Badania wykazały obecność trotylu

Data: 2012-10-31 17:50:04
Autor: pluton_
Badania wykazały obecność trotylu
- Jednostkowe badania odczynnikowe wykazały obecność trotylu we
fragmentach pasa bezpieczeństwa, którym przypięta była moja kuzynka - mówi
"Codziennej" Stanisław Zagrodzki, bliski śp. Ewy Bąkowskiej.

Bylem pewien, ze bombe na poklad wniosl dupek, a ty okazuje sie ze jakas Ewa
Bakowska.

Trzeba ja wykopac, zrobic proces i spalic na stosie.

Nullification

Badania wykazały obecność trotylu