Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

Data: 2010-05-25 10:15:16
Autor: Charlie delta
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
pomóżmy powodzianom

umiesz zarabiać na rynkach kapitałowych i fx

przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

na stronach PCK i Caritas masz pokazane nr rachunków

bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu

Data: 2010-05-25 19:32:10
Autor: Pyrtek
Charlie delta pisze:
[...]

Jestem potrzebujący! Przekażcie mi!
Nie będę tak wymagający, jak kolega powyżej. Poproszę tylko o 1%.
Mam głupią żonę. Solidaryzujcie się ze mną! Wspomózcie mnie, bo na trzeźwo nie da się z nią wytrzymać...

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-25 19:37:05
Autor: Paweł
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
Pyrtek wrote:

Charlie delta pisze:
pomóşmy powodzianom

umiesz zarabiać na rynkach kapitałowych i fx

przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

na stronach PCK i Caritas masz pokazane nr rachunkĂłw

kup jej martini, a potem pukaj :)

Data: 2010-05-25 19:54:09
Autor: Pyrtek
Paweł pisze:
Nie będę tak wymagający, jak kolega powyżej. Poproszę tylko o 1%.
Mam głupią żonę. Solidaryzujcie się ze mną! Wspomózcie mnie, bo na
trzeźwo nie da się z nią wytrzymać...

kup jej martini, a potem pukaj :)

No to rzuć te 3 dychy na to Martini...
(ale ona nie pije, kurna... to rzuć 6 dych na Jasia, może... ?)
gdzie Ci podać NRB?

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-27 00:02:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Pyrtek" hth2s6$tgr$1@news.onet.pl...

kup jej martini, a potem pukaj :)

: No to rzuć te 3 dychy na to Martini...

Mogę Ci podesłać flachę -- stoi u mnie od chyba 20 lat. :)
Nie wiem, czy nadaje się do spożycia, ale skoro to nie Tobie... ;)
Chyba różowe, albo białe -- tylko takie ,,kolory'' pijałem. :)
Nawet nie ma akcyzy -- pochodzi z okresu bezkcyzowego. :)

Czyste, brak mętów, litrowa flacha, kolor ,,płynu'' jasnożółty... ;)
Dno z solidnym wklęśnięciem, ale to wino bez CO2. :)
Białe -- butelka była aż ciemna od kurzu... (wytarłem)

Nigdzie nie ma daty, ale w 1993 miało już za sobą kilka dobrych latek...

Data: 2010-05-26 23:26:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Pyrtek" hth1iv$pt5$1@news.onet.pl

Użytkownik "Grześ " htiit8$a42$1@inews.gazeta.pl

trzeba było się ubezpieczyć.

Data: 2010-05-25 20:12:04
Autor: combek
[...]

Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

Data: 2010-05-25 22:12:55
Autor: Krzysztof Halasa
"combek" <kombek@onet.eu> writes:

Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

Pomaganie potrzebujacym to nic zlego... tylko niech reka lewa nie wie,
co robi prawa.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-05-26 23:53:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Krzysztof Halasa" m3aarnd9ko.fsf@intrepid.localdomain

Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

Pomaganie potrzebujacym to nic zlego... tylko niech reka lewa nie wie,
co robi prawa.

W Caritas Polska tak jest. Ręka lewa nie wie, ile zebrała ręka
prawa, dlatego Caritas Polska więcej :) zbiera niż oddaje. :)

Proponuję, aby złamać tę zasadę biblijną (MZ źle pojmowaną)
i odtajnić ruch na kontach Caritas Polska. :) Co więcej -- MZ
należy odtajnić ruch na wszelkich kontach wszelkich dobroczyńców
polskich, czy raczej -- w Polsce. Uczciwi na pewno to poprą, jako
że nie mają nic do ukrycia -- to też z biblii. Gorzej ze złodziejami,
którzy przy okazji zbierania na biednych, zbierają na siebie. :)

Co więcej -- uczciwi ucieszą, się, albowiem Polacy, mogąc widzieć, ile
kto dał, będą brali dobry przykład z siebie nawzajem i będą wręcz ścigali
się w czynieniu dobra, płacąc na tak zwane wyścigi, przebijając siebie
wzajemnie...

Natomiast uwidocznienie wydatków (słusznych, szczytnych -- i nie o Szczytno
Krzyżackie tu chodzi) zachęci ludzi dobrej woli do płacenia -- każdy uczciwy
chętniej dopłaci, widząc dobre gospodarowanie tym, co już przekazał 3innym...
Co najwyżej złośliwcy zaprzestaną płacenia, widząc gospodarność, ale po co
komu dary tych, którzy ,,krzywo patrzą'' na swoją dobroczynność? :)

-=-

Benedykt XVI, kolejny raz prowokując, złamał świętą ;) zasadę Jana Pawła II,
przekazując (zamiast -- zbierając czy jedynie apelując) na konto Caritas
Polska 50 tysięcy euro -- mniemam, że to 2 godziny peregrynowania Jana
Pawła II. :) Ja niestety nie wpłacę na konto Caritas Polska, gdyż moim
darem, przekazanym na powodzian przed wielu laty, Caritas Polska
(w osobie księdza Wojciecha Łazewskiego -- ówczesnego dyrektora
Caritas Polska) wzgardziła. :)

Ponadto nie zarabiam -- z czego więc mam płacić?
Z tego, co ukradnę? ;)

-=-

Prywatnie ;) do kapłana Ozorowskiego: Sąsiad, nie bacząc na kłopoty
okołopolicyjne znów postawił swój samochód tak, aby mi utrudniać życie. :)
To dobry i zły znak -- zarazem. Dobry, bo oznacza, że kapłan ma już dość
tego, co piszę, ale zły, bo brak subordynacji może doprowadzić sąsiada
(bezrozumne narzędzie w mojej wojnie z kapłanem) sytuacji podobnej do
tej, jaka spotkała ciemnoskórego sprzedawcę zastrzelonego przez policję
w obronie własnej... Proponuje kapłanowi ograniczenie eskalacji działań
wojennych -- szkoda człowieka po prostu... Wiem, że u kapłanów (zwłaszcza
kapłanów Jana Pawła II) życie ludzkie nie jest wiele warte (liczy się tylko
stan kapłański i geny, nie zaś pojedynczy człowiek) ale może jednak warto
oszczędzać ludzkie życie... BTW -- ja wiedziałem od dawna o tym, że postrzał
w udo z policyjnej broni (nie z zabawki rodem z filmu o ,,dobroczyńcy''
Al Capone) prowadzi do śmierci w sytuacji nieudzielania natychmiastowej
pomocy postrzelonemu...

Data: 2010-05-27 00:26:14
Autor: Krzysztof Halasa
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> writes:

W Caritas Polska tak jest. Ręka lewa nie wie, ile zebrała ręka
prawa, dlatego Caritas Polska więcej :) zbiera niż oddaje. :)

Mialem na mysli rece ofiarodawcow, organizacje tylko przekazujace pomoc
powinny raczej rzadzic sie innymi zasadami.

Reszta no comments, to mnie przerasta zdecydowanie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-05-27 00:45:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Krzysztof Halasa" m3d3wijo55.fsf@intrepid.localdomain

[...]

Chrystus (nauczający o tej niewiedzy) zapewne tez miał na swej myśli ofiarodawców.
Ja przekazywałem ,,Kościołowi'' po cichu, aby nie drażnić ludzi dookoła siebie,
na przykład moich rodziców, którzy byli zdecydowanymi przeciwnikami tak obfitego
wspierania duchownych. :)

Gdy przed laty zakonnica w Augustowie, zbierając na Radio Rydzyka domagała
się podania moich danych, zauważyłem, że Bóg na pewno wie, kim ja jestem
i jakoś sobie odznaczy, ;) że to ja wpłaciłem, nie ktoś inny. ;) I mam
nadzieję taką, że kobiecina dziś jest pewna tego, iż Bogu nie pomerdało
się w głowie. ;)

Reszta no comments, to mnie przerasta zdecydowanie.

Co Cię przerasta? Moja propozycja odtajnienia kont
Caritas Polska i podobnych ,,dobroczyńców''?

Czyś Ty niedorosły ;) jak nie przymierzając min. Kudrycka,
którą przerosło kontrolowanie szkoły Rydzyka? :) Kto jak
kto, ale taka Kudrycka doskonale nadawała się do kontrolowania
wyższej uczelni niepaństwowej w Polsce. :) (jako że sama miała
taką uczelnię ,,pod sobą'' -- tyle tylko, że o rząd wielkości
tańszą dla studentów)

Data: 2010-05-26 06:30:49
Autor: szczurwa
On 25 Maj, 20:12, "combek" <kom...@onet.eu> wrote:

Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

Wyhamuj z pisgłupkami i lepiej poczytaj:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7935243,Polityk_PO_o_aptekarzu_z_Mokotowa__Niech_wypier___.html

Data: 2010-05-26 05:09:26
Autor: szczurwa
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
On 25 Maj, 19:15, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:

przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

A można przekazać 5 - 10 % codziennych strat na WIG - 20 ?

Data: 2010-05-26 17:25:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"szczurwa" e1efacab-6240-4d0f-be5b-9af3ed512951@q23g2000vba.googlegroups.com

przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

: A można przekazać 5 - 10 % codziennych strat na WIG - 20 ?

Raczej nie można. To muszą być zyski, ale MZ to mogą być zyski ujemne. ;)

Data: 2010-05-26 07:34:00
Autor: Grześ

Data: 2010-05-26 08:02:27
Autor: Jarek Andrzejewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
On 25 Maj, 19:15, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
pomóżmy powodzianom
bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu

No to dorzucę :-)
http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid=75&aid=8933

--
Jarek

Data: 2010-05-26 16:42:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Charlie delta" 297d1722-3c58-41c9-842a-4053379d6e2e@b21g2000vbh.googlegroups.com

: przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

W chwili obecnej, za sprawą nieustępliwości arcykapłana
Ozorowskiego, mogę przekazywać nawet sto tysięcy swego dziennego
zysku. ;) A do owego kapłana -- raz za razem przychodzi koza do woza ;)
i żebrze u mnie (czyli u mego woza?), zapominając o tym, że [ta właśnie
koza lub jej przedstawiciele czy pobratymcy] od co najmniej 10 lat blokuje
mi (rękami swego podopiecznego, Jerzego Kopani, ateistycznego profesora
uniwersytetu katolickiej katedry) możliwość pracowania zarobkowego. :)

Tak, wiem, za jakiś czas ma się to odmienić, to znaczy ja, z worem pokutnym
zarzuconym na moje ciało i z powrozem uwieszonym na mojej szyi mam stać
w pokorze (niczym Jurand ze Spychowa u wrót zamku Krzyżaków ze Szczytna)
i błagać o litość. Na razie jednak Bóg ma inne plany... ;) A mój Ojciec
(Ojciec Pio) twierdzi zawzięcie, że nie warto troszczyć się o to, co być
może :) nastąpi, albowiem zazwyczaj nie następuje to, czego obawiamy się...

Powodzianom radzę, aby dziękowali Bogu za lądowanie na przedpasiu 10 kwietnia br.,
gdyż dzięki nadchodzącym wyborom, przedwczesnym spowodowanym tamtym lądowaniem,
PO podlizuje się Polakom, w tym i powodzianom. :)

Pozostałym Polakom doradzam -- łatwiej zapłacić odszkodowania ze wspólnych
podatków, niż być podtopionym i przeżywać koszmary okołowodne. :) Głupota
,,władców'' sprawiła, że ludzie kolejny raz zostali zalani -- ta głupota
mogła dotknąć każdego z nas... I lepiej stanie się, gdy te podatki posłużą
podtopionym, niż by miały być zmarnowane (jak zazwyczaj od lat w Polsce) na
,,inwestycje'' wzbogacające firmy pracujące na ,,Kościół'' a budujące absurdalnie...

Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom