Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec .film piszczy...

Data: 2009-11-21 02:39:46
Autor: Tomworksonmgr
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec .film piszczy...
Witam Panie i Panów,

Chciałbym wystosować niniejszy wątek, kierując go do wszystkich,
którzy są w stanie poświęcić 10 min. swojego czasu na samarytański
gest pomocy bliźniemu. Właśnie ciężko pracuję nad magisterką i
realizuję na jej potrzeby badania dotyczące cech społeczności
internetowych. Badam fora internetowe oraz grupy dyskusyjne poświęcone
muzyce i filmowi - w tym pl.rec.film (oraz pl.rec.muzyka, gdzie
analogiczny wątek otworzyłem przedwczoraj).

W ramach badań zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie mojej
ankiety, do której link podaję pod koniec posta. Udział każdej osoby
będzie dla mnie cenny; naprawdę niełatwo jest zebrać odpowiednio dużą
liczbę respondentów w dzisiejszych czasach.
Poza moją wdzięcznością, każdy, kto weźmie udział w ankiecie, otrzyma
możliwość zapoznania się z jej zbiorczymi wynikami po zakończeniu
wypełniania. Dzięki nim każdy będzie mógł zobaczyć jak prezentowały
się jego odpowiedzi na tle innych.

Pozostałe okoliczności związane z badaniem są następujące:
1)  Badanie trwa TYLKO DO NAJBLIŻSZEGO WTORKU WŁĄCZNIE (24 listopada)..
Potem ankieta zostanie zablokowana.
2)  Udział w ankiecie jest w pełni poufny i anonimowy. Zebrane dane są
automatycznie zagregowane z danymi od innych użytkowników,
uniemożliwiając sprawdzenie kto jakiej odpowiedzi udzielił. Wyniki
zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby statystycznych obliczeń
zawartych w mojej pracy i przedstawione w postaci zbiorczej
prezentacji.
3)  W ankiecie może wziąć udział każdy gość niniejszej grupy - badanie
jest otwarte również dla osób, które w ogóle się na nim nie
wypowiadają i/lub są tutaj sporadycznymi gośćmi

Oto odnośnik do ankiety:

http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/8133/sec-FicFhEYp

Jej wypełnienie powinno zająć ok. 10 minut.

Wszelkie uwagi czy pytania przesyłajcie proszę na mój adres mailowy.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-11-21 10:49:36
Autor: Przemek Budzyński
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec.film piszczy...
Tomworksonmgr <tomaszmgr@gmail.com> napisał(a): "Czy Twoim zdaniem uczestnictwo w grupie pl.rec.film jest bardziej wartościowe niż uczestnictwo na innych grupach/forach o tematyce ___muzycznej___?"

pytanie cokolwiek niezręcznie sformułwane :). --

Data: 2009-11-21 13:48:51
Autor: kalina
Dnia Sat, 21 Nov 2009 10:49:36 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

Właśnie chciałem o to samo pytać :)
Może to podchwytliwe pytanie sprawdzające czy ankietowany potrafi czytać:)

--
kalina

Data: 2009-11-21 13:58:21
Autor: kalina
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec.film piszczy...
Dnia Sat, 21 Nov 2009 02:39:46 -0800 (PST), Tomworksonmgr napisał(a):

Pytanie 12. jest tak sformułowane, że nijak nie potrafię się wczuć w
sytuację :)

Jakoś mało to realne pytanie, bo jeśliby nawet przyjąć, że da się to jakoś
wycenić, to imo nie ma człowieka, który nie odpuściłby złotówki z własnej
zadeklarowanej kwoty - złotówka nic nie znaczy (dopiero w kupie ma siłę)...

--
kalina

Data: 2009-11-21 06:08:48
Autor: Tomworksonmgr
Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl .rec.film piszczy...
@ Przemek - to nie tylko sformułowanie niezręczne, ale i, patrząc
przez pryzmat przeznaczenia ankiety, błędne :-). Zawieruszyło się po
ankiecie dot. jednej z muzycznych społeczności. Już poprawiam. Dzięki
za wskazanie tego błędu.

@ kalina - fragment, do którego się odnosisz, ma na celu zachęcenie
Uczestnika badania do odrobinę dłuższego zastanowienia się nad tą
kwestią. Oczywiście sama sytuacja jest abstrakcyjna, niemniej chciałem
uniknąć pytań o, w mojej opinii, jeszcze trudniejsze do uchwycenia
abstrakcje, w rodzaju "jak bardzo jesteś związana / związany z grupą
XYZ" :-)

Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

Data: 2009-11-21 17:20:43
Autor: Joanna Czaplińska
Użytkownik Tomworksonmgr napisał:

Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

No to jeszcze jedno - grupa nie jest moderowana, a cały zestaw pytań dotyczy moderatora...

Joanna

Data: 2009-11-21 13:12:52
Autor: Tomworksonmgr
On 21 Lis, 17:20, Joanna Czaplińska <joann...@usunto.op.pl> wrote:
> [...]

> Wielkie podziękowania dla pierwszych uczestników :-)!

No to jeszcze jedno - grupa nie jest moderowana, a cały zestaw pytań

W pytaniu, o którym piszesz, jest podana prośba (na czerwono, pod jego
treścią): "Jeśli w swoich doświadczeniach na niniejszej grupie nie
miałeś / nie miałaś kontaktu z takimi osobami [administratorami/
moderatorami], zaznacz proszę we wszystkich poniższych polach
odpowiedź <<Trudno powiedzieć>>". Jak rozumiem, wciąż nie jest
wystarczająco klarowna. Postaram się ją uściślić.

Dzięki za uwagę.

Data: 2009-11-24 16:11:00
Autor: Tomworksonmgr
On 21 Lis, 22:12, Tomworksonmgr <tomasz...@gmail.com> wrote:

> [...]

odpowiedź <<Trudno powiedzieć>>". Jak rozumiem, wciąż nie jest
wystarczająco klarowna. Postaram się ją uściślić.

Badanie zakończone. Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom :) !

Badanie, co w społecznych mechanizmach grupy pl.rec .film piszczy...