Bagażnik rowerowy na tylną klapę

Data: 2014-05-06 15:18:10
Autor: Jarek Pudelko
Bagażnik rowerowy na tylną klapę
W dniu 2014-05-06 09:28, Paweł Kajak pisze:
Witajcie.
Przymierzam siê do kupna baga¿nika na rowery.
Nie mam zamontowanego haka wiêc w grê wchodz± baga¿niki na dach lub na
klapê.

Przez 2 lata wozilem rowery na dachu, potem sasiad wozil na klapie.
Obecnie mam platforme na 4 rowery na haku i uwazam, ze jest to JEDYNE sensowne rozwiazanie.
Nic sie nie buja, nie niszczy, nie skrzypi, nie powoduje zbednych oporow powietrza - trzeba tylko pamietac, ze auto jest dluzsze :)

Anyway - fajne rowerowe bagazniki na dach to 250zl/sztuke - przynajmniej sa lekkie i nie gwizdza w trakcie jazdy.
Platforme kupilem za 600zl do tego hak za 320.

--
jarek

Data: 2014-05-06 19:36:18
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkaneq$3088$1@alfa.ceti.pl...
[...]

Widziałem kiedyś wiezionego dzika upolowanego w sten sposób, ale chyba wtedy nie ma mowy o rowerach?

Data: 2014-05-07 09:44:24
Autor: Jarek Pudelko
Bagażnik rowerowy na tylną klapę
W dniu 2014-05-06 19:36, Cavallino pisze:

BTW:  czy sÄ… w podobnej cenie jakieÅ› patenty (platformy) na których
można przewieźć rowery, albo coś innego, w zależności od potrzeb?
Widziałem kiedyś wiezionego dzika upolowanego w sten sposób, ale chyba
wtedy nie ma mowy o rowerach?

Dzika nie widzialem ale tak sobie mysle, ze zamiast mocowania rowerow (powiedzmy tych pionowych palakow, do ktorych przyczepia sie rame) mozna np. jakis ladny hmmm stalowy kuferek na zasadzie dodatkowego bagaznika :)

--
jarek

Data: 2014-05-07 17:52:53
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:lkb6i6$jhp$1node2.news.atman.pl...
[...]

dzika to sobie możesz przewieźć na siedzeniu pasażera...
tylko mu zabandażuj ranę postrzałową aby Ci tapicerki nie poplamił :-P

Data: 2014-05-07 22:35:32
Autor: Michał Baszyński

http://www.thule.com/pl-pl/pl/products/carriers-and-racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thule-easybase-948-_-949000

--
Pozdr.
Michal

Data: 2014-05-07 23:16:11
Autor: Cavallino

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lke5ei$poa$1@dont-email.me...
[...]

Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie, a dodatkowe akcesoria na rowery tylko ją zwielokrotnią.
MylÄ™ siÄ™?

Data: 2014-05-07 17:53:54
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:lke7qr$lr9$1node2.news.atman.pl...
Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie,
a dodatkowe akcesoria na rowery tylko jÄ… zwielokrotniÄ….
MylÄ™ siÄ™?

Aby mieć zabawę musisz jednak się swą kasą z producentem podzielić...

Data: 2014-05-07 23:52:34
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2014-05-07 23:16, Cavallino pisze:

[...]

a) Thule z definicji nie jest tanie,
b) wyrób z górnej półki Thula w nie może być tani w porównaniu do jego innych (wcale nie tanich..) wyrobów,
c) nie widziałem niczego podobnego u żadnego innego producenta

--
Pozdr.
Michał

Data: 2014-05-08 18:12:55
Autor: Cavallino

Użytkownik "Michał Baszyński" <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lke9uu$blf$1@news.task.gda.pl...
[...]

Czyli jest bez sensu bo:
a) nie spełnia kryteriów
b) mogę sobie w zamian kupić dwa niezależne urządzenia, jedno do bagaży, drugie do rowerów i zostanie mi po tej operacji kuuuuuupa siana.

Data: 2014-05-08 09:44:58
Autor: Marek
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
On 06.05.2014 15:18, Jarek Pudelko wrote:
[...]

Potwierdzam przerabialem bagaznik na klapie - upierdliwe, ale da sie okazjonalnie.
Z kolei wrzucanie rowerow na dach tez jest malo fajne. Zwlaszcza przy wysokim aucie.
Teraz montuje hak i przerzucam sie na platforme.
Pewnie zrobie tak jak radzi Pszemol - tylko hak bez elektryki.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-05-08 11:38:04
Autor: AL
On 2014-05-08 09:44, Marek wrote:
[...]

platformy maja wlasne oswietlenie.
Jak zamierzasz podlaczyc ta listwe z oswietleniem w platformie nie posiadajac gniazda przy haku?

Data: 2014-05-08 12:04:27
Autor: Marek
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
platformy maja wlasne oswietlenie.
Jak zamierzasz podlaczyc ta listwe z oswietleniem w platformie nie
posiadajac gniazda przy haku?

Nie podlaczac? Zobacze jak to bedzie wygladalo.
Swiatlo w aucie mam dosc wysoko wiec powinny byc nie przysloniete.

Data: 2014-05-08 06:18:49
Autor: WS
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
W dniu czwartek, 8 maja 2014 12:04:27 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
> Jak zamierzasz podlaczyc ta listwe z oswietleniem w platformie nie
> posiadajac gniazda przy haku?

Nie podlaczac? Zobacze jak to bedzie wygladalo.
Swiatlo w aucie mam dosc wysoko wiec powinny byc nie przysloniete.

Jesli beda zamontowane swiatla przy tej platformie, to niedzialajace beda znaczaco zwiekszac prawdopodobienstwo kontroli... + jakies problemy np. przy kolizji, chocby ubezpieczyciel moze czepias sie, ze swiatla nie dzialaly i utrudniac wyplate jak Ci ktos zaparkuje w bagazniku

WS

Data: 2014-05-08 16:17:22
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2014-05-08 12:04, Marek pisze:
[...]

Masz swiatla wyzej niz rowery, ktore stoja na platformie?
Nie wiem jakie masz auto ale u mnie w kombi rowery sa MINIMALNIE szersze niz obrys pojazdu wiec swiatla skutecznie zaslaniaja.

--
jarek

Data: 2014-05-08 11:49:05
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2014-05-08 09:44, Marek pisze:

Teraz montuje hak i przerzucam sie na platforme.
Pewnie zrobie tak jak radzi Pszemol - tylko hak bez elektryki.

Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

--
jarek

Data: 2014-05-08 12:04:56
Autor: Marek
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

Data: 2014-05-08 12:26:11
Autor: Miroo
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
W dniu 2014-05-08 12:04, Marek pisze:
Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

A jak jednak zatrzymaj± w czasie urlopu na drugim koñcu Polski?
Pó³ biedy jak tylko zabior± DR, czasami upieraj± siê ¿eby usun±æ problem przed dalsz± jazd±. Przyda³by siê plan na tak± sytuacjê, szkoda by by³o zostawiæ 4 rowery i platformê w rowie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-11 11:05:32
Autor: Pablo Eldiablo
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
W dniu czwartek, 8 maja 2014 12:26:11 UTC+2 u¿ytkownik Miroo napisa³:

> No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

A jak jednak zatrzymaj� w czasie urlopu na drugim ko�cu Polski?

P� biedy jak tylko zabior� DR, czasami upieraj� si� �eby usun�� problem przed dalsz� jazd�. Przyda�by si� plan na tak� sytuacj�, szkoda by by�o zostawi� 4 rowery i platform� w rowie.

Plan B to zostawic w rowie auto, a na czterech rowerach wracac... ;-)

pablo

Data: 2014-05-08 13:16:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 8 May 2014, Marek wrote:

Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

  A nie ma jakiej¶ pu³apki w stylu "OC nie zadzia³a" przy
takiej okazji? (znaczy formalnie - ¿e regres mo¿e byæ).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-08 14:41:56
Autor: Jarek Pudelko
Baga¿nik rowerowy na tyln± klapê
W dniu 2014-05-08 12:04, Marek pisze:
Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

Bezsensowny argument chociaz nie zatrzymuje mnie prawie wcale.
Moze i malo jezdze (10kkm rocznie) ale zatrzymala mnie od 1997 roku yyyy 3 razy :)
Przekonales mnie, moge nawet po pijaku jezdzic :)

--
jarek

Data: 2014-05-13 11:47:16
Autor: Marek
On 08.05.2014 14:41, Jarek Pudelko wrote:
[...]

Jest zasadnicza roznica. Po alkoholu i prochach jestes zagrozeniem dla innych.
Ja wioze tylko rowery - tablica i swiatla sa widoczne.