Bagażnik

Data: 2010-04-19 22:54:58
Autor: Silinde Ringëril
Bagażnik
W dniu 2010-04-17 21:49, charwel (Oo)==::: pisze:
Może jakieś konkretne modele polecicie?

Pozdrawiam
charwel :)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A rozważ jeszcze, dostojny charwelu, Topeaka:
http://www.topeak.com/products/Bags/TourGuideHandlebarBagDX
Mam, używam, obciążam dość znacznie, daje radę!

Pozdrawiam

Przemko S. :)
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2010-04-19 23:40:08
Autor: charwel (Oo)==:::
Bagażnik
W dniu 2010-04-19 22:54, Silinde Ringëril pisze:
[...]

Dzięki Przemko! :D
Fajnie Cię tu widzieć.
Faktycznie wydają się te torby porządne i troszkę tańsze od proponowanych przez Rafała.
Muszę to sobie przemyśleć :)

Pozdrawiam
charwel:)

Data: 2010-04-19 23:50:28
Autor: Titus Atomicus
Baga¿nik
In article <hqifud$ql0$1@news.onet.pl>,
 Silinde RingÏril <silinde1@vp.pl> wrote:

W dniu 2010-04-17 21:49, charwel (Oo)==::: pisze:
> Mo¿e jakie¶ konkretne modele polecicie?
>
> Pozdrawiam
> charwel :)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A rozwa¿ jeszcze, dostojny charwelu, Topeaka:
http://www.topeak.com/products/Bags/TourGuideHandlebarBagDX
Mam, u¿ywam, obci±¿am do¶æ znacznie, daje radê!

Hm, a mi jakos po 1500-2000 peklo mocowanie od strony roweru (najpierw jakis spekania sie pojawily).

Na szczescie Topeak podobno nie robi problemow z wymiana.

TA

Data: 2010-04-20 08:45:50
Autor: Fabian
Bagażnik
Silinde Ringëril pisze:
[...]

Ale ona nie jest chyba wodoodporna, trzeba zakładać pokrowiec jak pada?

Fabian.

Data: 2010-04-20 15:34:29
Autor: Titus Atomicus
Baga¿nik
In article <hqjiis$vtl$1@news.task.gda.pl>,
 Fabian <fabian@niematakiegoadresu.pl> wrote:

Silinde Ringeril pisze:

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
> A rozwa¿ jeszcze, dostojny charwelu, Topeaka:
> http://www.topeak.com/products/Bags/TourGuideHandlebarBagDX
> Mam, u¿ywam, obci±¿am do¶æ znacznie, daje radê!

Ale ona nie jest chyba wodoodporna, trzeba zak³adaæ pokrowiec jak pada?

Pokrowiec jest w komplecie.

TA

Data: 2010-04-20 17:24:42
Autor: Silinde Ringëril
Bagażnik
W dniu 2010-04-20 15:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ale ona nie jest chyba wodoodporna, trzeba zakładać pokrowiec jak pada?

Pokrowiec jest w komplecie.
Otóż to.
Co do mocowania - u mnie nic się nie dzieje oprócz problemów z linką, ale to pikuś, bo praktycznie jest identyczna z linką od hamulców [pewnie z założenia :-)].

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

Bagażnik