Będą tańsze wczasy w Egipcie?

Data: 2017-03-27 21:09:32
Autor: A. Filip
Będą tańsze wczasy w Egipcie?
http://www.tvn24.pl/izrael-zaleca-opuszczenie-egipskich-kurortow-na-synaju,727039,s.html
27 marca 2017, 15:21
Izrael w poniedziałek zaapelował do swoich obywateli o natychmiastowe
opuszczenie należącego do Egiptu półwyspu Synaj. W komunikacie
ostrzega przez zagrożeniem związanym z zamachami.

Data: 2017-03-27 22:40:55
Autor: Pajdak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Proponuję by PiS wybrał się tam ekspedycją i Synaj ogłosił San Escobarem!
;-)))

--
Lepudruk

Będą tańsze wczasy w Egipcie?