Bagażnik rowerowy na dach

Data: 2009-07-05 22:28:38
Autor: click
Bagażnik rowerowy na dach
Tomek pisze:

Z kolei czy kupno jakiegoś Thule za 300 zł. zapewni bezpieczeństwo na 100%?

nie
znam przypadek wyfruniecia 4 rowerow z thule
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-05 20:35:28
Autor: Jan Srzednicki
Bagażnik rowerowy na dach
On 2009-07-05, click wrote:
Tomek pisze:

Z kolei czy kupno jakiegoś Thule za 300 zł. zapewni bezpieczeństwo na 100%?

nie
znam przypadek wyfruniecia 4 rowerow z thule

Z jakiego Thule?

Data: 2009-07-06 20:10:36
Autor: click
Bagażnik rowerowy na dach
On 2009-07-05, click wrote:
Tomek pisze:

Z kolei czy kupno jakiegoś Thule za 300 zł. zapewni bezpieczeństwo na 100%?

nie
znam przypadek wyfruniecia 4 rowerow z thule

Z jakiego Thule?

jakiegos wypasionego
te numerki, ktorymi oznaczaja modele wylecialy mi z glowy zaraz po tym jak uslyszalem te historie

Data: 2009-07-06 20:15:37
Autor: click
Bagażnik rowerowy na dach
Jan Srzednicki pisze:

Ale typ dachowy?

o takich wydawalo mi sie rozmawialismy
tak
dachowy
i nie pomne czy nie montowany do relingow jeszcze