Badania: Większa nienawiść po stronie zwolenników opozycji niż PiS

Data: 2019-01-23 10:45:25
Autor: A. Rem
Badania: Większa nienawiść po stronie zwolenników opozycji niż PiS
Postawy zwolenników partii opozycyjnych wobec zwolenników PiS są bardziej
negatywne niż postawy zwolenników PiS wobec zwolenników opozycji - wyborcy
partii opozycyjnych żywią bardziej negatywne uczucia, w większym stopniu
dehumanizują i mają mniejsze zaufanie do swoich oponentów politycznych niż
zwolennicy partii rządzącej;

https://www.rp.pl/article/20190122/KRAJ/190129838

A. Rem

Data: 2019-01-23 02:18:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 23 stycznia 2019 10:45:34 UTC+1 użytkownik a_...@poczta.onet.pl napisał:
[...]

"- Zwolennicy partii opozycyjnych mają bardziej negatywne postawy wobec zwolenników PiS niż wobec grup, które są najmniej lubiane w społeczeństwie polskim (tj. Żydów, muzułmanów, uchodźców, osób homoseksualnych i osób transpłciowych);"

Czyli kodziarze nie przepadają za pisiorami i jednocześnie nie przeszkadza im odmienność jako taka.

"- Zwolennicy PiS mają tak samo negatywne postawy wobec zwolenników partii opozycyjnych i tradycyjnie nielubianych przez Polaków grup;"

Pisiory natomiast nienawidzą wszystkich, którzy nie są pisiorami. Jednocześnie jednak: "- W grupie zwolenników PiS kontakt ze zwolennikami opozycji wiąże się z pozytywnymi postawami wobec nich - im częstsze są interakcje z wyborcami partii opozycyjnych, tym cieplejsze są uczucia żywione wobec tej grupy, większe zaufanie wobec jej członków oraz mniejsza dehumanizacja"

Pisior wyrwany z objęć propagandy zaczyna dostrzegać, że jednak ci straszni kodziarze personalnie na niego nie dybią. Co najwyżej nie chcą z nim gadać.

"- Zwolennicy PiS mają częstszy kontakt ze zwolennikami opozycji niż zwolennicy opozycji ze zwolennikami PiS;:

Nic dziwnego. PiS popiera 30% społeczeństwa. Pozostałe 70% stanowczo się z PiS nie identyfikuje.

"- Efekty kontaktu z oponentami politycznymi są znacznie słabsze w grupie zwolenników opozycji; kontakt ze zwolennikami PiS-u wiązał się z większym zaufaniem wobec tej grupy, ale tylko u tych wyborców partii opozycyjnych, którzy nie postrzegali swoich postaw w kategoriach moralnych."

Pisior wyrwany z objęć propagandy okazuje się nie taki straszny i czasem nawet docierają do niego niektóre argumenty.

"- U osób, które swój stosunek do oponentów widziały jako kwestię moralności, kontakt ze zwolennikami PiS-u wiązał się z mniejszym zaufaniem wobec tej grupy."

Ciężko ufać hipokrytom.

Ciekawe badanie.

--
Bruno

Data: 2019-01-23 07:15:42
Autor: HaMMeR
W dniu środa, 23 stycznia 2019 11:18:39 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Czyli kodziarze nie przepadają za pisiorami i jednocześnie nie przeszkadza im odmienność jako taka.

Źle interpretujesz.., koderaści zwyczajnie boją się PISu jednocześnie wykazując daleko idące skłonności konformistyczne wobec innych, w/w grup.

[...]

Stosujesz zwykłą nowomowę wobec zjawiska prostej, aczkolwiek wymuszonej
 uprzejmości z jaką "Pisiory" prezentują wobec totalsów....

Pisior wyrwany z objęć propagandy zaczyna dostrzegać, że jednak ci straszni kodziarze personalnie na niego nie dybią. Co najwyżej nie chcą z nim gadać.

Znowu manipulacja z twojej strony, bo jest zupełnie odwrotnie! TO Pisowcy maja w głębokiej doo...ie koderastów, i nie chcą żadnych z nimi rozmów, bo taki kontakt z nimi po prostu im uwłacza, jak każdemu, rozumnemu i przyzwoitemu człowiekowi!

"- Zwolennicy PiS mają częstszy kontakt ze zwolennikami opozycji niż zwolennicy opozycji ze zwolennikami PiS;:

Nic dziwnego. PiS popiera 30% społeczeństwa. Pozostałe 70% stanowczo się z PiS nie identyfikuje.

I znowu manipulujesz!! Pisowcy są po prostu bardziej otwarci w kontaktach z całym społeczeństwem i go nie unikają w odróżnieniu do totalsów, którzy nie mają kompletnie nic do zaoferowania temu społeczeństwu, a i spojrzeć prosto w oczy Polakom nie mają odwagi za ten złodziejski, 12-to letni burdel jaki beztrosko nam zafundowali i teraz kryją się po kątach mącąc i szykując najniegodziwsze prowokacje "z okazji " nadchodzących wyborów.

[...]

Nie ulegaj propagandzie totalsów i nie bój sie "Pisiora" on nie taki straszny ! Wyrwij się z objęć łżemediowej propagandy, a wtedy dotrą do ciebie prawdziwe i cenne argumenty!

"- U osób, które swój stosunek do oponentów widziały jako kwestię moralności, kontakt ze zwolennikami PiS-u wiązał się z mniejszym zaufaniem wobec tej grupy."

Ha ha! Znowu odwracasz kota ogonem! Zaiste, wielkim zaufaniem cieszą się platfonsy i ich satelici, chociaz maja żylaki na nogach od ciągnięcia kieszeni do samej ziemi wypełnianych "pracowicie" 12-sto letnim złodziejskim "urobkiem"!!:)

Ciężko ufać hipokrytom.

Prawdę ci się powiedziało.., ciężko ufać...

Ciekawe badanie.

-- Bruno

 Albo to badanie świadomie zmanipulowałeś, albo po prostu go nie zrozumiałeś i ciebie przerosło...

HaMMeR

Data: 2019-01-23 07:41:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 23 stycznia 2019 16:15:47 UTC+1 użytkownik HaMMeR napisał:

Źle interpretujesz.., koderaści zwyczajnie boją się PISu jednocześnie wykazując daleko idące skłonności konformistyczne wobec innych, w/w grup.

A co niby oznaczają te "skłonności konformistyczne"?

> [...]

Stosujesz zwykłą nowomowę wobec zjawiska prostej, aczkolwiek wymuszonej
 uprzejmości z jaką "Pisiory" prezentują wobec totalsów...

Dyskutujesz z cytatem z artykułu.

> [...]
Znowu manipulacja z twojej strony, bo jest zupełnie odwrotnie! TO Pisowcy maja w głębokiej doo...ie koderastów, i nie chcą żadnych z nimi rozmów, bo taki kontakt z nimi po prostu im uwłacza, jak każdemu, rozumnemu i przyzwoitemu człowiekowi!

Tak, pisiorom uwłacza wszystko co nie jest zgodne z ich światopoglądem. Większość prób dyskusji kończy się wpienieniem pisiora i rzucaniem obelgami. Efekt ten występuje szczególnie często w przypadku wykazania, że pisior posługuje się zmanipulowanymi/fałszywymi danymi na poparcie swych tez.

> [...]

I znowu manipulujesz!! Pisowcy są po prostu bardziej otwarci w kontaktach z całym społeczeństwem i go nie unikają w odróżnieniu do totalsów, którzy nie mają kompletnie nic do zaoferowania temu społeczeństwu, a i spojrzeć prosto w oczy Polakom nie mają odwagi za ten złodziejski, 12-to letni burdel jaki beztrosko nam zafundowali i teraz kryją się po kątach mącąc i szykując najniegodziwsze prowokacje "z okazji " nadchodzących wyborów.

Na jednego pisiora przypada 2.3 opozycjonisty. Matematyka podpowiada, że łatwiej jest spotkać zwolennika partii opozycyjnej.

> [...]

Nie ulegaj propagandzie totalsów i nie bój sie "Pisiora" on nie taki straszny ! Wyrwij się z objęć łżemediowej propagandy, a wtedy dotrą do ciebie prawdziwe i cenne argumenty!

Ależ ja się pisiorów nie boję. Po prostu w 90% przypadków rzeczowa rozmowa kończy się obelgami rzucanymi w moim kierunku. Moje doświadczenie pokazuje, że należy przetrwać pierwszy atak szału, wtedy większość pisiorów łagodnieje, a niektórzy zaczynają nawet przyswajać logiczne argumenty. Co jest w sumie zgodne z wynikami badania.

> [...]
> Ha ha! Znowu odwracasz kota ogonem! Zaiste, wielkim zaufaniem cieszą się platfonsy i ich satelici, chociaz maja żylaki na nogach od ciągnięcia kieszeni do samej ziemi wypełnianych "pracowicie" 12-sto letnim złodziejskim "urobkiem"!!:)

Ponownie dyskutujesz z cytatem z artykułu.

> Ciężko ufać hipokrytom.
> Prawdę ci się powiedziało.., ciężko ufać...

> Ciekawe badanie.

 Albo to badanie świadomie zmanipulowałeś, albo po prostu go nie zrozumiałeś i ciebie przerosło...

Po prostu skomentowałem wyniki przedstawione w linkowanym artykule. Powinieneś się z nim zapoznać.

--
Bruno

Data: 2019-01-23 08:16:37
Autor: HaMMeR
W dniu środa, 23 stycznia 2019 16:41:16 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> A co niby oznaczają te "skłonności konformistyczne"?

No dobrze.. powiem ci jak chłop chłopu..to znaczy, że wobec grEURp w/w tj " (Żydów, muzułmanów, uchodźców, osób homoseksualnych i osób transpłciowych)
ta kodziarska tłuszcza gotowa "unieść wysoko sukienki i wypinając wdzięcznie swe cielska, poddać się głębokiej penetracji...
Teraz chwyciłeś?

> [...]
>  uprzejmości z jaką "Pisiory" prezentują wobec totalsów...

A czyżbyś sam nie komentował aby?

> [...]
> Tak, pisiorom uwłacza wszystko co nie jest zgodne z ich światopoglądem. Większość prób dyskusji kończy się wpienieniem pisiora i rzucaniem obelgami. Efekt ten występuje szczególnie często w przypadku wykazania, że pisior posługuje się zmanipulowanymi/fałszywymi danymi na poparcie swych tez.

Ani chybi, musiałeś po kimś odziedziczyć skłonności do bełkotliwej i nielogicznej nowomowy.., ciekawe po kim...

>  Na jednego pisiora przypada 2.3 opozycjonisty. Matematyka podpowiada, że łatwiej jest spotkać zwolennika partii opozycyjnej.

Tak, masz rację totalsów jest "jak psów", że zacytuję klasyka.., a te 2,3 totalsa na jednego człowieka, to naprawdę zgroza.., trzeba będzie się nieźle urobić...

Chyba pomieszały się tobie owe badania.., pomyliłeś z badaniem psycho-reakcji typu "niesiołowski@ palikot".., nieprawdaż?

> Ponownie dyskutujesz z cytatem z artykułu.

Nie, znowu uciekasz pod stół?

>  Albo to badanie świadomie zmanipulowałeś, albo po prostu > go nie zrozumiałeś i ciebie przerosło...
> Po prostu skomentowałem wyniki przedstawione w linkowanym artykule. Powinieneś się z nim zapoznać.

Doprawdy? Powinienem? I co jeszcze powinienem?

-- Bruno

HaMMeR

Data: 2019-01-23 08:44:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 23 stycznia 2019 17:16:39 UTC+1 użytkownik HaMMeR napisał:

> [...]
ta kodziarska tłuszcza gotowa "unieść wysoko sukienki i wypinając wdzięcznie swe cielska, poddać się głębokiej penetracji...

Po czym wnosisz?

A czyżbyś sam nie komentował aby?
Przytaczając odpowiednie cytaty, co zaznaczyłem. Cytat to jest ten tekst który znajduje się pomiędzy znaczkami " ".

Ani chybi, musiałeś po kimś odziedziczyć skłonności do bełkotliwej i nielogicznej nowomowy.., ciekawe po kim...
A konkretnie, to czego nie zrozumiałeś?

Tak, masz rację totalsów jest "jak psów", że zacytuję klasyka.., a te 2,3 totalsa na jednego człowieka, to naprawdę zgroza.., trzeba będzie się nieźle urobić...

A, czyli mam do czynienia z przedstawicielem "lepszego sortu". Znaczy się przeciwnicy polityczni to nie ludzie? I gdzie ta otwartość na innych?

Chyba pomieszały się tobie owe badania.., pomyliłeś z badaniem psycho-reakcji typu "niesiołowski@ palikot".., nieprawdaż?

Z badaniami przedstawionymi w dyskutowanym artykule.

Nie, znowu uciekasz pod stół?

Nigdzie nie uciekam. Po prostu dyskutujesz z tezą przestawioną w artykule. Twoje prawo.

Doprawdy? Powinienem? I co jeszcze powinienem?

Ależ oczywiście, masz całkowita rację najlepiej się dyskutuje o tekście z którym się nie zapoznało.

--
Bruno

Data: 2019-01-24 11:55:25
Autor: Pisiorowy Escobar
HaMMeR <tranzac@gdp.pl> napisał(-a):

> [...]

ta kodziarska tłuszcza gotowa "unieść wysoko sukienki i wypinając wdzięcznie swe cielska, poddać się głębokiej penetracji...

sądząc po języku jesteś przytępawym przedstawicielem sekty z błotem na
kaloszach :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 11:56:30
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Po prostu skomentowałem wyniki przedstawione w linkowanym artykule. Powinieneś się z nim zapoznać.

Doprawdy? Powinienem? I co jeszcze powinienem?

czytać. myśleć.
ale po co jak ksiądz ci zrobił dobrze i obu rzeczy nie dasz rady zrobić

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 11:57:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Badania: Większa nienawiść po stronie zwolenników opozycji niż PiS
HaMMeR <tranzac@gdp.pl> napisał(-a):

Ani chybi, musiałeś po kimś odziedziczyć skłonności do bełkotliwej i nielogicznej nowomowy.., ciekawe po kim...

tak, jednak jesteś przydupasem pisiorkowym

proste, logiczne pytanie i już pisiorek wyskakuje z pianą na ustach
bredząc coś bełkotliwym językiem pełnym knajackiego języka

idź zadżgaj jakiegoś prezydenta

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-24 00:11:00
Autor: andal
Badania: Większa nienawiść)˘Ëk˘xžŠĘ<óŸvC<(•éçŠAwŠhĎ'#Šx PiS
On Wed, 23 Jan 2019 07:41:14 -0800, Bruno Brunowski wrote:

[...]

chcesz przetrwac to wroc do szkoly po pieniadze

i zapisz sie do jakiejs podstawowki

Data: 2019-01-24 00:09:27
Autor: andal
On Wed, 23 Jan 2019 07:15:42 -0800, HaMMeR wrote:

[...]

to jest opcja tylko dla tych z jajami

a nie pustomozgowcow

Data: 2019-01-23 11:20:39
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Rem" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q29d3s$1lio$1gioia.aioe.org...
[...]

Wniosek jest prosty! Społeczeństwo ma dość obłudy PiS.

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 12:48:10
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

I dlatego wymachuje nożami?

boukun

Data: 2019-01-23 14:23:57
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q29k9s$nac$1gioia.aioe.org...
[...]

Nozownik z Gdanska to nie spoleczenstwo tak jak ty nie jestes człwowiekiem. Jestes nedznym robaczkiem dokarmianym pipetką.

--
Pajdak

Badania: Większa nienawiść po stronie zwolenników opozycji niż PiS