Bagaznik na hak - czy rowery bardzo sie brudza ?

Data: 2010-06-04 20:08:25
Autor: 666
Bagaznik na hak - czy rowery bardzo sie brudza ?
Przypomniałem sobie, ze mam w piwnicy nowy nierozpakowany bagaznik Thule na hak (jakis prosty model, bez osobnej tablicy, ale nie w tym rzecz).
Jakoś nie miałem ostatnio serca wozić rowerów na zewnątrz (i brud i zużycie paliwa i jakaś nieuwaga przy cofaniu czy krótkim postoju bez oka na sprzęt), udawało mi sie upakowywać je w środku (czasem po zdjęciu przednich kół).
No ale może przyjść ta pierwsza chwila ;-)
I główne zastrzeżenie mam do ewentualnego brudzenia się sprzętu, bo tylną szybę w klapie kombi mam od zewnątrz brudną natychmiast po ruszeniu z miejsca i wyobrażam sobie, że ta mgła wodno-błotna osiądzie też natychmiast na rowerach wiezionym z tyłu podczas mokrej pogody, szczególnie za jakimiś ciężarówkami.
A jakie są Wasze doświadczenia?

Data: 2010-06-05 09:01:25
Autor: PeJot
  666 pisze:
[...]

Spalanie +0.7-1 l/100 km
Brudzenie - tragedii nie ma.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-05 12:35:02
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik " 666" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hubmfp$sc$1inews.gazeta.pl...
[...]

mam bagażnik na klapę, swego czasu sporo się z nim jeździło z rowerami, miałem nawet przygodę w stolicy z panem co nas omijał busem i zaczepił o moje koło ale to inna historia, ogólnie polecam takie rozwiazanie, kilka razy jechaliśmy w deszcz przez wiele kilometrow i rowery nie były brudne, zabezpieczać trzeba tylko siodełka przed muchami i deszczem.
pozdrawiam Arek

Data: 2010-06-05 12:42:24
Autor: 666
Bagaznik na hak jako... scienny uchwyt rowerowy ;-)
Zachęcacie mnie, żeby rozpakować i spróbować ;-)

Jeszcze niestety kolejne pit-stopy są:
do rowerów typu damka potrzebne jakieś dodatkowe drążki, a tu kilkadziesiąt złotych, tam kilkadziesiat złotych i robi się coraz drożej :-(

Ale za to właśnie wymyśliłem nowe ciekawe zastosowanie bagażnika hakowego:

Na ścianie garażu, piwnicy, komórki czy schowka umocować kulę jak do haka (najlepiej taką mocowaną do auta na kwadrat z czterem śrubami), a bagażnika uzywać jako... wieszaka ściennego - dobre, co??
:-)))

--

Bagaznik na hak - czy rowery bardzo sie brudza ?