[WAW] Badania techniczne

Data: 2012-05-22 13:07:38
Autor: Zyga
[WAW] Badania techniczne
Czy ktoś z Was kojarzy stację kontroli pojazdów w Warszawie lub okolicy gdzie wbijają pieczątki w adnotacjach urzędowych?

pzdr
Zyga

Data: 2012-05-22 11:23:02
Autor: benywariat
Badania techniczne
On 22 Maj, 13:07, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
Czy ktoś z Was kojarzy stację kontroli pojazdów w Warszawie lub okolicy
gdzie wbijają pieczątki w adnotacjach urzędowych?

pzdr
Zyga

adnotacje urzędowe jak sama nazwa wskazuje wbija urzednik po
przyniesieniu odpowiedniego zaświadczenia ze stacji

--

pozdr Beny

Data: 2012-05-23 09:48:52
Autor: Zyga
Badania techniczne
W dniu 2012-05-22 20:23, benywariat pisze:
[...]

W adnotacjach to się wbija takie rzeczy jak hak, nauka jazdy, pojazd specjalny, alternatywne paliwo itd itp. I żaden urzędnik mi tam nie wbije badania technicznego! Co nie zmienia faktu że są stacje które wbijają tam datę następnego badania. Kiedyś tak miałem w samochodzie, dwie pieczątki się ładnie zmieściły.

Zyga

Data: 2012-05-23 10:09:43
Autor: OGONek~
Badania techniczne
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fbc9662$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam nie wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem ostatnie miejsce w dowodzie.

--
OGONek~

Data: 2012-05-23 11:47:16
Autor: Zyga
Badania techniczne
W dniu 2012-05-23 10:09, OGONek~ pisze:
Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam
nie wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem
ostatnie miejsce w dowodzie.

OK, i wszystko jasne, dzięki.

pzdr
Zyga

Data: 2012-05-29 22:56:52
Autor: Jacot
Badania techniczne
"OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> wrote:

Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam nie wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem ostatnie miejsce w dowodzie.

O kurka wodna.  Zatem nie jade na przeglad, bo zwyklego miejsca juz
nie mam i musialbym furmanke przerejestrowac...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-05-29 23:02:31
Autor: Arni
Badania techniczne
W dniu 29.05.2012 22:56, Jacot pisze:
[...]

jakie tam przerejestrować? zwykła wymiana dowodu bez zmian tablic, chyba 70 zeta to było

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-05-29 23:38:23
Autor: Jacot
Badania techniczne
Arni <arni@no.spam.pl> wrote:

jakie tam przerejestrować? zwykła wymiana dowodu bez zmian tablic, chyba 70 zeta to było

Problem w tem, z tym dowodem ja kupilem pare lat temu, w miescie
odleglym i juz wtedy nie bylo miejsca...;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

[WAW] Badania techniczne