Będzie siara..

Data: 2018-04-04 04:24:11
Autor: Stachu Chebel
Będzie siara..
Nie jutro, nie pojutrze, ale kiedyś (być może w kolejnych wyborach (?)) jaro usłyszy "panu już dziękujemy". A wówczas "dzęnnikarze" tvpis wylecą na zbity pysk z publicznej. Kto ich zatrudni? Chyba nikt. Co prawda idę o zakład, że mają w kontraktach zapisane dupochrony, czyli odpowiednie odprawy z kasy podatnika.

Dalej... Monumenty prezia tysiąclecia spotka taki sam los jak popiersia Władimira Ilicza. Nie wyłączając Wawela.

Ostanie się ino to:

http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/starachowice/a/odnowiony-tupolew-pomnik-katastrofy-smolenskiej-w-kalkowie,10630514/

Poczytajta komentarze :)))

=============
Jeżeli po kolejnych wyborach do koryta dorwie się PO, to tak ich rozjadą, że..

Będzie siara...

Data: 2018-04-04 04:27:13
Autor: Zenek Kapelinder
Będzie siara..
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

Data: 2018-04-04 04:45:55
Autor: Stachu Chebel
Będzie siara..
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 13:27:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

=======
To twierdzenie jest wynikiem jakiś badań, czy jest to fragment Twojego koszmaru nocnego?

Data: 2018-04-04 23:59:19
Autor: stevep
Będzie siara..
W dniu 2018-04-04 o 13:45, Stachu Chebel pisze:
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 13:27:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

========

To twierdzenie jest wynikiem jakiś badań, czy jest to fragment Twojego koszmaru nocnego?

To rezultat nocnego moczenia się.

--
stevep

Data: 2018-04-04 05:11:52
Autor: japanizer
Będzie siara..
On Wednesday, April 4, 2018 at 8:27:15 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

Nie przejmuj się. Już niedługo zamkną pierdolniętego Antoniego w tym samym szpitalu psychiatrycznym, w którym teraz siedzisz. Będziecie w dzień prowadzić długie dyskusje o spiskach, a w nocy będziesz jego Misiaczkiem *: *: *:

Data: 2018-04-04 05:52:54
Autor: Stachu Chebel
Będzie siara..
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 14:11:53 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Nie przejmuj się. Już niedługo zamkną pierdolniętego Antoniego w tym samym szpitalu psychiatrycznym, w którym teraz siedzisz. Będziecie w dzień prowadzić długie dyskusje o spiskach, a w nocy będziesz jego Misiaczkiem *: *: *:

Eeee tam.. Misiaczek to nic..  Będzie jeszcze doradca d/s obronności RP-IV. Ten taki mały dwudziestolatek w okularach. Nie pamiętam jak się zowie, ale wiadomo o którego szczyla chodzi. AM wysłał go na "studia" do usa :)))

Data: 2018-04-04 06:30:31
Autor: Stachu Chebel
Będzie siara..
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 13:27:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

=========
Ja o zupie, Zenek o dupie.. A mógłbyś się tak zdanie po zdaniu odnieść do tego co napisałem w głównym?

Data: 2018-04-04 08:25:35
Autor: Zenek Kapelinder
Będzie siara..
Jak nie Ty to napisales cytuje "Jeżeli po kolejnych wyborach do koryta dorwie się PO, to tak ich rozjadą, że.. " to sorki.

Data: 2018-04-05 00:00:55
Autor: stevep
Będzie siara..
Jak nie Ty to napisales cytuje "Jeżeli po kolejnych wyborach do koryta dorwie się PO, to tak ich rozjadą, że.. " to sorki.

Oczami wyobraźni widzisz dyktaturę ciemniakOw?

--
stevep

Data: 2018-04-04 23:58:28
Autor: stevep
Będzie siara..
Po kolejnych wyborach po wprowadzi do sejmu o dwoch poslow wiecej niz ma mniejszosc niemiecka.

Na taką skalę PiS planuje oszustwo wyborcze?

--
stevep

Będzie siara..