Bacówka na Mędralowej

Data: 2011-05-09 01:16:56
Autor: Filip
Bacówka na Mędralowej
Witam!
Jak już jeden przedpiśca wyartykułował, ale odpowiedzi nie ma, czy
koza jest w pomieszczeniu z paleniskiem, czy w tym z podłogą? Jeśli to
drugie, to jestem pełen obaw.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-05-09 12:25:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Bacówka na Mędralowej
Filip, Mon, 9 May 2011 01:16:56 -0700 (PDT), pl.rec.gory:
Witam!
Jak już jeden przedpiśca wyartykułował, ale odpowiedzi nie ma, czy
koza jest w pomieszczeniu z paleniskiem, czy w tym z podłogą? Jeśli to
drugie, to jestem pełen obaw.

Jak już wyartykułowałem: w pomieszczeniu z paleniskiem. A skoro palono tam
tyle lat ogniska i chałupa stoi, to myślę, że od kozy też się nic nie
zajmie.

--
Pozdrowienia,

Bacówka na Mędralowej