Będzie remake

Data: 2010-12-27 21:53:45
Autor: megrims
Będzie remake
http://film.onet.pl/wiadomosci/nowa-pamiec-absolutna-ruszy-w-marcu-z-200-milionow,1,4091627,wiadomosc.html

Jestem ciekaw bardzo. Total recall to taki film, który IMO można oglądać
wiele razy. Stone młodziutka była.

K. Dicka to wszystkie filmy sÄ… takie. Ale remake TR?
Ciekawe kto zagra ĹĽonÄ™ Quaid'a

Data: 2010-12-27 23:00:11
Autor: Michał Gancarski
Będzie remake
On Mon, 27 Dec 2010 21:53:45 +0100, megrims wrote:

http://film.onet.pl/wiadomosci/nowa-pamiec-absolutna-ruszy-w-marcu-z-200-milionow,1,4091627,wiadomosc.html

Jestem ciekaw bardzo. Total recall to taki film, który IMO można ogl±dać
wiele razy. Stone młodziutka była.

K. Dicka to wszystkie filmy s± takie.

Dicka? Tam z Dicka nawet tytułu nie ma. Można co najwyżej mówić o luĽnym
bazowaniu na jednym, może dwóch motywach. No i nie "wszystkie", że wspomnę
nieszczęsn± "Tajemnicę Syriusza".

[...]

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-28 00:30:20
Autor: Andrzej Libiszewski
Będzie remake
Dnia Mon, 27 Dec 2010 21:53:45 +0100, megrims napisał(a):

[...]

Po co to komu? Jaki sens tego remake?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2010-12-28 00:31:05
Autor: Arek
Będzie remake
W dniu 2010-12-28 00:30, Andrzej Libiszewski pisze:
Po co to komu? Jaki sens tego remake?

Kasa.
Nic innego siÄ™ nie liczy.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-12-28 09:16:23
Autor: DP
Będzie remake
http://film.onet.pl/wiadomosci/nowa-pamiec-absolutna-ruszy-w-marcu-z-200-milionow,1,4091627,wiadomosc.html

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <
Po co to komu? Jaki sens tego remake?

bo spieprzyli za pierwszym razem

DP

Data: 2010-12-28 09:29:17
Autor: Michał Gancarski
Będzie remake
On Tue, 28 Dec 2010 09:16:23 +0100, DP wrote:

http://film.onet.pl/wiadomosci/nowa-pamiec-absolutna-ruszy-w-marcu-z-200-milionow,1,4091627,wiadomosc.html

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <
Po co to komu? Jaki sens tego remake?

bo spieprzyli za pierwszym razem

Niby co? To jest znakomity film.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-29 11:04:16
Autor: DP
Będzie remake

DP wrote:
bo spieprzyli za pierwszym razem

Użytkownik "Michał Gancarski"
Niby co? To jest znakomity film.

z pamięci nie podam- musiałbym obejrzeć kolejny raz i wtedy mógłbym scena po scenie wypunktować, co według mnie nie powinno się w tym filmie znaleĽć. lub co powinno zostać przedstawione nieco inaczej; to s± po prostu różne takie drobne rzeczy, ktróre po zsumowaniu przekraczaj± masę krytycz± i psuj± cało¶ciowy odbiór

DP

Data: 2011-01-05 19:36:45
Autor: Habeck Colibretto
Będzie remake
Dnia 29.12.2010, o godzinie 11.04.16, na pl.rec.film, DP napisał(a):

<ciach>

W skrócie - pieprzenie. Cało¶ciowo film się ogl±da. Za niedo¶cignionymi
Prawdziwymi kłamstwami to jeden z lepszych filmów z Arnoldem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-12-28 09:30:06
Autor: Michał Gancarski
Będzie remake
On Tue, 28 Dec 2010 00:30:20 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:

[...]

K. Dicka to wszystkie filmy s± takie. Ale remake TR?
Ciekawe kto zagra żonę Quaid'a

Po co to komu? Jaki sens tego remake?

A po co remake "Zakazanej planety"? Swoj± drog± - nie mogę się doczekać :-)
Byle nie wyszło jak z "Dniem, w którym zatrzymała się Ziemia".

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-05 19:37:37
Autor: Habeck Colibretto
Będzie remake
Dnia 28.12.2010, o godzinie 09.30.06, na pl.rec.film, Michał Gancarski
napisał(a):

A po co remake "Zakazanej planety"? Swoj± drog± - nie mogę się doczekać :-)
Byle nie wyszło jak z "Dniem, w którym zatrzymała się Ziemia".

Albo Planet± małp...
S± filmy, które jeszcze powinny poczekać na remake'i. Pamięć absolutna
absolutnie do takich IMO należy.