[prowokacja?] Bagażnik rowerowy do...

Data: 2011-05-26 21:38:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[prowokacja?] Bagażnik rowerowy do...
Witam!
To może brzmieć jak prowokacja, ale zapytam: czy ktoś z Was widział może
gdzieś kiedyś bagażnik rowerowy, który zmieści się na Smarta Fortwo?
I nie, nie chodzi o bagażnik rowerowy, na który wsadzę Smarta, odwrotnie ma
być ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-26 19:44:55
Autor: Jan Srzednicki
[prowokacja?] BagaĹźnik rowerowy do...
On 2011-05-26, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Witam!
[...]

A ten, haka się Smartowi nie da zapodać?

Data: 2011-05-26 13:08:51
Autor: Piotrpo
Bagażnik rowerowy do...
On 26 Maj, 21:44, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

A ten, haka się Smartowi nie da zapodać?

Może nie być haków do smartów, chociaż to pierdzikółko zadziwiająco
mocne jest w niektórych odmianach. I o ile kojarzę jeszcze rozmiary,
to rower powieszony z tyłu dość mocno by jednak wystawał poza obrys
pojazdu - w sumie to długość smarta nie odbiega za bardzo od długości
roweru :|

Data: 2011-05-26 22:15:14
Autor: Kapsel
Bagażnik rowerowy do...

wrote:

[...]

http://pl.smart.com/is-bin/intershop.static/WFS/mpc-pl-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-pl/default/Media/images/MPCGallery/451smart_accessories.pdf
i skrót: http://goo.gl/htjH1

tam w tym katalogu jest m.in. bagażnik i nawet z rowerem i się nie
przewraca, więc cofam co się śmiałem wcześniej ;)

--
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net

Data: 2011-05-26 22:02:09
Autor: Kapsel
Thu, 26 May 2011 19:44:55 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

[...]

Ciężki temat, bo jak dasz hak to po zapięciu np. fulla mogłoby przeważyć i
się ten bolid przewróci na plecki... --
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2011-05-26 20:03:26
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-05-26, Kapsel wrote:
[...]

Przesadzasz*.

*) Sprawdzić, czy to nie full zygi.

Data: 2011-05-26 23:58:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[prowokacja?] BagaĹźnik rowerowy do...
Kapsel, Thu, 26 May 2011 22:02:09 +0200, pl.rec.rowery:

Aż się popłakałem! :-DDD

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-27 11:50:06
Autor: Ryszard Mikke
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
[...]

Thule Clip-on w wersji mniejszej powinien dać radę...

rmikke

Data: 2011-05-30 13:43:41
Autor: Tomek

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:br0mtpx05vnh.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Takie coś powinno się zmieścić:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVzTZhfXIA8
Tomek

Data: 2011-05-30 12:13:26
Autor: Ryszard Mikke
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> I nie, nie chodzi o bagażnik rowerowy, na który wsadzę Smarta, odwrotnie > ma

Yyy... Sprawdzic w sklepie, czy da sie zaczepic na Smarta.
Oraz, cholernie to skomplikowane. Doswiadczenie uczy, ze takie rzeczy dzialaja
bezproblemowo w kazdej reklamie...

rmikke

--

[prowokacja?] Bagażnik rowerowy do...