Bagażnik rowerowy na tylną klapę

Data: 2014-05-06 21:32:19
Autor: Tomasz Finke
Bagażnik rowerowy na tylną klapę
W dniu 2014-05-06 09:28, Paweł Kajak pisze:

Ze względu na gabaryty mojego autka najbardziej sensowne jest zakupienie
bagażnika na klapę.
Pytanie do użytkowników takich bagazników - jak to działa w praktyce?

To nie działa - po 1 weekendzie i przejechaniu 100 km oddałem bagażnik
na klapę sprzedawcy i zamieniłem na dwa dachowe.  Nie ma dostępu do
bagażnika, uchwyty bagażnika mimo ogumowania niszczą lakier, rowery
zasłaniają widok do tyłu we wszystkich lusterkach, co 25 km musiałem
się zatrzymywać i sprawdzać, czy wszystko się trzyma.  Najwygodniejsze
rozwiązanie to bagażnik mocowany na haku, potem jest dachowy, a bagażnik
na klapę to zdecydowanie najgorszy wariant.

T.

Bagażnik rowerowy na tylną klapę