Bacówka na Mędralowej

Data: 2011-05-09 08:32:41
Autor: Henek Dąbrowski
Bacówka na Mędralowej
Cześć!

W nocy z piątku na sobotę spałem na Mędralowej i do tej pory do końca nie
wierzę w to, co widziałem (szczęśliwie był ze mną jeden gość, który tutaj
czasem pisuje). Mianowicie: spotkaliśmy w bacówie czterech gości, którzy
przyciągnęli tam... Kozę.

Zboczeńcy ?!

Znaczy... Piec typu koza. Stoi i grzeje ponoć

Uff a już myślałem że to jeden z grupowiczów który tutaj drzewiej pisywał ... :-)
HD

Bacówka na Mędralowej