Bagaż nurkowy do Egipty ?

Data: 2012-03-26 18:30:28
Autor: Wiesiek
Bagaż nurkowy do Egipty ?

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jk9g29$o4v$1node2.news.atman.pl...
Czy obecnie na lotniskach w Egipcie w "szczególny" sposób traktują bagaż nurkowy?
Ostatnio jak tam byłem to były jakieś dodatkowe, szczególne opłaty i różne dziwne numery.

Wiesiek

Byłem w Biurze Podróży i powiedziano mi że to zależy od poszczególnych linii.
Niektóre linie maja taki zapis że "przewóz sprzętu sportowego i innego specjalnego" wymaga uprzedniego kontaktu z przedstawicielem linii  celem określenia warunków.

Wiesiek

Bagaż nurkowy do Egipty ?