Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

Data: 2010-05-26 16:42:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom

"Charlie delta" 297d1722-3c58-41c9-842a-4053379d6e2e@b21g2000vbh.googlegroups.com

: przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

W chwili obecnej, za sprawą nieustępliwości arcykapłana
Ozorowskiego, mogę przekazywać nawet sto tysięcy swego dziennego
zysku. ;) A do owego kapłana -- raz za razem przychodzi koza do woza ;)
i żebrze u mnie (czyli u mego woza?), zapominając o tym, że [ta właśnie
koza lub jej przedstawiciele czy pobratymcy] od co najmniej 10 lat blokuje
mi (rękami swego podopiecznego, Jerzego Kopani, ateistycznego profesora
uniwersytetu katolickiej katedry) możliwość pracowania zarobkowego. :)

Tak, wiem, za jakiś czas ma się to odmienić, to znaczy ja, z worem pokutnym
zarzuconym na moje ciało i z powrozem uwieszonym na mojej szyi mam stać
w pokorze (niczym Jurand ze Spychowa u wrót zamku Krzyżaków ze Szczytna)
i błagać o litość. Na razie jednak Bóg ma inne plany... ;) A mój Ojciec
(Ojciec Pio) twierdzi zawzięcie, że nie warto troszczyć się o to, co być
może :) nastąpi, albowiem zazwyczaj nie następuje to, czego obawiamy się...

Powodzianom radzę, aby dziękowali Bogu za lądowanie na przedpasiu 10 kwietnia br.,
gdyż dzięki nadchodzącym wyborom, przedwczesnym spowodowanym tamtym lądowaniem,
PO podlizuje się Polakom, w tym i powodzianom. :)

Pozostałym Polakom doradzam -- łatwiej zapłacić odszkodowania ze wspólnych
podatków, niż być podtopionym i przeżywać koszmary okołowodne. :) Głupota
,,władców'' sprawiła, że ludzie kolejny raz zostali zalani -- ta głupota
mogła dotknąć każdego z nas... I lepiej stanie się, gdy te podatki posłużą
podtopionym, niż by miały być zmarnowane (jak zazwyczaj od lat w Polsce) na
,,inwestycje'' wzbogacające firmy pracujące na ,,Kościół'' a budujące absurdalnie...

Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom