Bagażnik przedni do roweru z hamulcem szczękowym

Data: 2009-04-05 17:55:34
Autor: T.Weigt
Bagażnik przedni do roweru z hamulcem szczękowym

 Link do
zdjęcia mojej Favoritki z ostatniej mojej wyprawy:
http://rowerowyparczew.site50.net/images/stories/biebrzanski_park_narodowy-galeria-04/088.droga_do_sztabina.jpg
Z góry dziękuję za pomoc.

czesc

ja z calkiem innej beczki typowo techniczne zapytanie:

Czy moglbys zapodac jakies linki do foto twojego roweru?
Jaki to rower i jakie masz hamulce. Czy masz klamkomanetki szosowe?
Jakiej wielkosci jest opona na w/w zdjeciu.
Czy przy takim obciazeniu sakwami jak zjezdzasz z gory haamulce dobrze hamuja tzn czy wystarczajaco ostro/

Data: 2009-04-06 01:24:45
Autor: Grzesiek
Bagażnik przedni do roweru z hamulcem szczękow ym
Może rozwinę wątek...
Tubus Ergo albo Tubus Tara kosztują tyle co połowa mojego roweru więc
odpada... Co do drugiej odpowiedzi to dzisiaj byłem rowerem w lesie i
zrobiłem nowe zdjęcie które dobrze pokaże to na czym jeżdżę i czego
zmieniać nie chcę: http://rowerowyparczew.site50.net/favorit.jpg. A
opony to 28 cali, bagażu nigdy nie ważyłem, ale tak na oko ze 20 kg, a
z hamulcami daję sobie radę. Znalazłem coś takiego
http://www.allegro.pl/item565433885_bagaznik_przedni_accent_low_rider_czarny_od_m_r.html
który pewnie pasowałby do mojego roweru tyle że mieszkam w małym
mieście i nie mam gdzie tego sprawdzić. Kupować w ciemno nie chcę bo
słyszałem, że w większości widelców nie da się tego bagażnika ustawić
w pozycji poziomej, a firm kurierskich nie chcę nadwyrężać :) Macie
może inny pomysł na przedni bagażnik w rozsądnej cenie pasujący do
mojej Favoritki?

Data: 2009-04-06 17:13:55
Autor: T.Weigt
Bagażnik przedni do roweru z hamulcem szczękowym

opony to 28 cali, bagażu nigdy nie ważyłem, ale tak na oko ze 20 kg, a
z hamulcami daję sobie radę.

Grzesku interesuje mnie szerokosc opon tzn 622-xx??
Interesuja mnie rowniez jakiej firmy masz szczeki hamulcowe? Z tego co widze nan tym zdjeciu jest jeszcze spoto miwejsca zeby wcinac szersza opone

Data: 2009-04-06 23:46:22
Autor: Grzesiek
On 6 Kwi, 17:13, "T.Weigt" <we...@poczta.onet.pl> wrote:

Grzesku interesuje mnie szerokosc opon tzn 622-xx??
Interesuja mnie rowniez jakiej firmy masz szczeki hamulcowe? Z tego co widze
nan tym zdjeciu jest jeszcze spoto miwejsca zeby wcinac szersza opone

Nie za bardzo rozumiem jaki związek ma szerokość opony czy nazwa
hamulców do znalezienia odpowiedniego bagażnika do mojego roweru. Ale
jeśli ma to proszę bardzo: opona 28 x 1 1/4 x 1 3/4 (622-32), a nazwy
firmy, która zrobiła hamulce do mojego roweru nie znam, ale hamują
dobrze. Chyba zostaje mi tylko ten Accent, więc będę musiał wybrać się
do Lublina z ramą, znaleźć w jakimś sklepie ten bagażnik (a może
trafię na inny?), przymierzyć i zobaczymy...

Data: 2009-04-07 09:10:12
Autor: fabian
Grzesiek wrote:
[...]

To może jednak crosso i mocowany na obejmy i z góry i z dołu? W tym bagażniku są połączone lewa z prawą częścią co daje trochę więcej stabilności.

Fabian.

Bagażnik przedni do roweru z hamulcem szczękowym