Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca

Data: 2010-06-07 10:25:38
Autor: in for
Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca
Zapraszam nurków na badania lekarskie z otrzymaniem stosownego zaświadczenia. Odbędą się one 18 czerwca (w piątek) od godziny 11.00. Proszę o wcześniejsze
zapisanie się - numer telefonu (22) 833-33-50. Koszt badań jest symboliczny i
wynosi 30 zł.

Miejsce badania: CN Crazy Shark, Warszawa (stacja metra Marymont), ul.
Popiełuszki 19/21 lok. 20 i 21

Pozdrawiam,

Jacek

P.S. Co prawda do tej pory organizowaliśmy te badania bezpłatnie, nie mniej
doszliśmy do wniosku, że oferowanie tego typu serwisu za darmo jest
demoralizujące... Stąd zmiana odnośnie odpłatności :)

Data: 2010-06-07 09:58:08
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Cześć. Lekarz oprócz wywiadu, zazwyczaj chce jakieś wyniki. Możesz przypomnieć jakie?

Data: 2010-06-10 21:52:27
Autor: Michał
Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca
Cześć. Lekarz oprócz wywiadu, zazwyczaj chce jakieś wyniki. Możesz
przypomnieć jakie?

:) a to od kiedy, albo u jakiego doktora tak jest:> ?? raz jeden jedyny ktoś mnie porządnie badał - w jakiejś przychodni zdaje się że tam badają pilotów - przebadało mnie kilku lekarzy, przy czym nawet tam nikt nie pytał o inne badania. Nie wspomnę, że żaden sportowy lekarz u jakiego byłem ,a nurkuję od 93 roku, więc już kilku doktorów przemieliłem,  nie pytał o badania.
Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-10 23:06:02
Autor: Paweł Kaczmarski
Użytkownik "Michał" <xsd@njd.pl> napisał w wiadomości news:hurfop$m0i$1news.onet.pl...
o inne badania. Nie wspomnę, że żaden sportowy lekarz u jakiego byłem ,a nurkuję od 93 roku, więc już kilku doktorów przemieliłem,  nie pytał o badania.

A mnie pyta co roku - podstawowa morfologia i mocz oraz raz na 3 lata prześwietlenie klatki w duzym obrazku.

Data: 2010-06-11 04:04:04
Autor: jacekplacek
Michał <xsd@njd.pl> napisał(a):
> [...]

mnie porządnie badał - w jakiejś przychodni zdaje się że tam badają pilotów - przebadało mnie kilku lekarzy, przy czym nawet tam nikt nie pytał o inne badania. Nie wspomnę, że żaden sportowy lekarz u jakiego byłem ,a nurkuję od 93 roku, więc już kilku doktorów przemieliłem,  nie pytał o badania.

Od `76 do `93(żeglarstwo a od `89+ nurkowanie) badania robiłem w Przychodni Sportowo-Lekarskiej - zawsze wymagano badań krwi, moczu, aktualne RTG. Od 2007 badania robię u lekarzy nurkowych(Katowice, Bydgoszcz) - też wymagano wyników krwi moczu, RTG. Widocznie "badanie" na podstawie samego wywiadu jest nie wystarczające. Przy okazji: może je wykonać dowolny lekarz, ale lepiej korzystać z usług specjalisty lekarza nurkowego. Wykaz znajduje się tutaj:
http://www.kdp-pttk.org.pl/?go=conten&menu_id=13
Lista może być nie pełna, bo trzeba płacić składki. Osobiście, wolę lekarza, który na te składki ma.

Data: 2010-06-11 06:10:32
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Od `76 do `93(żeglarstwo a od `89+ nurkowanie) badania robiłem w Przychodni Sportowo-Lekarskiej - zawsze wymagano badań krwi, moczu, aktualne RTG.

Nie wymagano tylko robiono, niektórzy od tego czasu nurkują.

[...]

Przejrzałem tą listę, nie ma na niej lekarzy z zawodowych komisji lekarskich.
Lekarze po WAM byli zapoznani z medycyną lotniczą i nurkową, na cywilnych
uczelniach było dużo słabiej.
Ten do którego zaprasza JK jest po WAM, można się od niego dowiedzieć jakie
jest ciśnienie w układach oddechowych tlenowych dla pilotów szybkich. O
Medycynie nurkowej też ze szczegółami można porozmawiać, choćby tylko z tego
powodu warto skorzystać.
Rok temu byłem. pozdrawiam rc

Data: 2010-06-11 01:08:22
Autor: waterman
On 11 Cze, 08:10, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 jacekplacek <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

Medycynie nurkowej też ze szczegółami można porozmawiać, choćby tylko z tego

Czyli co, przychodzę z ulicy i mówie jestem zdrowy?
pozdrawaiam Jarek

Data: 2010-06-11 09:21:50
Autor:
Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
Czyli co, przychodz=EA z ulicy i m=F3wie jestem zdrowy?

Dostaniesz drugi termin, jak nie masz ważnych badań.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-11 09:26:32
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a): > Czyli co, przychodz=EA z ulicy i m=F3wie jestem zdrowy?

Dostaniesz drugi termin, jak nie masz ważnych badań.

Czy ty jesteś uposledzony, czy tylko udajesz? Przecież wlaśnie po to pytam o rodzaj wymaganych badań, żeby sprawę załatwić od ręki. Ale jak zwykle wolisz widziec spiskowa teorie dziejow... Zacytuj swoje patenty i spadaj na drzewo.

Data: 2010-06-11 09:49:08
Autor:
Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Czy ty jesteś uposledzony, czy tylko udajesz?

Że jesteś prostak to wiadomo, przeczytaj dokładnie mój wpis.
Zacytuj swoje patenty i spadaj na drzewo.

Wczoraj dowiedziałem się że nie jadę do Jastarni, pilna praca wypadła
organizatorowi wyjazdu.
Co do zgłoszeń ja mam, Twoi guru nie !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-11 10:06:43
Autor: jacekplacek
Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Czy ty jesteś uposledzony, czy tylko udajesz? Że jesteś prostak to wiadomo, przeczytaj dokładnie mój wpis.

Który wpis? Te częste, gdzie uzywasz potocznej nazwy uczynnych panienek?

Data: 2010-06-11 11:53:28
Autor:
> [...]
> Że jesteś prostak to wiadomo, przeczytaj dokładnie mój wpis. Który wpis? Te częste, gdzie uzywasz potocznej nazwy uczynnych panienek?

Możesz podać 5 takich przykładów.
Pisownię z cudzysłowem i literą q uznajemy za nie poprawną gramatycznie i nie
wliczamy.
Lecz będziesz miał kłopot to pokaż z nawet takimi wariantami.

pozdrawiam rc
ps ten ogranicznik przepływu może czekać w Warszawie u CS.

Data: 2010-06-11 15:50:06
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Że jesteś prostak to wiadomo, przeczytaj dokładnie mój wpis. > > Który wpis? Te częste, gdzie uzywasz potocznej nazwy uczynnych panienek?

Możesz podać 5 takich przykładów.
Pisownię z cudzysłowem i literą q uznajemy za nie poprawną gramatycznie i
nie
wliczamy.

Nie mam ochoty kopać w twoim infantylnym wtrącaniu się w cudze posty reklamowe. Jesteś denny i nie trzeba na to cytatów. Chyba, że te gdzie kłamiesz w oczy, jak np. tu:
http://tinyurl.com/388bna5

Lecz będziesz miał kłopot to pokaż z nawet takimi wariantami.

pozdrawiam rc
ps ten ogranicznik przepływu może czekać w Warszawie u CS.

Oczywiście wiesz, że nie bywam ani w Wa-wie, ani tym bardziej w CS.

Data: 2010-06-11 16:16:46
Autor:
> [...]

Nie mam ochoty kopać w twoim infantylnym wtrącaniu się w cudze posty reklamowe. Jesteś denny i nie trzeba na to cytatów. Chyba, że te gdzie kłamiesz w oczy, jak np. tu:

"jacekplacek" nie zdążyłem przed wyjazdem na Konferencję Naukową "Problemy
Technologii Prac Podwodnych" NurTech 2010, na konferencji na własne oczy
przekonał byś się czy znają mnie osoby nazwiska których wymieniam. Było to
wielokroć ważniejsze niż ogranicznik przepływu dla Ciebie.
Bądź poważny nie zachowuj się jak rozkapryszony przedszkolak, już już a jak
nie w portki się zsikam.
Czy to co piszę jest infantylne czy nie, to również obrazuje poziom percepcji
czytającego. Twój znamy, merytoryczna miernota.

> ps ten ogranicznik przepływu może czekać w Warszawie u CS.
> Oczywiście wiesz, że nie bywam ani w Wa-wie, ani tym bardziej w CS.

To po co pytasz o badania lekarskie w CS, tylko po to żeby zaistnieć ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-12 04:43:32
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Możesz podać 5 takich przykładów.
> [...]

percepcji
czytającego. Twój znamy, merytoryczna miernota.

Obiecujesz coś, czego nie masz, kłamiesz i jeszcze obrażasz. Nawet nie napiszę, żebyś sobie ten ogranicznik w dupę wsadził, bo go po prostu nie masz.

To po co pytasz o badania lekarskie w CS, tylko po to żeby zaistnieć ?

Bo Jacek w przeciwieństwie do ciebie dotrzymuje słowa - gdybym mógł sprawę załatwić od ręki, rozważałem przyjazd.

Data: 2010-06-12 06:42:47
Autor:
[...]

Czego znowu nie mam ?
Ogranicznika przepływu ?
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant1.jpg
Na dole tego zdjęcia przetoczka z kapilar miedzianych tleniaków.
Dwie mają znajomi. Zrobienie kolejnych nie jest żadnym problemem.
Flit z sitem molekularnym widział Andrzej Sala kilkanaście lat temu, też ma
ogranicznik przepływu.
Nie chcesz nie ma sprawy, Andrzej będzie miał 2 do pracy i jedną na sprzedaż.

> To po co pytasz o badania lekarskie w CS, tylko po to żeby zaistnieć ?
> Bo Jacek w przeciwieństwie do ciebie dotrzymuje słowa - gdybym mógł sprawę załatwić od ręki, rozważałem przyjazd.

Przeczytaj moje zdanie, potem swoją odpowiedź, są nie związane z sobą.

Gdybyś nie był dupa merytoryczna to byś wiedział jaka jest pojemność martwa
układu oddechowego to 150 cm3. W takiej masce to poważny problem
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant5.jpg
Natomiast w takiej już nie.
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant4.jpg
Ma większe pole widzenia niż AGA Interspiro nurkowa, też niż te z płaską szybą
Draeger.

pozdrawiam rc
ps możesz się nauczyć kasowania zbędnej treści, czy nie dajesz sobie z tym rady ?

--

Badania lekarskie w Warszawie - 18 czerwca