Bagaznik na klape

Data: 2011-07-05 07:28:03
Autor: Michał Pysz
Bagaznik na klape
Czy ktos z Was jest uzytkownikiem bagaznika na klape, montowanego z tylu
auta (nie chodzi o bagaznik na hak)?

Jakies wrazenia? Czy taki sprzet sprawdza sie lepiej/gorzej od
standardowego bagaznika dachowego?

Używam podobnego od Thule.
Od podanego w linku różni się mocowaniem (nie ma tych pasków).
Zakładanie bagażnika jest bardzo proste, trwa 10 sekund.
Złożony w pół bagażnik mieści się na tylnym siedzeniu lub w bagażniku.

Rowery dociągam do auta gumą z haczykami i się nie ruszają ani trochę. Można więc spokojnie jechać szybciej albo po zakrętach.

Zakładanie roweru jest proste.

Poprzednio miałem dachowego Thule i nie podobało mi się to, że muszę cały czas to mieć na dachu (głównie z powodu braku możliwości użycia myjni).

mp.

Data: 2011-07-05 17:21:05
Autor: Ryszard Mikke
Bagaznik na klape
Micha³ Pysz <pysz.michal@wp.pl> napisa³(a):
> [...]
> auta (nie chodzi o bagaznik na hak)?

> Jakies wrazenia? Czy taki sprzet sprawdza sie lepiej/gorzej od

Od podanego w linku różni siÄ&#65533; mocowaniem (nie ma tych pasków).
ZakÅ&#65533;adanie bagażnika jest bardzo proste, trwa 10 sekund.
ZÅ&#65533;ożony w póÅ&#65533; bagażnik mieÅ&#65533;ci siÄ&#65533; na tylnym siedzeniu lub w bagażniku.

Rowery dociÄ&#65533;gam do auta gumÄ&#65533; z haczykami i siÄ&#65533; nie ruszajÄ&#65533; ani trochÄ&#65533;. Można wiÄ&#65533;c spokojnie jechaÄ&#65533; szybciej albo po zakrÄ&#65533;tach.

Yyy... Guma? Tasma z zaciskiem lepsza, do nabycia w sklepach z bagaznikami i w
wiekszosci OBI/Praktikerow/innych takich.

--
rmikke

Data: 2011-07-05 19:46:19
Autor: Micha³ Pysz
Bagaznik na klape
[...]

chodzi Ci o zipy czy mo¿e takie opaski jak siê ko³a mocuje w baga¿niku dachowym?

guma jest o tyle wygodna, ¿e jest d³uga i mo¿na unieruchomiæ ko³a, korby itp. tak by siê nic nie mog³o ruszyæ.
Zajmuje to coprawda ze 2 minuty jak siê chce porz±dnie zrobiæ.

mp.

Data: 2011-07-05 18:11:34
Autor: Ryszard Mikke
Bagaznik na klape
> [...]
> wiekszosci OBI/Praktikerow/innych takich.
chodzi Ci o zipy czy mo¿e takie opaski jak siê ko³a mocuje w baga¿niku dachowym?

To drugie, tylko ma ze trzy metry dlugosci. Jedna mi sprzedali w cenie
bagaznika, dokupilem druga, bo na trzy rowery nie starczalo.

guma jest o tyle wygodna, ¿e jest d³uga i mo¿na unieruchomiæ ko³a, korby itp. tak by siê nic nie mog³o ruszyæ.
Zajmuje to coprawda ze 2 minuty jak siê chce porz±dnie zrobiæ.

Pod tasma tez sie nic nie ruszy, nawet pewniej. I zaciagasz, ile Ci potrzeba,
tasma nigdy nie jest za dluga...

rmikke

--

Bagaznik na klape