że takową musi posiadać.
Pytanie było konkretne i na takie udzieliłem odpowiedź.
--
Pozdrawiam

Data: 2009-03-17 12:23:20
Autor: Kamikazee
Filon pisze:
Ja akurat mam na soft Acronisa, natomiast pytający - nie mam pojęcia, generalnie powinien zdawać sobie sprawę, że takową musi posiadać.
Pytanie było konkretne i na takie udzieliłem odpowiedź.

Jak masz dysk firmy Seagate lub Maxtor to za darmo możesz pobrać Acronis ze strony producenta.

Backup dysku niezaleznie od systemu plikow