Bądźmy dobrej myśli

Data: 2010-04-15 22:24:15
Autor: boukun
Bądźmy dobrej myśli
Zło zawsze przegrywa, a dobro wygrywa.
Wszystko, co się wokół nas dzieje, ma swój sens. Na dłuższą metę, to, co się wydaje dzisiaj dla nas złe, jutro wyjdzie nam ze zwiększoną siłą na dobre.
Nie myślcie, że kler i elity rządzące są nieomylni. Zobaczmy co się stało z prezydentem i wieloma najwyższymi dostojnikami w naszym kraju, w przeciągu ułamków sekundy. Oni brną w swoim omamie w jeszcze większą przepaść, ale narodowi to może przynieść na dłuższą metę pełne wyzwolenie.
Kardynał Dziwisz popełnił niewątpliwie błąd i to się na klerze, ale także i na obecnych elitach tego kraju zemści. Ale polski naród ostatecznie zwycięży...

boukun

Data: 2010-04-15 22:34:42
Autor: Piotr
Bądźmy dobrej myśli
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:24:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty piszesz wałkunio odezwy do "narodu"... Piękne, prawie się wzruszyłem...
A teraz aport, zapedalaj ćwoku!

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 13:41:09
Autor: Antenka
Bądźmy dobrej myśli
On 15 Kwi, 22:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:24:15 +0200, boukun napisa (a):

> [...]
> Wszystko, co si wok nas dzieje, ma sw j sens. Na d u sz met , to, co si
> wydaje dzisiaj dla nas z e, jutro wyjdzie nam ze zwi kszon si na dobre.
> Nie my lcie, e kler i elity rz dz ce s nieomylni. Zobaczmy co si sta o z
> prezydentem i wieloma najwy szymi dostojnikami w naszym kraju, w przeci gu
> u amk w sekundy. Oni brn w swoim omamie w jeszcze wi ksz przepa , ale
> narodowi to mo e przynie na d u sz met pe ne wyzwolenie.
> Kardyna Dziwisz pope ni niew tpliwie b d i to si na klerze, ale tak e i na
> obecnych elitach tego kraju zem ci. Ale polski nar d ostatecznie zwyci y...

Ty piszesz wa kunio odezwy do "narodu"... Pi kne, prawie si wzruszy em...
A teraz aport, zapedalaj woku!

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nie le odp...:http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI-gupi wa kun
usun , ale jakby kto chcia , to mog podes a na priv.

:DDD

Antenka

Data: 2010-04-15 22:46:51
Autor: Piotr
Bądźmy dobrej myśli
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:41:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

:DDD

Wałkunia, jest zabawna... To moja sunia, chcesz jej rzucić piłeczkę?
Piotr

Data: 2010-04-15 23:03:44
Autor: Tomy M.
Bądźmy dobrej myśli
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:lrnxp06r3osf$.m9ehd2lfkjfx$.dlg40tude.net...

Wałkunia, jest zabawna... To moja sunia, chcesz jej rzucić piłeczkę?

.... naprawdę fajnie aportuje. Polecam, extra zabawa! :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:06:32
Autor: Piotr
Bądźmy dobrej myśli
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:03:44 +0200, Tomy M. napisał(a):

Wałkunia, jest zabawna... To moja sunia, chcesz jej rzucić piłeczkę?

... naprawdę fajnie aportuje. Polecam, extra zabawa! :-)

Ale com się tego kundla natresował... Rzucisz piłeczką, bardzo to lubi... :-)
Piotr

Data: 2010-04-15 23:56:28
Autor: Tomy M.
Bądźmy dobrej myśli

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1macq5fpt3evk.1ii9m63g2wukb$.dlg40tude.net...

Ale com się tego kundla natresował...
Rzucisz piłeczką, bardzo to lubi... :-)

Taaaa... chwała Ci z to!. Kilka kundli biega tutaj
bez właścicieli ... może i ja jakiegoś wytresuję? :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-15 22:39:56
Autor: boukun
Bądźmy dobrej myśli

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1te0cfzttorxn$.wjcvb84kp3ug$.dlg40tude.net...
[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-15 22:43:15
Autor: Piotr
Bądźmy dobrej myśli
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:39:56 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No! I jeszcze raz, odszczekaj wałkunio swój pedalski trel: