BagaĹźnik - Five Stars

Data: 2010-08-23 10:25:57
Autor: de Fresz
BagaĹźnik - Five Stars
On 2010-08-22 21:12:47 +0200, Tomek398 <tomek398@gmail.com> said:

Planuję zakup bagażnika do Fazera 1000 firmy Five Stars.

Twoich wątpliwości nie rozwieję, ale napiszę że ta firma ma u mnie krechę. W stelażu pod topkejsa Givi do Seven-Fifty zjebali kąt umieszczenia mocowań, dzięki czemu bagażnik, a co za tym idzie i kufer, były pochylone kilka stopni w dół - taki duperel, a irytujący, gdyż nie można było zostawić kufra z otwartą klapą, bo się sama zamykała. No i niektóre gwinty dość niechlujnie zrobione, ze 2 na dzień dobry klękły mimo dokręcania z wyczuciem. Biorąc pod uwagę cenę równą oryginałowi od Givi, brałbym tego ostatniego (ja się śpieszyłem i tylko FS był od ręki).

de Fresz

BagaĹźnik - Five Stars