Badanie cierpliwości kierowców

Data: 2019-12-15 19:16:24
Autor: kk
Badanie cierpliwości kierowców
Z okazji nowych pomysłów na odbieranie prawa jazdy za przekroczenia poza miastem pojechałem sobie dzisiaj Twizy krajówką zamiast opłotkami.

Było nawet nieźle. Nie trzęsło, jechałem szybciej, jakieś 55km/h a na koniec i tak zostało ponad 30km zasięgu. Nie wiem jak z nerwami wyprzedzających mnie kierowców. Niektórym trafiały się wyprzedzania na przejściach, ale ogólnie wszyscy podołali. Myślę, że będę to kontynuował...

:-)

Badanie cierpliwości kierowców