Badania profilaktyczne

Data: 2010-01-15 15:43:18
Autor: Jacek_P
Badania profilaktyczne
krzysiek napisal:
Mam 26 lat i ostatnio jakiekolwiek badania lekarskie miałem robione chyba z kilkanaście lat temu. W tamtym roku jak byłem u lekarza rodzinnego już nie pamiętam z jakiego powodu, spytałem się czy mógłbym zrobić jakieś badania okresowe. Odpowiedział mi, że tak cennik wszystkich badań jest w recepcji. Hmmm.. trochę się zdziwiłem.
Czy jako osobie ubezpieczonej, pracującej, która miesięcznie płaci na świadczenia chorobowe kilka stów należą się jakieś badania okresowe?

Tylko w takim zakresie, w jakim jest to wymagane na stanowisku
pracy, a i tak placi wtedy pracodawca. NFZ nie bada zdrowych.
Tak jak z ta konkluzja a propos mammografii: wykonywana jest tylko
w odniesieniu do kobiet, ktore NIE SKARZA sie na dolegliwosci piersi.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-15 18:11:39
Autor: Papa Smerpfs
Badania profilaktyczne
Órzytkownik "Jacek_P" napisał:.
Tak jak z ta konkluzja a propos mammografii: wykonywana jest tylko
w odniesieniu do kobiet, ktore NIE SKARZA sie na dolegliwosci piersi.

po to żeby miały się potem na co skarżyć, prześwietlanie piersi kobietom przed menopauza zwiększa o kilka procent zachorowanie na raka piersi, tak więc po kilku badaniach zdrowa kobieta ma całkiem realne szanse zachrować:O(

Badania profilaktyczne