Bagażnik dachowy Nissan xTrail

Data: 2010-02-14 10:51:41
Autor: tadek
Bagażnik dachowy Nissan xTrail
On 14 Lut, 18:57, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Co byście polecili z bagażników?
Mam zintegrowane relingi. Na bagażniku będzie sporadycznie wożony rower
(lub rowery) na krótkich trasach (10-30 km). Widzę to tak, że belki
przypiąłbym na stałe i zapomniał, a w potrzebie zakładał tylko uchwyt do
roweru.
Z uwagi na mało intensywne użytkowanie, nie chciałbym wydawać wiele kasy
na np. Thule, a z drugiej strony nie chcę kupić byle czego z
supermarketu, bo rowery supermarketowe zdecydowanie nie są.

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."

a uchwyt na rower to z marketu?
Jeżeli masz porządne rowery to nie ma sensu oszczędzać na belkach i w
domyśle na uchwytach. Ja kupiłem aluminiowe belki Thule i uchwyty
tejże marki i mam nie porysowane ramy od rowerów + pewne trzymanie na
samochodzie

Data: 2010-02-14 21:44:42
Autor: solar
tadek pisze:

[...]

Nie sądzę, że wybór jest tylko między Thule-supermarket. A żeby przerzucić rower kilka razy w roku 20 km na dachu, nie uśmiecha się mi wywalić 500-700 zł.

"Najmniej Boga jest w Kościele."
                                           J. Arangurena

Data: 2010-02-14 15:21:53
Autor: tadek
On 14 Lut, 21:44, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
tadek pisze:

> [...]

Nie sądzę, że wybór jest tylko między Thule-supermarket. A żeby
przerzucić rower kilka razy w roku 20 km na dachu, nie uśmiecha się mi

jest jeszcze taka firma nazywa się Mont Blanc chyba ,ale też nie jest
tania. Belki możesz kupić stalowe np Thule- są tańsze od Al

Bagażnik dachowy Nissan xTrail