Badają grunt pod likwidację OFE

Data: 2012-03-13 17:59:16
Autor: Przemek
Badają grunt pod likwidację OFE

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jjmtsj$26d$1inews.gazeta.pl...
http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Likwidacja-OFE-lekarstwem-na-wszystko,wid,14313856,wiadomosc.html?ticaid=1e150

"Wyższe emerytury, bezpieczeństwo, niższe zadłużenie państwa - to wszystko na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zlikwidować otwarte fundusze emerytalne (OFE). Jeśli tego nie zrobimy, grozi nam katastrofa finansowa."

-- Liwiusz

Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

Data: 2012-03-13 20:18:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-03-13 17:59, Przemek pisze:
Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja
to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

LOL już się poważne sądy wypowiadały coś na temat "twojszości" forsy w OFE ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-03-13 20:18:46
Autor: Sławomir Szyszło
Badaj± grunt pod likwidację OFE
Dnia Tue, 13 Mar 2012 17:59:16 +0100, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to
tez.wp.pl> wklepał(-a):

Ale jesli mnie pamiec nie myli to forsa w OFE jest nasza - wiec jak liwiduja to ja zadam przelewu na swoj rachunek.

Niestety mylisz się.
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20481,sad_najwyzszy_potwierdzil_ze_skladki_na_ofe_sa_obowiazkowe.html

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-03-13 20:56:31
Autor: Przemek

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@CIACHTO.list.pl> napisał w wiadomości news:jjoa36.120.1slaszyszCIACHTO.list.pl...
[...]

Koledzy Liwiuszu i Slawomirze ; ja to wiem,  ale sady moga stwierdzic nawet ze ziemia jest plaska i nikt nic im nie zrobi.
Nawiazywalem tylko do tego co bylo gadane jak te OFE wprowadzali to przeciez politycy wtedy pieprzyli ze to sa "moje" pieniadze. Przeciez Gora ktory to wprowadzal gadal ze te pieniadze sa nasze i nawet ze beda podlegac dziedziczeniu :)))
A tak nawiasem to ten wyrok sadu potwierdza tylko ze skladka na ZUS i dalej jej czesc na OFE jest podatkiem.

Badają grunt pod likwidację OFE