Baga??nik do transportu rower??w

Data: 2011-02-10 09:02:55
Autor: omega_fan
Baga??nik do transportu rower??w
On 02/07/2011 12:21 PM, MS wrote:
Witam

Przymierzam si臋 do zakupu baga偶nika i mam nadziej臋 偶e trafi艂em dobrze
:-) Mianowicie mam auto kombi z hakiem i relingami, w wakacje planuj臋
jaki艣 wyjazd i chcia艂em zapyta膰 czy lepiej wg Was kupi膰 baga偶nik
mocowany na hak czy mo偶e lepiej na relingi ?? Cena samych uchwyt贸w to od
200 do 600 z艂 w przypadku mojego samochodu, uchwyt mocowany na hak to
wydatek od 200 - 1000 z艂 wszystko na alledrogo znalezione.
Jakie s膮 Wasze sugestie, ten na g贸rze to pewnie wi臋ksze spalanie i
pewnie teraz powiem bzdur臋 ale co艣 takiego jak inny 艣rodek cie偶ko艣ci ;-)
z ty艂u to chyba hak ma swoj膮 wytrzyma艂o艣膰.

Powiem tak: na kr贸tke wyjazdy i z 1 rowerem - dachowy lepszy.
Na wakacje i z wi臋ksz膮 liczb膮 rower贸w - tylko hak.
Dodatkowo, wiele zalezy od auta: posiadam vana (Ford Galaxy) i zeby
zalozyc cos na dach trzeba si臋 niezle nagimnastykowac, a rowery na haku
s膮 praktycznie ca艂kowicie w cieniu aerodynamicznym samochodu.

Posiadam baga偶nik Atera Strada DL 3 (3 rowery) + przystawka na 4-ty
rower, jest to mega fajny baga偶nik, posiada w艂asne o艣wietlenie + miejsce
do mocowania dodatkowej tablicy, odchyla si臋 elegancko do ty艂u, po
prostu pe艂en wypas. Spalanie z nim wzrasta mi o ok. 0,5 do 1 litra przy
pr臋dko艣ciach autostradowych.

Jedyna wada cena: za m贸j (nowy) da艂em 2000 z艂 i by艂a to okazyjna cena.
Niemniej jednak uwa偶am, 偶e by艂o warto i wszystkim polecam.

Data: 2011-02-10 09:05:49
Autor: omega_fan
Baga??nik do transportu rower??w

Posiadam baga偶nik Atera Strada DL 3 (3 rowery) + przystawka na 4-ty
rower, jest to mega fajny baga偶nik, posiada w艂asne o艣wietlenie + miejsce

Tu jest filmik jak dzia艂a ten baga偶nik
http://www.youtube.com/watch?v=aQcl-jGDOoc

nie ma tu tylko do艂o偶onej przystawki na 4-ty rower.

Data: 2011-02-10 12:02:28
Autor: AL
omega_fan pisze:
[...]

super rozwiazanie z tym odsuwaniem
- juz wiem czego szukac jak kiedys bede zmienial platforme :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-15 11:51:53
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Baga??nik do transportu rower??w
Sko艅czy艂em takie rowerowe wakacje zanim je zacz膮艂em.
Kapelusznik z ty艂u by艂 bezlitosny dla moich rower贸w, baga偶nika, tylnej klapy i szyby.

-- -- -

Data: 2011-02-17 12:12:37
Autor: omega_fan
On 02/15/2011 11:51 AM, 膮膰臋艂艅贸艣藕偶 wrote:
Sko艅czy艂em takie rowerowe wakacje zanim je zacz膮艂em.
Kapelusznik z ty艂u by艂 bezlitosny dla moich rower贸w, baga偶nika, tylnej klapy i szyby.

No niestety, bywa i tak.
R贸wnie dobrze mog艂e艣 je sko艅czy膰, bo przeje偶d偶aj膮c pod niskim wiaduktem
zapomnia艂e艣 o rowerach na dachu (znam taki przypadek) :)

Baga??nik do transportu rower??w