Bagażnik pod sakwy

Data: 2017-05-05 01:19:25
Autor: Yogi\(n\)
Bagażnik pod sakwy
Podpowiecie jaki bagażnik będzie się nadawał pod sakwy do roweru MTB 29 z tarczówkami? Lokalsi nie mieli niczego sensownego (co prawda, wybór ograniczał się do czterech modeli raptem), więc zostaje zakup online, Rozstaw mocowań na dole dość szeroko - 17,5 cm. Na allegro jest tego trochę (tj. pod tarczówki), ale nikt ne podaje rozstawu, a wygląda na to, że to będzie największy problem. Samo mocowanie nie wchodzi w kolizję z hamulcem, tj, bagażnik nie musi mieć "pałąka", żeby go omijać.
Ładowność - bo ja wiem? - 25-30 kg wystarczy. Ciężar samego bagażnika bez znaczenia. Cena powiedzmy 120 PLN + przesyłka.

--
Yogi(n)

Data: 2017-05-05 08:22:52
Autor: ToMasz
Bagażnik pod sakwy
W dniu 05.05.2017 o 01:19, Yogi(n) pisze:
[...]

za tą cenę to ja bym spokojnie pospawał :)

ToMasz

Data: 2017-05-05 08:34:36
Autor: Jacek Maciejewski
Bagażnik pod sakwy
Dnia Fri, 05 May 2017 08:22:52 +0200, ToMasz napisał(a):

Rozstaw mocowań na dole dość szeroko - 17,5 cm. Na allegro jest tego
trochę (tj. pod tarczówki), ale nikt ne podaje rozstawu, a wygląda na
to, że to będzie największy problem

Elastyczność bagażnika załatwi problem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-05-05 08:58:55
Autor: ąćęłńóśźż
Bagażnik pod sakwy
Słuszną linię ma hamerykański marketing ;-))

-- -- -
sakwy do roweru MTB

Data: 2017-05-06 07:33:48
Autor: Yogi\(n\)
Bagażnik pod sakwy
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:oeh7rh$ok4$1node1.news.atman.pl...

Słuszną linię ma hamerykański marketing ;-))

Fakt, idzie mu o niebo lepiej niż netykiecie.

--
Yogi(n)

Data: 2017-05-09 03:05:15
Autor: Jacek G.
Bagażnik pod sakwy
W dniu piątek, 5 maja 2017 08:58:58 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Słuszną linię ma hamerykański marketing ;-))

-- -- -
> sakwy do roweru MTB

No to spójrz sobie na filmik, który zamiescił Marek:

https://youtu.be/Q75tbdbrNYQ?t=2m43s  --
Jacek G.

Data: 2017-05-09 12:12:56
Autor: ąćęłńóśźż
Bagażnik pod sakwy
Czy rower na kołach 26'' nie byłby lepszy dla jazdy z bagażami (środek ciężkości niżej o całe 5 cm)?

-- -- -
No to spójrz sobie na filmik, który zamiescił Marek

Data: 2017-05-05 16:46:30
Autor: Piotr aka dracorp
Bagażnik pod sakwy
Dnia Fri, 05 May 2017 01:19:25 +0200, Yogi\(n\) napisał(a):

[...]

Ja mam Krossa Travel coś tam. Sprawdza się w góralu 29" jak i turystycznej szosówce.
Ostatnio kolega kupował chyba Tubusa wraz z sakwami Ortilieb bo była promocja. Tyle że za granicą :( ale online.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-05-06 07:31:35
Autor: Yogi\(n\)
Bagażnik pod sakwy

Użytkownik "Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:oeia96$so4$1dont-email.me...
[...]

OK, dzięki za konkretny trop.

--
Yogi(n)

Data: 2017-05-08 09:27:40
Autor: Paweł Olaszek
Bagażnik pod sakwy
W dniu 2017-05-05 01:19, Yogi(n) pisze:
Podpowiecie jaki bagażnik będzie się nadawał pod sakwy

Podstawowe pytanie brzmi- jakie sakwy?
Sakwy mają różne systemy mocowania, część kombinacji bagażnik/ sakwy jest kłopotliwa w użyciu lub wymaga dodatkowych adapterów...

-- -

Data: 2017-05-08 19:00:05
Autor: Marek
Bagażnik pod sakwy
Yogi(n) napisał:
Podpowiecie jaki bagażnik będzie się nadawał pod sakwy do roweru MTB 29 z tarczówkami?

Jak podniesiesz limit o cztery dychy, Crosso powinien Ci dobrze służyć.
http://crosso.pl/pl/produkt/bagaznik-tylny-crosso/ To solidna, dobrze zaprojektowana, a przy tym lekka konstrukcja, która
daje radę pod obciążeniem nawet w trudniejszym terenie
https://youtu.be/Q75tbdbrNYQ?t=2m43s .
Poprzednie dość szybko mi się łamały https://goo.gl/photos/xPE3zH5iKKKMHV6k8 , ten trzyma się twardo. Przeżył już dwie ramy.
Moim zdaniem warto na niego trochę dołożyć.

--
Marek

Bagażnik pod sakwy