Data: 2014-03-01 16:41:49 | |
Autor: Piotr C. | |
Bad sectory na dysku, laptop Samsung - reklamować? | |
Czy ktoś przechodził procedure reklamacji - czy uwględniane są badsectory? Same w sobie do przeżycia, ale raz na jakiś czas windows7 zaczyna świrować, błędy są w losowych miejscach na całym dysku (http://i.share.pho.to/75d1311e_o.png) i chyba nie wszystkie widoczne w chkdsk. Mając cały dysk w truecrypcie, procedura odtwarzania jest bardzo upierdliwa.
Z drugiej strony sam dysk (Hitachi 2.5" 500G 7mm - "slim") kosztuje <200zł więc jeśli reklamacja jest kłopotliwa to bym po prostu dokupił nowy dysk... I jeszcze - jakim softem przeskanuje dysk i oznacze bad sectory? Chkdsk /R tylko skanuje obszary zajęte plikami co skutkuje późniejszymi problemami, a HD Tune - jedynie skanuje i nic z tym nie robi... Wrzucam jeszcze dane SMART. pozdrawiam HD Tune: HGST HTS545050A7E380 Health ID Current Worst ThresholdData Status (01) Raw Read Error Rate 100 100 62 0 Ok (02) Throughput Performance 198 198 40 131 Ok (03) Spin Up Time 253 253 33 0 Ok (04) Start/Stop Count 40 40 0 95143 Ok (05) Reallocated Sector Count 100 100 5 0 Ok (07) Seek Error Rate 100 100 67 0 Ok (08) Seek Time Performance 115 115 40 34 Ok (09) Power On Hours Count 84 84 0 7162 Ok (0A) Spin Retry Count 100 100 60 0 Ok (0C) Power Cycle Count 100 100 0 416 Ok (BF) G-sense Error Rate 100 100 0 0 Ok (C0) Power Off Retract Count 100 100 0 31 Ok (C1) Load Cycle Count 45 45 0 555141 Ok (C2) Temperature 176 176 0 786466 Ok (C4) Reallocated Event Count 100 100 0 2 Ok (C5) Current Pending Sector 100 100 0 48 Ok (C6) Offline Uncorrectable 100 100 0 0 Ok (C7) Ultra DMA CRC Error Count 200 200 0 0 Ok (DF) Load/Unload Retry Count 100 100 0 0 Ok Power On Time : 7162 Health Status : Ok |
|
Data: 2014-03-01 17:44:08 | |
Autor: X-Man | |
Bad sectory na dysku, laptop Samsung - reklamować? | |
"Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl> wrote in message news:20140301164149.8e88d967fc9a053b3a36153bmabanana.com.delete.pl...
Czy ktoś przechodził procedure reklamacji - czy uwględniane są ja bym napisa do supportu i po prostu zapytał ich... i przeleciał hd regeneratorem cały dysk Pzdr Piotrek |
|