Badanie erekcji

Data: 2018-04-20 07:33:21
Autor: Shrek
Badanie erekcji
https://wiadomosci.wp.pl/piotr-t-zbadany-przez-bieglych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

"Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych z udziałem nieletnich. "

Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?

Shrek

Data: 2018-04-20 08:34:32
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Dnia Fri, 20 Apr 2018 07:33:21 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pletyzmograf_pr%C4%85ciowy

Cos z Rosja ma wspolnego, ale niezbyt wiele.

Tylko ... skad u policjantow pornografia dziecieca :-)

J.

Data: 2018-04-20 07:36:58
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Od oskarżonego przecież :)

Mnie to bardziej ciekawi, czy jeśli oskarżony okaże się niewinny to zmuszanie go do oglądania jakiejkolwiek pornografii nie jest czynem zabronionym. No chyba, że się dobrowolnie temu wszystkiemu poddał. Co o tyle miałoby to sens, że jakby przeszedł test to jest to dosc mocny punkt dla niego. A znowu jak się okaże, że reaguje to na dobrą sprawę nic nie znaczy. Przecież nie jest zabronione bycie pedofilem.

--
Marcin

Data: 2018-04-20 10:31:00
Autor: A. Filip
Badanie erekcji
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

https://en.wikipedia.org/wiki/Penile_plethysmograph
United States
Use as trial evidence
[...] Myers notes, "Courts that have considered penile plethysmography
generally rule that the technique is not sufficiently reliable for use
in court."[50]
In United States v. Powers the court excluded the penile
plethysmograph test because it failed to qualify under Daubert's
scientific validity prong for two reasons: the scientific literature
does not regard the test as a valid diagnostic tool, and "a vast
majority of incest offenders who do not admit their guilt, such as
Powers, show a normal reaction to the test. The Government argues that
such false negatives render the test unreliable."[51]
[50] Myers JEB (2005). Myers on Evidence in Child, Domestic, and Elder
Abuse Cases. Aspen Publishers Online ISBN 0-7355-5668-7
[51] United States v. Powers, 59 F.3d 1460 (4th Cir. 1995)

--
A. Filip

Data: 2018-04-20 08:55:08
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie, żebym wierzył w naukową skuteczność tej metody ale z cytatem to Ci coś chyba nie wyszło bo przecież tu nie chodzi o relacje kazirodcze. To mimo wszystko jakby zdziebko inna kategoria.

--
Marcin

Data: 2018-04-20 11:27:26
Autor: A. Filip
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Kategoria niby inna ale jeśli test jest o kant dupy potłuc w tej
kategorii to sądy się powinny ostro namęczyć uzasadniając dlaczego
w innej jest bardzo wartościową procesowo metodą.

Może facet się nie podnieca pornografią dziecięcą ale ją ogląda bo jest
masochistą?  Może się facet podnieca pornografią dziecięcą ale jej nie
ogląda bo jest masochistą? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-04-20 09:45:13
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

No, może się jeszcze okazać pełnozakresowym impotentem :)

--
Marcin

Data: 2018-04-20 11:03:44
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:uMgCC.235128$cC7.114997@fx19.ams1...
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No tak, to ma sens.

Mnie to bardziej ciekawi, czy jeśli oskarżony okaże się niewinny to
zmuszanie go do oglądania jakiejkolwiek pornografii nie jest czynem
zabronionym.

Ale to przeciez jego wlasne zbiory :-)

A znowu jak się okaże, że reaguje to na dobrą sprawę
nic nie znaczy. Przecież nie jest zabronione bycie pedofilem.

Zalezy co pokaza - dobrze rozwinieta 13-latka, to moze i mnie podniesie :-)

J.

Data: 2018-04-20 09:25:48
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

On chyba coś gadał, że to nie jego.
A znowu jak się okaże, że reaguje to na dobrą sprawę
nic nie znaczy. Przecież nie jest zabronione bycie pedofilem.

Zalezy co pokaza - dobrze rozwinieta 13-latka, to moze i mnie podniesie :-)

No właśnie. Ale pewnie miał kupę rzeczy z małymi dziećmi bo inaczej test byłby o kant d.

--
Marcin

Data: 2018-04-20 12:47:52
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:wmiCC.325426$QG4.127031@fx23.ams1...
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

zakladam, ze "u niego" znalezione.
No i zeby powiedziec, ze nie jego, to tez musi obejrzec :-)

J.

Data: 2018-04-20 11:02:58
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie chce mi się gógląc, ale o ile nie pokręciłem to była argumentacja wstylu, że w tym mieszkaniu przebywa wiele osób.

No i zeby powiedziec, ze nie jego, to tez musi obejrzec :-)

A Ty masz materiały pedofilskie na swoich pendrajwach, czy musisz dopiero obejrzec żeby stwierdzić czy to Twoje? :)

--
Marcin

Data: 2018-04-20 13:11:38
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:CNjCC.14646$s43.11694@fx01.ams1...
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mowisz, ze powinienem z gory zaprzeczyc, ze zadnych takowych nie posiadam ?
Ale czy to samo z prokuratorem rozumiemy pod tym pojeciem ?
IMO - nic tu prezentacji nie zastapi.

Bo moze sie skonczyc jak w innej aferze - w celi skazanego znaleziono materialy pedofilskie i szczątki ludzkie.
szczątki okazaly sie byc zębem, a materialy - zdjeciem samego skazanego z okresu niemowlectwa.

Jeszcze jest kwestia samych pendrajwow - niektore to moglbym powiedziec, ze nigdy takich nie mialem, inne ... produkowane w milionach egzemplarzy ...

J.

Data: 2018-04-20 11:36:29
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale co to zmienia, że możecie inaczej rozumieć jakieś pojęcie? Zawsze zresztą możesz powiedziec, że nie ma tam nic co rozumiesz przez pornografię dziecięcą.

Jeszcze jest kwestia samych pendrajwow - niektore to moglbym powiedziec, ze nigdy takich nie mialem, inne ... produkowane w milionach egzemplarzy ...

Ilość i rodzaj pendrajwów nie ma znaczenia skoro wiesz, że nie masz na żadnym z nicj takich materiałów.

--
Marcin

Data: 2018-04-20 13:55:08
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1hkCC.272354$of3.17189@fx04.ams1...
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No to ty mowisz, ze nic takiego nie masz, a prokurator wypelnia wniosek o areszt na podstawie mataczenia w sledztwie.
Bo on wie, ze masz.

To chyba lepiej uzgodnic poglady.

[...]

Jak mi chca pokazac materialy z pendrajwa, to moge powiedziec, ze to nie moj pendrajw bez ogladania tychze materiałow.

Jesli jednak wyglada jak jeden z moich, to patrz poprzedni akapit.

J.

Data: 2018-04-20 12:40:37
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Prokurator i tak każe sprawdzić.

To chyba lepiej uzgodnic poglady.

Jak uzgodnić? Chyba zaakceptowac/zrozumieć/poznać ten prokuratora. A pogląd ten będzie kompletnie niezależny od tego jaki jest Twój. Czy też chcesz powiedzieć, ok, trzeba to pooglądac razem, jak coś znajdzie to może się wybronie?

[...]

Ale po co? A jeśli coś tam znajdą to wtedy i tak zapytają i powiesz, ale to nie mój!

--
Marcin

Data: 2018-04-20 12:56:47
Autor: Michał Jankowski
Badanie erekcji
W dniu 20.04.2018 o 11:25, Marcin Debowski pisze:
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Czy naprawdę fakt, że komuś staje na widok obrazu seksu z dziećmi jest dowodem na cokolwiek?

   MJ

Data: 2018-04-20 11:04:47
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

W sensie prawnym uprawdopodobniającym winę - nie.

--
Marcin

Data: 2018-04-20 18:30:07
Autor: Shrek
Badanie erekcji

Czy naprawdę fakt, że komuś staje na widok obrazu seksu z dziećmi jest
dowodem na cokolwiek?

W sensie prawnym uprawdopodobniającym winę - nie.

Proponuję, zeby dopuścić ten dowód, pod warunkiem przebadania grupy kontrolnej - składu wysokiego sądu.

BTW - przecież pedofilia jako choroba nie jest karana, więc co niby takie badanie ma dać? A jak się pani prokurator "zwilży" przy oglądaniu mordy greja, to znaczy że jest masochistką? I co z tego niby ma wyniknąć?

Shrek

Data: 2018-04-20 19:06:21
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pbd4ie$4s1$8@node2.news.atman.pl...
W dniu 20.04.2018 o 13:04, Marcin Debowski pisze:
[...]

Ale jesli oskarzony mowi, ze te zdjecia, ktorych posiadac nie wolno, to nie sa jego,
to wynik badania moze pomoc podjac sadowi decyzje.

A w dzisiejszych czasach, moze naprawde  nie jego, nawet jak na jego komputerze zapisane i w internet serwowane ...

J.

Data: 2018-04-20 19:30:48
Autor: Marek
Badanie erekcji
On Fri, 20 Apr 2018 19:06:21 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A w dzisiejszych czasach, moze naprawde  nie jego, nawet jak na jego komputerze zapisane i w internet serwowane ...

"Posiadanie", lub "władanie". Nie ma znaczenia kto jest ich właścicielem.

--
Marek

Data: 2018-04-20 19:38:37
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 20.04.2018 o 19:06, J.F. pisze:

Ale jesli oskarzony mowi, ze te zdjecia, ktorych posiadac nie wolno, to nie sa jego,
to wynik badania moze pomoc podjac sadowi decyzje.

To bardzo źle, bo to czy kogoś jarają 15 latki ma nikły związek z tym czy popełnia czyny zabronione z tym związane. To mniej więcej tak jakby stwierdzić, że jak się jakiemuś facetowi społodbało 50 twarzy greja, to uprawdopodobnia to fakt, że jest gwałcicielem - (normalny to napewno nie jest;) A co jak podobał mu się hostel? Albo inne gówno, co się nim gimnazjaliści podniecają, który twardszy film obejrzał? Myślozbrodnia na razie karana nie jest

Więc jeszcze raz - jestem, za tym żeby taki dowód przeprowadzić, pod warunkiem, że skład sedziowski będzie stanowił grupę kontrolną i w razie "pozytywnych" rezultatów pójdzie z oskarżonym do jednej celi:P

Shrek

Data: 2018-04-20 13:13:38
Autor: J.F.
Badanie erekcji
On 2018-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Panu prokuratorowi staje tylko obrzydzenie w glowie, pani sedzinie podobnie, wiec mamy dowod na zboczenie oskarzonego :-)

J.

Data: 2018-04-21 00:58:30
Autor: grzech
Badanie erekcji
W dniu 2018-04-20 o 07:33, Shrek pisze:
[...]

Ty jak zwykle gówno wiesz, ale masz najwięcej do powiedzenia. Podpowiem ci, że jest to metoda stosowana od lat. Badanie przeprowadza biegły lekarz seksuolog. Materiały są własnością lekarza.
A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za grupowego głupka.

Data: 2018-04-21 08:07:58
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 21.04.2018 o 00:58, grzech pisze:

A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za grupowego głupka.

Podasz linka? Bo nie wiem o czym ma świdczyć że komuś staje albo nie. To chyba nie jest zakazane?

Shrek

Data: 2018-04-21 09:47:12
Autor: Stokrotka
Badanie erekcji
[...]

To, że ktoś ma pszed nazwiskiem lek. albo dr. n. med.
nie znaczy, że jest normalny, że sam nie jest dewiantem.
Więcej, w moim odczuciu, te właśnie tytuły pszed nazwiskiem świadczą o dewiacji.
W końcu kto normalny planuje całe życie pszebywać z ludźmi horymi?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-04-24 11:35:22
Autor: Yakhub
Badanie erekcji
[...]

Przecież to jest metoda śledcza w stylu podtapiania czarownic. To jest tak
kuriozalne, że nawet nie potrafię skomentować.

--
Yakhub

Data: 2018-04-24 20:04:06
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 24.04.2018 o 11:35, Yakhub pisze:

[...]

No właśnie - to tak jakby badać czy komuś staje na widok kobiety, a jak tak to gwałciciel.

Jeszcze będziemy odszkodowania płacić...

Shrek

Data: 2018-04-24 21:54:48
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Dnia Tue, 24 Apr 2018 11:35:22 +0200, Yakhub napisał(a):
[...]

Staje ci na widok rozebranego faceta ?

Wiec calkiem niezla metoda :-)

J.

Data: 2018-04-24 22:00:48
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 24.04.2018 o 21:54, J.F. pisze:

Staje ci na widok rozebranego faceta ?

W sporej części pornosów rozebrany facet stanowi naturalny element sceny. I co? Jak komuś staje oglądając wyczyny łysego z brazzers to znaczy że jest pedałem? A nawet jeśli to co z tego?

Wiec calkiem niezla metoda :-)

Zależy na co? Bo sporej częsci tych co im nie staje na widok rozebranego faceta staje na widok rozebranej nastolatki.

Shrek

Data: 2018-04-24 23:00:03
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Dnia Tue, 24 Apr 2018 22:00:48 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

To nie biora do wojska :-)
A jak nie staje - to dodatkowe pol roku za oklamywanie komisji :-)

Wiec calkiem niezla metoda :-)

Zależy na co? Bo sporej częsci tych co im nie staje na widok rozebranego faceta staje na widok rozebranej nastolatki.

No i ta spora czesc moze byc podejrzewana o jej zgwalcenie, a ten
jeden nie :-)

J.

Data: 2018-04-25 07:02:46
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 24.04.2018 o 23:00, J.F. pisze:

[...]

Źle to zrozumiałeś. W sporej cześci pornosów występują nadzy faceci, i nie przeszkadza to faktowi, że heteroseksualni mężczyźni to oglądają. Nie bez przyjemności:P

Coś jak baca bimber i gwałt?

Shrek

Data: 2018-04-25 10:47:03
Autor: J.F.
Badanie erekcji
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pbp25n$gqr$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Zostaw samych nagich facetow i zobacz jak sie bedzie film sprzedawal :-)

[...]

Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

J.

Data: 2018-04-25 10:05:44
Autor: Marcin Debowski
Badanie erekcji
On 2018-04-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

No właśnie, że nie.

--
Marcin

Data: 2018-04-25 18:00:52
Autor: Shrek
Badanie erekcji
W dniu 25.04.2018 o 10:47, J.F. pisze:

Coś jak baca bimber i gwałt?

Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

Średnio, bo nie chodzi o to żeby wykluczyć a potwierdzić.

Shrek

Badanie erekcji