Baga??nik do transportu rower??w

Data: 2011-02-07 17:04:30
Autor: emil
Baga??nik do transportu rower??w
W dniu 2011-02-07 12:21, MS pisze:
Witam

Przymierzam się do zakupu bagażnika i mam nadzieję że trafiłem dobrze
:-) Mianowicie mam auto kombi z hakiem i relingami, w wakacje planujÄ™
jakiś wyjazd i chciałem zapytać czy lepiej wg Was kupić bagażnik
mocowany na hak czy może lepiej na relingi ?? Cena samych uchwytów to od
200 do 600 zł w przypadku mojego samochodu, uchwyt mocowany na hak to
wydatek od 200 - 1000 zł wszystko na alledrogo znalezione.
Jakie są Wasze sugestie, ten na górze to pewnie większe spalanie i
pewnie teraz powiem bzdurę ale coś takiego jak inny środek cieżkości ;-)
z tyłu to chyba hak ma swoją wytrzymałość.

Zależy ile rowerów , bo jak dwa to najlepiej bokiem (na płasko) na relingach, jak więcej to i tak tylko w pionie na dachu.

Baga??nik do transportu rower??w