Badanie reklamy TV

Data: 2009-10-27 11:48:18
Autor: badanie.reklamy
Badanie reklamy TV
WAŻNE !!!!  Instytut Badania Reklamy   -- -> Prosimy o udział w
krótkim
badaniu internetowym - adres strony: www.ebadania.pl/8c23669734a7370e

Data: 2009-10-27 20:41:10
Autor: skippy
Badanie reklamy TV

Użytkownik "badanie.reklamy" <badanie.reklamy@gmail.com> napisał w wiadomości news:29385aa6-f5b7-41a6-b241-735066edc66eu16g2000pru.googlegroups.com...
WAŻNE !!!!  Instytut Badania Reklamy   -- -> Prosimy o udział w
krótkim
badaniu internetowym - adres strony: www.ebadania.pl/8c23669734a7370e

Dobra spiszcie se stąd.
Oglądam TVPISLSD 1 i 2, TVSI24, zakupy Mango, różowe przeboje itp sprawy.

Data: 2009-10-27 21:13:21
Autor: marfi
Badanie reklamy TV
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hc7icv$5nm$1news.onet.pl...

[...]

  Zaciekawiłeś mnie i wlazłem na tę ankietę... odpowiedź na 5 pytań zajęła 5 sekund - myslałem, że to pomyłka ale okazało się, że to nie jest skierowane do mnie bo nie toleruję reklam.
Pewnie więcej czasu spędzić tam muszą miłośnicy reklam :)

--
marfi

Data: 2009-10-27 21:51:01
Autor: skippy
Badanie reklamy TV

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:hc7kdl$rgk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale ja tam nie wlazłem:)

Data: 2009-10-27 21:55:11
Autor: marfi
Badanie reklamy TV
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hc7mft$j2n$1news.onet.pl...

[...]

To może trzeba wleźć bo inaczej będą myśleć, że w Polsce żyją tylko miłośnicy reklam :)

--
marfi

Badanie reklamy TV