Bagażnik dachowy

Data: 2009-11-22 23:32:29
Autor: Silver
Bagażnik dachowy
Zastanawiam się nad zakupem bagażnika samochodowego z uchwytem za przedni
widelec roweru. W oko wpadla mi firma Mont Blanc - model "racer 624" czy uzywa ktos tego bagaznika?
http://tiny.pl/hxdlb Jest troche tanszy od Thulowego Out Ride'a:
http://tiny.pl/hxdl3.

Dzieki za info
Silver

Data: 2009-11-23 07:55:17
Autor: Dominik Mirowski
Bagażnik dachowy
Silver wyklepał(a) :
Zastanawiam się nad zakupem bagażnika samochodowego z uchwytem za
przedni widelec roweru.
W oko wpadla mi firma Mont Blanc - model "racer 624" czy uzywa ktos
tego bagaznika? http://tiny.pl/hxdlb

Ile ??? Mowy nie ma :p. Polski, certyfikowany etc. kosztuje 107 z przesyłką :P
http://www.allegro.pl/item823134617_uchwyt_rowerowy_aluminiowy_przedni_widelec_krakow.html

Mam taki hmm 4 lata, paru znajomych ma tysz i jak narazie tylko raz zgubiliśmy rower przy jakichś 130 km/h, ale zapinałem go po ukończeniu ultramaratonu szosowego, gdy byłem troszkę ujechany, wiec nie mamy pewności czy był dobrze zapięty :) Jedyny mankament - nie pasuje do belek o szerokości większej jak 50 mm.
--
Dominik Mirowski

Data: 2009-11-23 00:24:05
Autor: Marcin Kuthan
Bagażnik dachowy
On 23 Lis, 07:55, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
Silver wyklepał(a) :

> [...]
> tego bagaznika?http://tiny.pl/hxdlb

Ile ??? Mowy nie ma :p. Polski, certyfikowany etc. kosztuje 107 z przesyłką

Wiesz może czy do tego bagażnika wejdzie widelec z założonym zaciskiem
hamulca tarczowego? Zwykła oś QR.
Na ile odczuwalny jest brak zapięcia roweru za pomocą choćby marnego
kluczyka? Zawsze to ta chwila która może uratować  rower jak płacisz
za benzynę albo czekasz na kawę.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-23 13:21:24
Autor: Dominik Mirowski
Bagażnik dachowy
Użytkownik "Marcin Kuthan" napisał :

[...]

Z tarczówkami bez problemu, raczej nigdy nie zostawiamy rowerów na samochodzie bez opieki. Raz, czy dwa razy, rowery zostały przypięte zapięciem rowerowym do relingów, ale to margines.

--
Dominik

Data: 2009-11-23 15:18:39
Autor: Silver
Bagażnik dachowy
[...]

Ile punktow zaczepienia o belke ma ten bagaznik ? Z fotki to nie wynika - przypuszczam ze dwa z przodu i jeden z tyłu ?
Czy rower na tym bagazniku jest stabilny i nie kolibie sie nadmiernie na boki ?

Silver

Data: 2009-11-23 15:32:16
Autor: Dominik Mirowski
Bagażnik dachowy
Użytkownik "Silver" <silvermtbikerWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Ile punktow zaczepienia o belke ma ten bagaznik ? Z fotki to nie wynika -
przypuszczam ze dwa z przodu i jeden z tyłu ?
Czy rower na tym bagazniku jest stabilny i nie kolibie sie nadmiernie na boki ?

2 z przodu na elemencie mocującym stałym i jeden z tyłu przesuwany na długość, moim zdaniem mocowanie jest stabilne.
--
Dominik

Data: 2009-11-25 16:13:38
Autor: ąćęłńóśżź
Bagażnik dachowy
W sumie co to za kłopot zgubić rower z dachu raz na 4 lata.....

Ja zgubiłem przy hamowaniu przed pieszym na przejściu, też polski uchwyt, co prawda za ramę ;-)
JaC

-- -- -

Mam taki hmm 4 lata, paru znajomych ma tysz i jak narazie tylko raz zgubiliśmy rower przy jakichś 130 km/h

Data: 2009-11-25 20:40:03
Autor: GlennBp
Bagażnik dachowy
Silver wyklepał(a) :
> [...]
> tego bagaznika? http://tiny.pl/hxdlb

Ile ??? Mowy nie ma :p. Polski, certyfikowany etc. kosztuje 107 z przesyłką :P

Oddam 2 takie paździerze, czapka gruszek wystarczy. IMHO to jedyne do czego się
nadają.. Serio oddam, bo mi garaż zagracają ;-)
CO do thule, fakt gną z ceną. Pzdr
Luca

Data: 2009-11-25 22:45:38
Autor: ąćęłńóśżź
Bagażnik dachowy
Jeszcze można szukać Atera lub Norauto najtańsze z dobrej jakości, w sezonie te za widelec też tanie nie były, sam przy cenie
wymiękłem i woziłem po dwa rowery w środku (zdjęte koła, można się nakląć i zawsze jakieś straty w aucie są - ale spory zysk na
mniejszym zużyciu paliwa na trasie), marnują mi się ze trzy bagażniki do cienkich stalowych ram i jakoś żal kolejną forsę wydawać.

-- -- -

Co do Thule, fakt gną z ceną.

Bagażnik dachowy