Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec.film piszczy...

Data: 2009-11-21 13:58:21
Autor: kalina
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec.film piszczy...
Dnia Sat, 21 Nov 2009 02:39:46 -0800 (PST), Tomworksonmgr napisał(a):

Pytanie 12. jest tak sformułowane, że nijak nie potrafię się wczuć w
sytuacjÄ™ :)

Jakoś mało to realne pytanie, bo jeśliby nawet przyjąć, że da się to jakoś
wycenić, to imo nie ma człowieka, który nie odpuściłby złotówki z własnej
zadeklarowanej kwoty - złotówka nic nie znaczy (dopiero w kupie ma siłę)...

--
kalina

Data: 2009-11-21 06:08:48
Autor: Tomworksonmgr
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl .rec.film piszczy...
@ Przemek - to nie tylko sformułowanie niezręczne, ale i, patrz±c
przez pryzmat przeznaczenia ankiety, błędne :-). Zawieruszyło się po
ankiecie dot. jednej z muzycznych społeczno¶ci. Już poprawiam. Dzięki
za wskazanie tego błędu.

@ kalina - fragment, do którego się odnosisz, ma na celu zachęcenie
Uczestnika badania do odrobinę dłuższego zastanowienia się nad t±
kwesti±. Oczywi¶cie sama sytuacja jest abstrakcyjna, niemniej chciałem
unikn±ć pytań o, w mojej opinii, jeszcze trudniejsze do uchwycenia
abstrakcje, w rodzaju "jak bardzo jeste¶ zwi±zana / zwi±zany z grup±
XYZ" :-)

Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

Data: 2009-11-21 17:20:43
Autor: Joanna Czaplińska
Użytkownik Tomworksonmgr napisał:

Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

No to jeszcze jedno - grupa nie jest moderowana, a cały zestaw pytań dotyczy moderatora...

Joanna

Data: 2009-11-21 13:12:52
Autor: Tomworksonmgr
On 21 Lis, 17:20, Joanna Czaplińska <joann...@usunto.op.pl> wrote:
> [...]

> Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

No to jeszcze jedno - grupa nie jest moderowana, a cały zestaw pytań

W pytaniu, o którym piszesz, jest podana pro¶ba (na czerwono, pod jego
tre¶ci±): "Je¶li w swoich do¶wiadczeniach na niniejszej grupie nie
miałe¶ / nie miała¶ kontaktu z takimi osobami [administratorami/
moderatorami], zaznacz proszę we wszystkich poniższych polach
odpowiedĽ <<Trudno powiedzieć>>". Jak rozumiem, wci±ż nie jest
wystarczaj±co klarowna. Postaram się j± u¶ci¶lić.

Dzięki za uwagę.

Data: 2009-11-24 16:11:00
Autor: Tomworksonmgr
On 21 Lis, 22:12, Tomworksonmgr <tomasz...@gmail.com> wrote:

> [...]

odpowiedĽ <<Trudno powiedzieć>>". Jak rozumiem, wci±ż nie jest
wystarczaj±co klarowna. Postaram się j± u¶ci¶lić.

Badanie zakończone. Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom :) !

Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec.film piszczy...