Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...

Data: 2011-04-01 21:50:17
Autor: goro
Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...
Użytkownik "alex" <onet@wp.pl> napisał w wiadomości news:in29oe$2ru$1inews.gazeta.pl...
Witam
Sytuacja: mieszkanie w bloku, spółdzielnia mieszkaniowa, chcą przeprowadzić u mnie okresowe badanie instalacji elektrycznej.

Co jeśli nie udostępnię mieszkania do takiego badania ?

Prawo budowlan nakłada na zarzadce lub właściciela obiektu m.in. obowiazek przeprowadzania okresowej kontroli co najmniej raz na 5 lat. _Wydaje mi sie_ ze instalacja w Twoim mieszkaniu jest Twoja wlasnoscia i na Tobie spoczywa ten obowiazek. Dlatego jesli spoldzielnia chce to zrobic na swoj koszt to ja bym im tylko podziekowal (choc podejrzewam ze po prostu placisz za to w czynszu).

Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...