Bagażnik - Five Stars

Data: 2010-08-23 10:49:18
Autor: duddits
Bagażnik - Five Stars
W dniu 2010-08-22 21:12, Tomek398 pisze:
Witam Wszystkich

Planuję zakup bagażnika do Fazera 1000 firmy Five Stars. Zauważyłem że
w ofercie są dwa rodzaje tych bagażników:

A nie myślałeś o czymś takim np.:
http://www.motobagaz.pl/zestaw-kufra-centralnego-do-yamaha-fzs1000-fazer-0102-p-67.html

(nie wiem który rocznik, ale mają AFAIK do wszystkich modeli)

--
duddits

Data: 2010-08-23 01:54:33
Autor: Tomek398
Bagażnik - Five Stars
A nie myślałeś o czymś takim np.:http://www.motobagaz.pl/zestaw-kufra-centralnego-do-yamaha-fzs1000-fa...

(nie wiem który rocznik, ale mają AFAIK do wszystkich modeli)

Dzięki za link. W tej chwili panuje kupić sam bagażnik i bardzo podoba
mi się rurkowa konstrukcja Five Stars. Ten bagażnik jest mi potrzebny
pod namiot i jeszcze kilka innych rzeczy. Z tego co się orientuje ten
bagażnik Five Stars oferuje również możliwość przypięcia kufra co jest
dla mnie bardzo ciekawą opcją na przyszłość. Na razie fundusze nie
pozwalają mi na kupno całego zestawu.

Pozdrawiam
Tomek

Bagażnik - Five Stars