Będzie się działo. Cejrowski powiedzia ł, kim są ludzie z ZNP

Data: 2019-04-10 20:58:39
Autor: Lord Donald
Będzie się działo. Cejrowski powiedzia ł, kim są ludzie z ZNP
Będzie się działo. Cejrowski powiedział, kim są ludzie z ZNP

Tylko on potrafi mówić tak bezpośrednio. Wojciech Cejrowski jest kolejnym dziennikarzem, któremu nie podoba się, że protest nauczycieli odbywa się właśnie teraz i właśnie w takiej formie. Na antenie Radia Wnet padły naprawdę mocne słowa.

https://otopress.pl/2019/04/09/wojciech-cejrowski-protest-strajk-nauczycieli-zno-broniarz/?fbclid=IwAR3s08tdjEV0fOAx_XemwAWhRSxEcdctBHIUEONlnCFNl6rgx4w6fWruQlE

Data: 2019-04-11 01:16:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 20:58:41 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Będzie się działo. Cejrowski powiedział, kim są ludzie z ZNP

(((Cejrowski)))

Data: 2019-04-11 09:29:05
Autor: Pajdak
zapluty schizofrenik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8lecu$1fqr$5gioia.aioe.org...
Będzie się działo. Cejrowski powiedział, kim są ludzie z ZNP

Cejrowski, komuch udający świętoszka! Buuuhahhahhahahahhhhaaa!

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 11:23:00
Autor: Lord Donald
W dniu 11.04.2019 o 09:29, Pajdak pisze:
[...]

Tak srajdaczku, a dlaczego pomijasz kto ci płaci za ten hejt. Czybyś się tego wstydził? Wyjaśnij srajdaczku skąd masz kilkadziesiąt kąt na niemieckim serwerze gdzie miesięczna rejestracja kosztuje ponad 100EUR? Można się tu przerzucać kto był komuchem za PRL, kto to nadal do dziś lubi. Ale ty, kim ty jesteś, może sam się domyśl, bo przed wojna takich jak ty pozbywano się kulką w łeb. W czasie wojny to mieliście lepiej bo Hitler was nagradzał za gazowanie Polaków, nawet dawał wam honorowy status folksdojcza, jak i służbę w Wermachcie jak miała rodzinka Tusków, waszych wodzów. Po wojnie to nawet komuch brzydzili się takim gównem jak wy, bo nie ma nic gorszego jak zdradzać swój kraj. Teraz niby jest odpowiedzialność polityczna, ale jak taka gnida jak ty może ją ponieść, jak tylko tacha cegły u fryca na budowie. Raczej powinieneś mieć zakaz powrotu do kraju, ale gdzie fryce będą mogli deportować takie wyeksploatowane ścierwo jak już się tobą posłużą. Przyślą nam ciebie z powrotem, i powiem ci że nawet byle komuch powinien mieć więcej praw niż taka gnida jak ty, bo komuch jak coś robił za PRL to robił to w przekonaniu że robi dobrze dla kraju, nie miał pojęcia że jest oszukiwany przez bandę złodziei, która sprzedawała kraj na prawo i na lewo, a ostatecznie się uwłaszczyła tworząc wasze PO i PSZ, oraz ich satelity. Ty dobrze wiesz że jesteś szwabską dziwką i robisz wszystko aby rzucić kraj na kolana przed frycami, i to cię odróżnia właśnie od komuchów, świadomość tego co robisz.

Data: 2019-04-11 13:49:53
Autor: Pajdak
Będzie się działo - Niemce atakuja!
komuch zapluty "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.04.2019 o 09:29, Pajdak pisze:

Cejrowski, komuch udający świętoszka! Buuuhahhahhahahahhhhaaa!

-- Pajdak

Tak srajdaczku,

Bez pieszczot ciotka! Nie jestem zenus czy u2.

a dlaczego pomijasz kto ci płaci za ten hejt.

Nikt mi nie płaci, jestem tu dla rozrywki. ;-)))

Czybyś się  tego wstydził?

Niby czego? ;-)))

Wyjaśnij srajdaczku

Tylko bez pieszczot ciotka!

skąd masz kilkadziesiąt kąt

K O N T   n i e d o u k u !!!

na niemieckim serwerze

Serwer jest we Włoszech, coś ci sie kićka z innym serwerm.

Wiesz dobrze jakim! ;-)

gdzie miesięczna rejestracja kosztuje ponad 100EUR?

A coż to jest 100 euro? ;-)))

Można się tu przerzucać kto był komuchem za PRL,

Ty byłeś na 100%. Stacho Piotrowicz też! ;-))

kto to nadal do dziś lubi.

Ty na 100%.
Masz schowaną w szufladzie owiniętą celofanem legitymację PZPR ;-)))

Ale ty, kim ty jesteś, może sam się domyśl,

Powiedz no komuchu! Smiało!

bo przed wojna takich jak ty pozbywano się kulką w łeb.

Tacy jak ty czyścili moim pradziadom buty i nastawiali karku gdy pradziad
chciał wsiąść na konia. Po wojnie taqcy jak ty zasilili szeregi UB.

W czasie wojny to mieliście lepiej

Mówisz to z autopsji?

bo Hitler was nagradzał za gazowanie Polaków,

Masz coś z łbem! Katyń nie lezy w Polsce. ;-)))

nawet dawał wam honorowy status folksdojcza,

Ty masz coś takiego? ;-)))

jak i służbę w Wermachcie jak miała rodzinka Tusków,

Czyje to były wtedy tereny? Jak się nazywał Wrocław, Szczecin, Poznań?

waszych wodzów.

Moim wodzem był towarzysz Stalin! ;-))))))

Po wojnie to nawet komuch brzydzili się takim gównem jak wy,

Gówno to ty masz wciąż na swoich kamaszach! ;-)))

bo nie ma nic gorszego jak zdradzać swój kraj.

I wstąpić do PZPR jak ty! ;-)))

Teraz niby jest odpowiedzialność polityczna,

Wilgotna cela w Brzegu czeka na ciebie! ;-)))

ale jak taka gnida

Gnidy to ty masz na łbie i tym co nazywasz workiem mosznowym! ;-)))

jak ty może ją ponieść,

Dziadek, urodziłem się po roku 1980! ;-))))

jak tylko tacha cegły u fryca na budowie.

Opowiedz jak było w NRD, tachałes cegły czy tylko nastawiałeś tyłek? ;-)))

Raczej powinieneś mieć zakaz powrotu do kraju,

Mam paszport polski i brytyjski. Mogę wracać? ;-)))

ale gdzie fryce będą mogli deportować takie wyeksploatowane ścierwo

Ciebie to na 100% wrzuca do dołu z wapnem!

jak już się tobą posłużą.

Odstawiłeś leki, prawda? ;-)

Przyślą nam ciebie z powrotem,

Jak mogą mnie "fryce" przysłać skoro jestem w UK? ;-)))

i powiem ci

Ty lepiej nic nie mów! ;-)))

że nawet byle komuch

Zapomnij! Twoja komuna zdechła i już nie wróci.

powinien mieć więcej praw niż taka gnida jak ty,

Gnidy to ty masz na łbie, pod pachami  i tym co nazywasz workiem mosznowym!
;-)))

bo komuch jak coś robił za PRL to robił

Tak, tak. Budował socjalizm "z ludzka twarzą". Przy pomocy UB/SB.

to w przekonaniu że robi dobrze dla kraju,

Wrzucając "niepokornych" do dołów z wapnem? Ta ty sku...synu!?

nie miał pojęcia że jest oszukiwany przez bandę złodziei,

Czyli twój komuch należał do "bandy złodziei". Ładnie, ładnie!

która sprzedawała kraj na prawo i na lewo,

Raczej na wschód! ;-)))

a ostatecznie się uwłaszczyła tworząc wasze PO

POwiedz dziadek, na czym uwłaszczyło się PiS skoro takiego biedaka jak
właściel kota stać na 2 srebrne wieże?

i PSZ,

Co to takiego?

oraz ich satelity.

Księżyc? ;-)))

Ty dobrze wiesz

Ty chyba lepiej wiesz. Jak każdy psychol.

że jesteś szwabską dziwką

Szwabskich dziwek to ty szukaj w swojej rodzinie skur...synu!

i robisz wszystko aby rzucić kraj na kolana przed frycami,

No! To ze mnie mocarz nad mocarze.
Sam jeden rzucam kraj na kolana przed twoimRudolfem!
Wasze uczucie wciąż są tak mocne jak kiedyś? ;-)))

i to cię odróżnia właśnie od komuchów,

Od takich komuchów jak ty? W porównaniu z toba jestem matka Teresa! ;-)))

świadomość tego co robisz.

Dziadek, wątpię bys ty miał świadomość tego co robisz.
Twoje pełne fekalii łóżko to nie wina Tuska czy PO tylko twoja! ;-)))

Lecz się dziadek na nogi! ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 05:11:33
Autor: Zenek Kapelinder
Będzie się działo - Niemce atakuja!
Oczywiscie ze jestes tutaj dla rozrywki innych. Nic tak nie cieszy jak twoje umyslowe uposledzenie.

Data: 2019-04-11 18:00:13
Autor: JanEle
Będzie .. zboczenie.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc86fa35-5b4d-4018-8fa5-f4fd83802dd7googlegroups.com...

 Nic tak nie cieszy jak twoje umyslowe uposledzenie.

Zenek - masz dziwny powód do radości. To zboczenie
charakterystyczne dla PiSdziaków.

Data: 2019-04-11 18:42:47
Autor: Lord Donald
Będzie się działo - Niemce atakuja!
Oczywiscie ze jestes tutaj dla rozrywki innych. Nic tak nie cieszy jak twoje umyslowe uposledzenie.

W tym cóż to takiego kilkadziesiąt kont na niemieckim serwerze każde za 100EUR, dla tragarza cegieł u fryca. Ale widać musi mu się to opłacać skoro spędza tutaj co najmniej 2 etaty. Oczywiści to że dali mu te konta za darmo to czysty przypadek, ma tylko pisać niemiecką prawdę o Polsce, Niemcy bardzo martwią się o los polaków, że rozdają takie konta takim jak on za darmo w nie ograniczonych ilościach aby pomyśleli że takich wspaniałych usłużnych frycom Polaków jest bardzo wielu. Kto by tam myślał, że to zwykła gnida i opłacany folksdojcz od POsrańców jak reszta jest.

Data: 2019-04-12 07:54:38
Autor: Pajdak
komuch zawszony "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

W tym cóż to takiego kilkadziesiąt kont na niemieckim serwerze każde za
100EUR,

No widzisz komuchu, możesz sobie załozyć nawet 100 "kąt"! ;-)))

dla tragarza cegieł u fryca.

Jednak masz coś z łbem i swoje doświadczenia z budowy przenosisz na innych.

Ale widać musi mu się to opłacać skoro spędza tutaj co najmniej 2 etaty.

Nie wpadło ci do łba, że może nas być kilku piszących z tego samego konta?
;-)))

Oczywiści to że dali mu te konta za darmo to czysty przypadek,

Nie ma nic za darmo nierobie!

ma tylko pisać niemiecką prawdę o Polsce,

Jak jest ta prawda? Taka jaką ci przygotował Kreml?

Niemcy bardzo martwią się o los polaków,

Chyba nie bardziej niż ty! ;-)))

że rozdają takie konta takim jak on za darmo

Ty się w koncu zdecyduj - za 100 euro czy za darmoche? ;-)))

w nie ograniczonych ilościach

Miliony "kąt" które spedzają ci sen z zaropiałych oczu! ;-)))

aby pomyśleli że takich spaniałych usłużnych frycom Polaków

Nie kombinuj zawszony komuchu.
Obaj wiemy, że to ty podszywałes się pod moje "kąto" ;-)))

jest bardzo wielu.

Ty jesteś jednym z nich.
Taka komusza kanalia gotowa za miche ryżu wypisywac kremlowskie teksty.

Kto by tam myślał,

Oprócz ciebie! ;-))))

że to zwykła gnida

Gnidy to ty masz na tym co nazywasz workiem mosznowym ;-)))

i opłacany folksdojcz

Ten co to uzywa konta ldont@dojcze.de  ? ;-))))

od POsrańców jak reszta jest.

A jest ich miliony! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 10:56:57
Autor: Lord Donald
W dniu 12.04.2019 o 07:54, Pajdak pisze:
[...]

No tak oczywiście jest was miliony mówił już o tym wasz Petru, pomijając kilkadziesiąt tych twoich kont na ekskluzywnym niemieckim serwerze, to gdzie wasze miliony srajdaczku, widzisz sam nie możesz obsłużyć nawet miliona kont, a te kilkadziesiąt srajdaczków z jednego szwabskiego serwera ma się nijak do waszych milionów.

Data: 2019-04-13 09:32:42
Autor: Pajdak
Będzie się działo - Niemce atakuja!
zaszczany komuch nazywający siebie  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał
w wiadomości news:q8pjso$33p$1gioia.aioe.org...

No tak oczywiście jest was miliony mówił już o tym wasz Petru,

Nie znam człowieka ;-)))

pomijając kilkadziesiąt tych twoich kont na ekskluzywnym niemieckim
serwerze,

Ciebie nie stać? ;-)))

to gdzie wasze miliony

W banku ;-)

srajdaczku,

Tylko bez pieszczot ciotka!

widzisz sam nie możesz obsłużyć nawet miliona kont,

Postaraj się skupić i pomysleć.
Wiem że dla ciebie trudne ale czy ja musze sam obsługiwac te milion "kąt"?
;-))))

a te kilkadziesiąt srajdaczków z jednego szwabskiego serwera ma się nijak
do waszych milionów.

W twoim łbie ma! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 21:08:22
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Oczywiscie ze jestes tutaj dla rozrywki innych. Nic tak nie cieszy jak twoje umyslowe uposledzenie.

nie chcę ciebie ruski martwić ale 3/4 mieszkańców twojego miasta mówi że to ty
jesteś umysłowo upośledzony :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-12 21:19:15
Autor: Lord Donald
W dniu 12.04.2019 o 21:08, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Tak ci powiedzieli koledzy leczeni w tym samym psychiatryku?

Data: 2019-04-13 13:45:50
Autor: Pajdak
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Że doskonale cie pamietają. Zawsze byłeś zasliniony i mokry w kroku! ;-)))

Mówią też że zenus wysysał urynę i kał z twoich podpasek. ;-))).

--
Pajdak

Data: 2019-04-13 06:39:36
Autor: Zenek Kapelinder
Będzie się działo - Niemce atakuja!
A co pizdziak mowia o twoich idolach z oPOzycji. Oni w tym hotelu we dwojke byli czy razem?

Data: 2019-04-14 00:07:39
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

no tak, rusek nie potrafi poprawnie nawet zdania po polsku ułożyć

Data: 2019-04-14 00:07:07
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> jesteś umysłowo upośledzony :DDDD
> Tak ci powiedzieli koledzy leczeni w tym samym psychiatryku?

koledzy zenka są leczeni w tym samym psychiatryku co ty ?

Data: 2019-04-11 12:04:44
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

cejrowski, stary pomiot komuszy ocenia innych :DDDD

Data: 2019-04-13 06:11:48
Autor: Bruno Brunowski
Będzie się działo. Cejrowski powiedział, kim są ludzie z ZNP
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 20:58:41 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

otopress.pl

Znowu ten trollportal "nowoczesnego"(1) dziennikarza Marcina Paliona?
Etacik tam dostałeś?

(1) - "nowoczesne dziennikarstwo" polega wg. pana P. na zmyślaniu niusów, porównaj:  https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/farma-trolli-zarabiaja-na-falszywych-informacjach-i-hejcie,923108.html

--
Bruno

Data: 2019-04-13 10:34:51
Autor: Bytomir Nitroaromatyczny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

>otopress.pl

Znowu ten trollportal "nowoczesnego"(1) dziennikarza Marcina Paliona?

Wg. ciebie wszyscy powinni chlipać prawdę objawioną z GWna albo
klona GWna okopressa od Blumsztajna? Gdzie pluralizm?

Bedzie pozew:) I dysonans.
https://www.facebook.com/pikiopl/videos/hga-media-wydawca-pikiopl-pozywa-okopress-i-ann%C4%99-mierzy%C5%84sk%C4%85-albert-w%C3%B3jcik-prezes/1016508208531428/

Data: 2019-04-14 00:08:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Bytomir Nitroaromatyczny <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Wg. ciebie wszyscy powinni chlipać prawdę objawioną z GWna albo
klona GWna okopressa od Blumsztajna? Gdzie pluralizm?

jeżeli pytasz czy wszyscy powinni jeść normalną żywność a nie tylko odchody to
odpowiadam - zdrowiej jest jeść normalną żywność ale skoro lubisz odchody to
jedz. smacznego !