Bagażnik i sakwy - tanio i dobrze

Data: 2015-06-19 10:58:08
Autor: Greg
Bagażnik i sakwy - tanio i dobrze
Mam zamiar w lipcu przejechać z małżonką pólnocny odcinek green velo - od Elbląga do Białegostoku.
Rowery to górale z kołami 26", obydwa z otworami w ramie do mocowania bagażników.
Jakie bagażniki i sakwy polecacie na kilkudniowy wypad o dobrym stosunku jakości do ceny ?

czy zestaw typu tylny bagażnik crosso + czeskie sakwy arsenal będzie ok ?

Pozdrawiam,
Greg

Data: 2015-06-19 11:29:37
Autor: Maciek
Bagażnik i sakwy - tanio i dobrze
... i sakwy polecacie na kilkudniowy wypad o dobrym stosunku
jakości do ceny ?

Podobny dylemat mieliśmy z żoną w zeszłym roku i padło na Crosso Dry Big. Dla nas okazały się świetne. Stabilne, pojemne, w ulewie zawartość pozostawała sucha, do tego banalny, szybki montaż/demontaż, dobra jakość materiałów itd.
Zakup na dłuuuuuuugie lata przy naszym okazjonalnym użytkowaniu ;-)

Data: 2015-06-19 12:28:02
Autor: Greg
[...]

czy obydwoje mieliście po 60 l ?
nocować będziemy na kwaterach, zastanawiam się czy komplet 2 x po 30 l nie wystarczy ?
te 60 wydają mi się bardzo duże, a może lepiej większe ?

Data: 2015-06-19 13:40:13
Autor: Maciek
Bagażnik i sakwy - tanio i dobrze
czy obydwoje mieliście po 60 l ?

Nie. Podział był taki, że Crosso poszły do roweru żony.
Wiozła ciuchy, polary itp. czyli lekkie rzeczy i to co uważała za niezbędne. W efekcie załadowała 3/4 każdej sakwy.
U siebie miałem sakwę:
http://www.tinyurl.pl?baWUyAro

Miałem cięższe rzeczy np. klucze z gratami do roweru itp. ;-)

Swoją drogą, sakwy tej zdecydowanie nie polecam - przypadkowo odpadające i gubiące się zaczepy, kiepska stabilność, do tego ostatnio strzeliła śruba od pozycjonowania dolnego haka sakwy więc sobie lata. Jeden ze zamków zaczyna odmawiać posłuszeństwa.
Gdyby nie to, że dałem za nią 70zł (czego i tak nie jest warta) to bym chyba ją pociął ze "szczęścia" jej posiadania. Chłam.
Mając teraz crosso na wypady za miasto czuję ulgę.

nocować będziemy na kwaterach, zastanawiam się czy komplet 2 x po 30 l
nie wystarczy ?
te 60 wydają mi się bardzo duże, a może lepiej większe ?

Też się kwaterowaliśmy, może Wam wystarczy 2x30L. Tutaj jednak ciężko się wypowiadać, każdy ma inne potrzeby.
My mieliśmy np. kaprys ubrać się po "cywilnemu" na zwiedzanie i wyjście wieczorne na miasto ;-) więc wieźliśmy i buty i ubrania x2, które w innych przypadkach mogą okazać się po prostu zbędne.
Fakt, faktem, dostępnej przestrzeni nie wykorzystaliśmy w pełni.

Bagażnik i sakwy - tanio i dobrze