BagaĹĽnik i dziwna rama

Data: 2010-09-10 12:19:11
Autor: Kosu
BagaĹĽnik i dziwna rama
Witam państwa,
Jakiś czas temu pytałem o bagażnik do nieprzystosowanego roweru. Porzuciłem temat z braku czasu, ale czas się właśnie pojawił. I gotówka też. A nawet znalazłem jakieś stare foty nieszczęsnego pojazdu (lenistwo :]).
Mam dość "ciekawą" ramę projektu Corratec. Widać niżej...

1) http://lh6.ggpht.com/_ZAGh1W7vefQ/SK10wBPMJyI/AAAAAAAABwM/ReztlLaWpfY/DSC_0140.jpg
Czy powinienem zakładać na to adaptery z mocowaniami? Może je czymś wypchać (gumą z dętki)? Ile kg bagażu może wytrzymać takie rozwiązanie?

2)Na dole producent był znacznie bardziej chojny w temacie otworów
http://lh3.ggpht.com/_ZAGh1W7vefQ/SK10qM8tbVI/AAAAAAAABvU/MVeDYcRbZtE/DSC_0138.jpg
Znawcą nie jestem, ale pewnie uda mi się wkręcić bagażnik w jeden z nich. Niestety nie zdołałem przez 5 lat domyślić się, po co zostały wywiercone. Chyba nie dla zbicia 3g, bo rama nie należy do lekkich :D

3) Byłbym wdzięczny za radę w kwestii samego bagażnika. I będę zachwycony, gdyby dało się go kiedyś przełożyć do roweru z kołami 28". Mogę na to wydać jakieś 150 zł, ale oczywiście mam też inne wydatki, więc może być tańsze ;]. Nie potrzebuję bajeranckich systemów mocowań - i tak wyglądują na tym sakwy crosso. Chodzi o silidne rurki. Coś jak Tubus tylko tańsze niż reszta roweru :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2010-09-10 15:35:00
Autor: Tomasso
Bagażnik i dziwna rama
Użytkownik "Kosu" napisał:

http://lh6.ggpht.com/_ZAGh1W7vefQ/SK10wBPMJyI/AAAAAAAABwM/ReztlLaWpfY/DSC_0140.jpg

http://lh3.ggpht.com/_ZAGh1W7vefQ/SK10qM8tbVI/AAAAAAAABvU/MVeDYcRbZtE/DSC_0138.jpg

Wszystkie pokazane otworki służ± do mocowania bagażnika - centralny otwór w mostku i otwory w hakach ramy służ± wła¶nie temu celowi oraz do mocowania ew. błotników.

A bagażników z możliwo¶ci± przykręcenia do centralnego otworka znajdziesz mnóstwo całe tu:

http://allegro.pl/bagazniki-16422

Data: 2010-09-11 23:43:50
Autor: Romal
Bagażnik i dziwna rama
Tomasso wrote:

A bagażników z możliwo¶ci± przykręcenia do centralnego otworka
znajdziesz mnóstwo całe tu:

Nie polecam takich bagażników! Sztywno¶ć do bani, awaryjno¶ć duża. Lepiej pomy¶leć o jakich¶ obejmach, chociaż przy tym kształcie rurek nie będzie lekko.

Romal

BagaĹĽnik i dziwna rama