Badanie na obecność alkoholu na każd ą okoliczność.

Data: 2017-06-28 03:39:09
Autor: witek
Badanie na obecność alkoholu na każd ą okoliczność.
On 6/25/2017 6:02 AM, nadir wrote:
W mojej miejscowości miał miejsce wypadek, zawalił się balkon w kilkoma osobami.

Czy oni przypadkiem tego balkonu własnie nie remontowali?

Data: 2017-06-28 12:39:45
Autor: nadir
W dniu 2017-06-28 o 10:39, witek pisze:
On 6/25/2017 6:02 AM, nadir wrote:
W mojej miejscowości miał miejsce wypadek, zawalił się balkon w kilkoma osobami.

Czy oni przypadkiem tego balkonu własnie nie remontowali?

Nie, kilka osób spotkało się w domu na jakieś imprezie, no i co rusz to ktoś wychodził na balon żeby się przewietrzyć. Akcja odbyła się w czasie godzin nocnych, koło północy runął balkon.

Badanie na obecność alkoholu na każd ą okoliczność.